Gå til innhold

Mammahjertet blør i kveld :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har skrevet akkurat det samme her tidligere, derfor tror heller ikke jeg på deg.

Ingen kan uansett være så korttenkte at de legger en barnebursdag til siste arbeidsdag før påskeferien.

Anonymous poster hash: 484e9...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem har barnebursdag den første dagen i påskeferien da? Ikke særlig smart, om merkelig at du ikke tenkte på at mange reiser bort i dag.

Anonymous poster hash: 10924...66f

Dette har jo ikke noe med saken å gjøre! Bortsett fra 3 stk som meldte avbud så sa jo resten at de skulle komme! Man kan jo ikke si at man skal komme for så ikke å dukke opp i en 5-årings bursdagsselskap!

HI, skjønner godt at du er lei deg og fortvilet! Jeg synes virkelig du skal ta dette opp på en eller annen måte. Fryktelig dårlig av foreldrene! Håper gutten din får en bedre dag i morgen.

Anonymous poster hash: 38c45...fc7

Skrevet

Dette er jo helt forferdelig!

Og til dere som maser om at hun ikke skulle hatt bursdagsfest den første dagen i påsken (forøvrig er det mange som fortsatt har noen dager igjen på jobb før ferie) - det endrer ikke det faktum at voksne folk kan klare noe så enkelt som å melde avbud. Da kunne hun jo ha endret dag for festen.

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort som mamma...

Anonymous poster hash: 65c01...f0b
Skrevet

Sikker på du har skrevet rett dato/dag på invitasjonene?

Naboen her gjorde det, forstod ikke noe når alle guttene i klassen stod på døra torsdagen. Hun trodde de kom fredagen! Det ble happymeal fra alle fra mcdonalds. Is, chips og brus ble samlet inn fra naboer og vips var det bursdag i en fart! :-)

Jeg hadde faktisk ringt et par foreldre som ikke meldte avbud og spurt hva det stod på invitasjonenog sagt at du lurer siden ingen kom.

Anonymous poster hash: e4234...43e

Skrevet

Du har skrevet akkurat det samme her tidligere, derfor tror heller ikke jeg på deg.

Ingen kan uansett være så korttenkte at de legger en barnebursdag til siste arbeidsdag før påskeferien. Anonymous poster hash: 484e9...2fb

Er du helt blåst ? Hvor jævlig er det mulig å være?

Du tror dette er et troll?

Hva om det er en fortvilet mamma? Som har sett sitt barn knust av skuffelse?

Så sitter du der og lirer av deg en masse piss!

Sånne mennesker som deg er ikke verdt dritten under skoa mine engang.

Patetisk, tåpelig og jævlig dårlig gjort.

Skrevet

Det er normal arbeidsdag mandag og tirsdag, og at 20+ familier fra samme gruppe reiser samme dag anser jeg som usannsynlig. Virkelig råttent gjort. Særlig å ikke si i fra. Og med mindre man har bestilt hotell/ fly kan de fleste utsette utfarten et par timer, da slipper man også kø.

Anonymous poster hash: 63657...a79

Skrevet

Dette hørtes trist ut

Men forstår ikke helt hvorfor man evt legger en bursdag til i dag???

Her reiser veldig mange vekk i dag! Og man kan ikke forvente at hele familier skal utsette planer for en barnebursdag?

Skrevet

Dette hørtes trist ut

Her reiser veldig mange vekk i dag! Og man kan ikke forvente at hele familier skal utsette planer for en barnebursdag?

Nå forventet vel ikke hi at "hele familier skulle utsette planer", men når nesten alle sier at de skal komme og ingen dukker opp har man vel lov til å bli skuffet og oppgitt? Det er jo bare å si i fra at det ikke passer på forhånd, ikke spesielt vanskelig spør du meg...

Anonymous poster hash: 38c45...fc7

Skrevet

Hvem har barnebursdag den første dagen i påskeferien da? Ikke særlig smart, om merkelig at du ikke tenkte på at mange reiser bort i dag. Anonymous poster hash: 10924...66f

Regner med at folk ikke sier at de kommer om de skal på påskeferie da.

Anonymous poster hash: d375f...de9

Skrevet

Problemet er jo ikke at bursdagen er lagt til i dag, men at alle utenom 3 har sagt de kommer. Og ender opp med og ikke komme eller å si ifra. Det er folkeskikk å si ifra hvis det blir forandringer.

Anonymous poster hash: b4412...6ab

Skrevet

Dette hørtes trist ut

Det er ikke såå mange som reiser vekk i dag. De fleste jeg vet om reiser til uka, eller er hjemme.

Og hvem sier at de kommer om de skal på ferie?

Skrevet

Ingen kan uansett være så korttenkte at de legger en barnebursdag til siste arbeidsdag før påskeferien. Anonymous poster hash: 484e9...2fb

Siste arbeidsdag er på onsdag. Merkelig at voksne damer ikke vet dette :)

Skrevet

:cry: Stakkar stakker ongen din....  Kjenner at jeg blir veldig veldig lei meg på hans vegne.

Gi han en MYE ekstra kos i morgen. Og ta en prat med foreldrene til de som ikke varslet.

Skrevet

Huff, skulle virkelig ønske at dette ikke var sant!!!! Hjertet mitt blør for den stakkars gutten din!! :( ;( har ikke ord for hvor egoistiske folk har blitt. Dette er alle foreldres mareritt at barna skal stå i denne vonde situasjonen. Nei, dette må tas opp slik at foreldre forstår hvor viktig slike ting er for barna. Syns det er rart at noen i det hele tatt har hjerte til å la være å gi beskjed og ikke dukke opp.

Gi gutten din en god klem fra meg. Og all min medfølelse til deg som mamma <3

Anonymous poster hash: 3b007...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...