Gå til innhold

Hva slags jobb har whitetrasher da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, mamma'n til nurke ... ;) her var det koldtbord ;) hi hi ... Tenk at jeg kunne finne på å servere det og i tillegg er jeg dum nok til å kalle barna mine prinser og prinsesser ... Hvor skal dette ende ☺

Da min eks-mann og jeg giftet oss hadde vi koldtbord :o

I følge den andre tråden var det snitter i dåp og koldtbord i bryllup som var ille.

Vi valgte snitter fordi det er godt (hvis de er bra - kjipe snitter er ... kjipt!!) og fordi det er litt retro. Kan si at vi serverte snitter med litt ironisk distanse :D Gamliss-mat er kult!

Koldtbord er genialt - særlig hvis mange av gjestene har allergier, er veggisser eller bare er veldig kresne ;)

Eg slår dykk begge - koldtbord i første namnefesten og gryterett i andre, utan snev av ironisk distanse ;)
Velkommen skal du være i campingvognen :D
Er det no eg skal innrømme at eg eigentleg ønskar meg campingvogn?

Jeg serverte hjemmelaget lapskaus i dåpen :o Kan jeg få bli med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du også kaller barna dine prins og prinsesse... Så... Ja ;)

Du hadde vel gryterett i navnefesten deres?

Anonymous poster hash: c6690...539

Haha!

Anonymous poster hash: 1f092...f37

Skrevet

Begrepet white trash innebærer originalt en person med svært lav moral og lav sosioøkonomisk status. Å finne et yrke som definerer begrepet synes jeg er veldig ufint mot de som viser god yrkesmoral innenfor det bestemte yrket. 

Anonymous poster hash: d9045...218

Delvis rett, originalt var "poor white trash" brukt av sorte slaver for å beskrive hvite hushjelper og andre med lav sosioøkonomisk status, men det hadde ingenting med moral å gjøre.

Anonymous poster hash: e3f03...753

Skrevet

Ja, mamma'n til nurke ... ;) her var det koldtbord ;) hi hi ... Tenk at jeg kunne finne på å servere det og i tillegg er jeg dum nok til å kalle barna mine prinser og prinsesser ... Hvor skal dette ende ☺

I følge den andre tråden var det snitter i dåp og koldtbord i bryllup som var ille.

Vi valgte snitter fordi det er godt (hvis de er bra - kjipe snitter er ... kjipt!!) og fordi det er litt retro. Kan si at vi serverte snitter med litt ironisk distanse :D Gamliss-mat er kult!

Koldtbord er genialt - særlig hvis mange av gjestene har allergier, er veggisser eller bare er veldig kresne ;)

Eg slår dykk begge - koldtbord i første namnefesten og gryterett i andre, utan snev av ironisk distanse ;)

Så klart - lapskaus er nydelig :D
Skrevet

Jeg topper ALLE! Serverte sodd i dåpen til begge barna, har barn med to fedre, er frisør og har campingvogn! Jaja, flaks jeg er fornøy med livet alikavel da!;)

Anonymous poster hash: ad028...37f

Skrevet

Måtte bare inn , å se om det hadde skjedd noe mere spennende her siden igår 😂 Å så sannelig ;) Da drar vi da jenter , på campingtur . Skilte , eller ikke . Med en eller flere barn . Tror jaggu det kunne blitt århundrets sommerferie ;) tenk på all den deilige maten vi hadde hatt æ . Snitter til frokost , koldtbord til lunch , sodd og lapskaus til middag . Og kveldsmaten blir vel hjemmebrent til mamma'ne da ;) Å bare tenk så fine vi hadde vert på håret hele turen med egen frisør med på lasset ;) Lurer foresten på hvordan øvrige her ser ut på håret , siden det er bare withe trash som er frisører , så nedverdiger di seg vel ikke til å gå til "sånne" ;)

Når drar vi damer ??

Skrevet

Jeg topper ALLE! Serverte sodd i dåpen til begge barna, har barn med to fedre, er frisør og har campingvogn! Jaja, flaks jeg er fornøy med livet alikavel da!;)

Ingen som har sagt at man ikke kan være fornøyd med livet selv om man er wt. Kos dere :-)

Anonymous poster hash: 1f092...f37

Skrevet

Så klart - lapskaus er nydelig :D

Jeg hakke hatt no dåp i det hele tatt :o *hive seg på*

Skrevet

Glad jeg ikke har vært i de dåpene. Det er det kjipeste av det kjipe

Anonymous poster hash: 99da3...40f

Skrevet

Sykepleier

Anonymous poster hash: 1a29a...110

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...