Gå til innhold

Mammahjertet blør i kveld :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en glad og nybakt 5åring som våknet i mårrest. Det var en trist og gråtende 5åring som gikk og la seg i kveld. Hadde invitert hele avdelingen i barnehagen til bursdagsfest. 3 meldte avbud, resten ga beskjed at de kom og ingen dukket opp :( Forferdelig grusomt!!! Sitte og vente, vente og vente på gjestene. Klokka går og ingen kom. Verste jeg har opplevd da barnet sier "det kommer ingen mamma. jeg vil bare legge meg" :(

Gledet seg i mange uker og så kom det ingen :( Jeg er så sinna og lei meg at jeg har ikke ord!!!!

Tok en ringerunde til noen venninner med barn for å høre om noen kunne komme på kort varsel, men de fleste var reist bort for helga, noen svarte ikke og noen av barna var på overnattingsbesøk.

For en trasig bursdag :(!! Jeg er så lei meg!!! Forbanna drittfolk som ikke klarer å melde avbud!!!

Anonymous poster hash: 2c028...4c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll

Anonymous poster hash: def28...248

Skrevet

Så trist og utrolig dårlig gjort

Skrevet

Grusomt! Stakkars 5åring.. Så dårlig gjort.. Håper han får en bedre dag i morgen.

Anonymous poster hash: 92115...38c
Skrevet

Huff det var trist.😔

Du får la han få en sikkelig kose dag med dere i morgen👍💕💕

Skrevet

Har invitert til "restefest" i morgen og håper at det da kommer noen. Verste jeg har opplevd som mamma :(

HI

Skrevet

Stakkar liten pjokk! Hvorfor glemmer så mange at bursdager ofte er noe viktig og opphøyd i de små sine liv? Jeg gråter en skvett med dere, synes slikt er helt uholdbart grusomt, hjelper ikke at gravidhormonene raser heller.

Skrevet

Troll

Gjør det godt  tråkke på noen som allerede ligger nede???

HI

Skrevet

er det mulig ????  stakkars liten ....får vondt av gutten din...du må få snakka med de som sa de skulle komme ,som ikke dukka opp likevel...fortell de dette...og tenker de får dårlig samvitighet...og dug må nesten finne på noe anna, for å feire han ..så han kommer over denne triste dagen...

Skrevet

Troll

Gjør det godt tråkke på noen som allerede ligger nede???

HI

Tråkke på noen? Ro ned nerva litt!!? Og du synes det er rart at ingen vil besøke dere? Skjerpings!

Skrevet

Dette hadde jeg ville tatt opp på neste foreldremøte i barnehagen!!!

Anonymous poster hash: 2931b...49c
Skrevet

Å legge en barnebursdag til den største utfartsdagen i påskeferien er vel ikke akkurat et sjakktrekk.

Trist for barnet.

Skrevet

Tror også dette er trolling faktisk.

Anonymous poster hash: fdadf...8ba

Skrevet

Herregud, for en gjeng med idiotiske foreldre, ikke greit! Stakkars 5åring og stakkars dere! Bursdager skal man ha stor respekt for, skal mye til at vi melder avbud, og kunne ikke falle meg inn å ikke dukke opp uten beskjed. Æsj. Kan dere arrangere ny fest etter at du har snakket med foreldrene...?

Anonymous poster hash: f2744...07e
Skrevet

Takk til dere som har støttet. Skriver ikke mer i tråden nå. Dette er allerede fryktelig sårt og jeg orker ikke beskyldninger om trolling :( Trist at det skal være slik her inne!

HI

Skrevet

Dette hadde jeg tatt opp i barnehagen. Ingen barn skal oppleve dette! Skammelig av foreldrene rett og slett!!! Skjønner godt at du som mamma er fortvilet:(

Skrevet

Troll

HI

Tråkke på noen? Ro ned nerva litt!!? Og du synes det er rart at ingen vil besøke dere? Skjerpings!

Synes du skal skjerpe deg! (Ikke HI)

Skrevet

Troll

HI

Herregud...Lurer på hvem som trenger å skjerpe seg?!?

Til HI: Stakkars lille gutt! Vanskelig å forestille seg hvor vondt det må være for både han og deg, jeg tror jeg ville tatt det opp i bhg..

Skrevet

TrollAnonymous poster hash: def28...248

HIAnonymous poster hash: 2c028...4c5

Tråkke på noen? Ro ned nerva litt!!? Og du synes det er rart at ingen vil besøke dere? Skjerpings!Anonymous poster hash: def28...248

Men i alle dager da :o hva slags måte er dette å snakke til noen på da :o er du ikke helt god? Hvorfor føler du det er greit å oppføre seg sånn som du gjør nå?

For en sørgelig bursdag for en liten femåring :( skaden er jo alt skjedd, men jeg håper dere får en fin dag i morgen, tross alt. Og dette hadde jeg tatt opp på foreldremøte. Uakseptabel oppførsel fra de andre barnas foreldre.

Anonymous poster hash: a8a0e...a5b

Skrevet

Hvem har barnebursdag den første dagen i påskeferien da? Ikke særlig smart, om merkelig at du ikke tenkte på at mange reiser bort i dag.

Anonymous poster hash: 10924...66f
Skrevet

Vi har og bursdagsbarn denne helgen. Men feiret det forrige helg, så da kom de fleste. I dag reiste ca 80% av barna bort.

Men synes veldig synd på gutten din. Og de kunne gitt beskjed, så kunne dere heller ha utsatt det.

Anonymous poster hash: af8a6...c14

Skrevet

Hvem har barnebursdag den første dagen i påskeferien da? Ikke særlig smart, om merkelig at du ikke tenkte på at mange reiser bort i dag.

Anonymous poster hash: 10924...66f

Jo... Men det er vel defor man ber om svar på forhånd? Det er vel uansett ikke greit å si at man kommer og så ikke dukke opp? Når det sitter en spent 5åring og venter? Kunne da ALDRI ha falt meg inn!!

Skrevet

Herregud, får helt vondt i hjertet!

Heldivis er det ikke sånn her vi bor, her er det omtrent fulltallig hver eneste gang,

og veldig flinke på å gi beskjed.

Er vel alltids en eller to som ikke kan, men resten dukker opp.

Håper restefesten blir super og ja, ta det gjerne opp, for dette var ikke greit.

Skrevet

Hvem har barnebursdag den første dagen i påskeferien da? Ikke særlig smart, om merkelig at du ikke tenkte på at mange reiser bort i dag. Anonymous poster hash: 10924...66f

Det hadde vi i dag. 21 av 24 kom ....

Så det er nok heller folk som ikke tenker lengre enn nesa si.

Anonymous poster hash: 9df9e...51c

Skrevet

Å legge en barnebursdag til den største utfartsdagen i påskeferien er vel ikke akkurat et sjakktrekk.

Trist for barnet.

Folk har jo sagt at de kommer. Om de skal reise vekk kan de gi beskjed om at de ikke kan komme. Hadde HI visst at ingen kunne hadde hun vel flyttet bursdagen, men bare tre meldte avbud. Det er lov å forvente at folk stiller opp når de har sagt at de skal om det er utfartsdag i påsken eller ikke.

Anonymous poster hash: e1843...999

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...