Gå til innhold

Hva slags jobb har whitetrasher da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Anonymous poster hash: e1b85...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisør

Anonymous poster hash: c6690...539
Skrevet

Profesjonell Dibber.

Anonymous poster hash: ba9e1...b78
Skrevet

Nav

Anonymous poster hash: 3f9ef...4e0

Skrevet

negledesigner, makeupartist, hudpleier

Anonymous poster hash: 95be4...35a
Skrevet

Begrepet white trash innebærer originalt en person med svært lav moral og lav sosioøkonomisk status. Å finne et yrke som definerer begrepet synes jeg er veldig ufint mot de som viser god yrkesmoral innenfor det bestemte yrket. 

Anonymous poster hash: d9045...218
Skrevet

Nå går jeg jaggu å legger meg . Idag har både mitt og min datters navn , samt mitt yrke blitt kalt withe trash .. Så i morgen skal jeg selge huset mitt , og flytte inn i campingvogn ;) god natt

Skrevet

Når du også kaller barna dine prins og prinsesse... Så... Ja ;)

Du hadde vel gryterett i navnefesten deres?

Anonymous poster hash: c6690...539
Skrevet

De har jo ikke jobb' det er jo derfor de er trash! Døøø!

Anonymous poster hash: 3fa3d...176

Skrevet

De bytter jobb oftere enn andre bytter sokker, så de må ha noe som ikke krever utdanning. Renholder, rimi, Shell, bingovertinne, telefonselger, telesexoperatør, avisbud... osvosv..

Anonymous poster hash: c9cc4...b8b
Skrevet

Det er en som naver. En med ME og eller fibromagi

Anonymous poster hash: 99da3...40f

Skrevet

Blogger.

Anonymous poster hash: 97bf0...b14
Skrevet

Nå går jeg jaggu å legger meg . Idag har både mitt og min datters navn , samt mitt yrke blitt kalt withe trash .. Så i morgen skal jeg selge huset mitt , og flytte inn i campingvogn ;) god natt

Kan jeg bli med? Serverte snitter i barnedåpen ... ;)
Skrevet

De bytter jobb oftere enn andre bytter sokker, så de må ha noe som ikke krever utdanning. Renholder, rimi, Shell, bingovertinne, telefonselger, telesexoperatør, avisbud... osvosv..

Anonymous poster hash: c9cc4...b8b

jeg har jobbet innenfor matbutikk i mange år og er langt ifra noe wt! Tjener bra gjør jeg å!

Anonymous poster hash: 27106...666

Skrevet

Ja, mamma'n til nurke ... ;) her var det koldtbord ;) hi hi ... Tenk at jeg kunne finne på å servere det 😁 og i tillegg er jeg dum nok til å kalle barna mine prinser og prinsesser ... Hvor skal dette ende ☺

Skrevet

Hva er foresten akseptabel mat til dåp ?? Som samtidig ikke skal koste skjorta ( siden vi withe trash folk ikke har noe serlig penger mener jeg ) og skal kunne serveres til 50-60 gjester samtidig ?? Bare lurer liksom , så ikke jeg gjør samme feilen å serverer snitter eller koldtbord neste gang liksom ?!

Skrevet (endret)

Ja, mamma'n til nurke ... ;) her var det koldtbord ;) hi hi ... Tenk at jeg kunne finne på å servere det 😁 og i tillegg er jeg dum nok til å kalle barna mine prinser og prinsesser ... Hvor skal dette ende ☺

Da min eks-mann og jeg giftet oss hadde vi koldtbord :o

I følge den andre tråden var det snitter i dåp og koldtbord i bryllup som var ille.

Vi valgte snitter fordi det er godt (hvis de er bra - kjipe snitter er ... kjipt!!) og fordi det er litt retro. Kan si at vi serverte snitter med litt ironisk distanse :D Gamliss-mat er kult!

Koldtbord er genialt - særlig hvis mange av gjestene har allergier, er veggisser eller bare er veldig kresne ;)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Må være derfor dette er din xmann 😜 Sier seg jo selv at det måtte gå rett til h@@@@ med koldtbord da !!! Her var det indrefilet av svin , ble skilt jeg å .. Så sikkert ikke bra det heller 🙉

Kjæregud allså , hvordan skal det gå med oss ???

Skrevet (endret)

Må være derfor dette er din xmann 😜 Sier seg jo selv at det måtte gå rett til h@@@@ med koldtbord da !!! Her var det indrefilet av svin , ble skilt jeg å .. Så sikkert ikke bra det heller 🙉

Kjæregud allså , hvordan skal det gå med oss ???

Nettopp :D

Menyen i bryllupet er avgjørende!

Det er sikkert litt white trash å være skilt også, tror du ikke?

Kjekt med campingvogn, da, for hver gang man skiller seg kan man bare lempe ut gubben mens han sover og kjøre fra (på?) ham ;)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Burger king

Anonymous poster hash: f32c1...bab

Skrevet

Ja dæven , det var jaggu smart ;) Jo , det er GARANTERT withe trash å vere skilt ... Og som i mitt tilfelle , å ha barn med 2 forskjellige fedre ;)

Skrevet

Ifølge andre tråder her på forumet så er jeg ett klassisk tilfelle av whitetrash. Navnet mitt, klesstilen++

Da må jeg bare advare dere om att neste gang dere skal på ferie til syden å ta fly så er det jeg som har ansvaret får att flyet og alle passasjerene kommer trykt frem. Kan man virkelig stole på whitetrash med sitt og familiens liv?

Foresten jeg har dysleksi å campingvogn :)

Anonymous poster hash: 0227b...3d1

Skrevet (endret)

I følge den andre tråden var det snitter i dåp og koldtbord i bryllup som var ille.

Vi valgte snitter fordi det er godt (hvis de er bra - kjipe snitter er ... kjipt!!) og fordi det er litt retro. Kan si at vi serverte snitter med litt ironisk distanse :D Gamliss-mat er kult!

Koldtbord er genialt - særlig hvis mange av gjestene har allergier, er veggisser eller bare er veldig kresne ;)

Eg slår dykk begge - koldtbord i første namnefesten og gryterett i andre, utan snev av ironisk distanse ;) Endret av ★
Skrevet

Eg slår dykk begge - koldtbord i første namnefesten og gryterett i andre, utan snev av ironisk distanse ;)
Velkommen skal du være i campingvognen :D
Skrevet

Eg slår dykk begge - koldtbord i første namnefesten og gryterett i andre, utan snev av ironisk distanse ;)
Velkommen skal du være i campingvognen :D
Er det no eg skal innrømme at eg eigentleg ønskar meg campingvogn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...