Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #26 Skrevet 12. april 2014 Ja, jeg er en av disse gamlisene på snart 40 som har fått barn. Det er så praktisk skjønner du. Vogna fungerer fint som rullator, så da er det ikke så slitsomt å komme seg rundt.... Åsså så praktisk da, med et lite barn som kan gjøre alt jeg ikke klarer med den stive ryggen min. Du er klar over at snittalder for fødsel er nesten 31 år for damer? Med tanke på at det er endel 18-19 åringer som får barn, så må det nødvendigvis være noen rundt 40 også for å få det gjennomsnittet. Nesten 31 er snittalderen for førstegangsfødande faktisk..! Eg trekke litt opp, for eg komme te ver 32 :-) Veldig glad for at eg ikkje fekk før! Og bare sånn at du som starta tråden veit da. Vi som e vaksnare e sjelden misunnelige på desse unge mødrene! Anonymous poster hash: a1841...594 Vel, jeg er til tider litt misunnelig. Hadde vært deilig å bo på jenterommet, med mamma som barnevakt, og hjemmelagde kjøttkaker til middag. Party hver helg, og en ny og spennende mann i bingen hver lørdag. Brukt bidraget og barnetrygden på meg, meg, og bare meg Anonymous poster hash: a492b...a35
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #27 Skrevet 12. april 2014 Jeg var 35 og 38 år. Akkurat fylt 42 og har en baby i magen! Selvsagt bor jeg på sykehjem og går rundt med både trygghetsalarm og rullator. Anonymous poster hash: 90573...ceb Ja, er jo ganske praktisk å være eldre mor som har gått i barndommen igjen. Da har jo barnet en morsom lekekamerat. Anonymous poster hash: a492b...a35
Gjest Skrevet 12. april 2014 #28 Skrevet 12. april 2014 (endret) G J E S P! Setter meg i go`stolen med kamferdropsene og fyrstekaken mens ungen er lagt. Orker ikke så meget i min alder vettu Endret 12. april 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #29 Skrevet 12. april 2014 I barselgruppa mi er det ei som jeg var helt sikker på at var minst 40 år, helt til hun skrøt av sin 30-årsdag. Jeg nekter ennå å tro det, hun ser så gammel ut og har en gammel personlighet. Jeg er 32 år, og føler meg overhodet ikke eldre enn henne, og jeg er som alle jeg kjenner på min alder. Så du kan ta feil av alderen. Om ikke så er det ikke noe galt uansett. Anonymous poster hash: bfa13...92b
TanteTroll Skrevet 12. april 2014 #30 Skrevet 12. april 2014 Er du litt kort? Det finnes foreldre i alle aldre i bhg. Sjelden pensjonistalder da. Anonymous poster hash: e989a...79e Ja, selvsagt, men det må være en statistikk på hvor gamle de fleste kvinner er når de får barn? Tenkte på det nå, har sett endel gamliser med barnevogn her. Typ 35-40+. Da jeg car liten, var alle foreldrene stort sett like gamle, skjønner du, derfor kom jeg til å renke på,det; er det en ny trend å være eldre når man får baby?Anonymous poster hash: 01f28...2fc Jeg er veldig klar over at jeg ikke er noen ung mor, men gamlis??? Tror ikke det nei!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #31 Skrevet 12. april 2014 Jeg er 20, og håper da virkelig jeg ikke "står med den ene foten i grava" når jeg er førti! Kommer nok ikke til å få barn når jeg har tippet 40 (skal aldri si aldri), men har allerede gjort unna to, så å starte på nytt om tjue år vet jeg nok ikke om jeg orker :-p Det blir så feil å si at førti+ er eldgammelt. Jeg vil gjerne leve til jeg blir minst åtti år, og da er jo førti bare midt i livet! Anonymous poster hash: 46c77...2e6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #32 Skrevet 12. april 2014 Håper du tuller, HI? Kanskje på tide å våkne opp og faktisk innse at det er helt normalt å få barn mellom 20-45 år! Heller gammel og klok enn ung og uvitende! Gammel, stygg og sliten, mener du vel? Til opplysning er jeg klokere enn de fleste med toppkarakterer på skolebenken Anonymous poster hash: 01f28...2fc Toppkarakterer fra ungdomsskolen er ikke stort å skryte av altså Anonymous poster hash: 1ad28...421
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #33 Skrevet 12. april 2014 Toppkarakterer er uansett lite å skryte av når sosial intelligens er totalt fraværende 😳 Anonymous poster hash: 90573...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå