Blondzilla Skrevet 11. april 2014 #26 Skrevet 11. april 2014 (endret) Jeg tror man kan klare å se objektivt på utseendet til barna sine. Jeg har tre gutter. Nr 1 og 3 er søte som barn flest, og nr 2 er usedvanlig vakker. Vi bodde en periode i Sør Afrika , det det er stor reklameindustri og da "jobbet" han som barnemodell. Endret 11. april 2014 av Blondzilla
Blondzilla Skrevet 11. april 2014 #27 Skrevet 11. april 2014 Men for Guds skyld ikke ta opp dette med helsesøster. Det er jo bare helt merkelig. Hva i all verden er det du ønsker å oppnå?
Cat_Woman Skrevet 11. april 2014 #28 Skrevet 11. april 2014 Det har jeg og Han var den peneste på barsel, den vakreste i barselgruppa og den søteste i hele barnehagen!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #29 Skrevet 11. april 2014 Tror dere virkelig på dette? Det er jo bare så utrolig opplagt at noen bare er ute etter å provosere.. Anonymous poster hash: ec549...fae
MissMagica Skrevet 11. april 2014 #30 Skrevet 11. april 2014 Nei, det tror jeg ikke. Ei venninne av meg har en utrolig vakker liten gutt, penere enn sønnen min, men det gjør meg verken sjalu eller missunnelig av den grunn. Dessuten er det mange mødre som ser barnet sitt som det vakreste uansett (rent utsendemessig). Tror ikke du skal bekymre deg så mye for dette altså
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #31 Skrevet 11. april 2014 På første barseltreff kom jordmor bort til vogna og tittet på min og utbrøt "hun var da utrolig pen". Ble stolt og glad da og var jo hjertens enig. Men tror nok alle mødre synes det samme om babyene sine, så tror nok ikke de andre er sjalu på deg og din baby.Det er nok bare høflighet. Jeg var innlagt på sykehus en mnd etter fødselen, hadde med babyen og alle sykepleierne som var innom sa at det var en så pen unge! Hun ene hold babyen og bysset og dullet, og sa at alle snakket om hvor usedvanlig pen babyen var. Jeg tror det også kan være at enkelte bare liker babyer veldig godt! og da er jo alle nussedusselige og pene. Men, såklart, jeg synes jo min er vakrest, akkurat som alle andre mødre (forhåpentligvis) Anonymous poster hash: 14a63...b9d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #32 Skrevet 11. april 2014 håper babyen din er og blir like vakker innvendig som utvendig! Anonymous poster hash: 2b31e...ee0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #33 Skrevet 11. april 2014 håper babyen din er og blir like vakker innvendig som utvendig! Anonymous poster hash: 2b31e...ee0 Det var jo pent sagt. Tenk hvor sjalu de andre blir da! Anonymous poster hash: 576f3...a76
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #34 Skrevet 11. april 2014 Tenkte å spørre hs om de andre har nevnt noe om mitt barn.. Snakket stygt om det, eller noe Anonymous poster hash: 576f3...a76
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #35 Skrevet 11. april 2014 Føler bare for å kommentere med følgende: Hørt om at pene babyer ikke nødvendigvis blir penere etterhvert, mens de mindre pene gjerne vokser seg vakrere. Dette fordi de trekkene man ser på som pent hos babyer og småbarn ikke nødvendigvis er det man ser på som pent hos større barn og voksne. Når det er sagt har mine to vært helt perfekte. Nr. 1 har alltid vært veldig pen, nr. 2 var allminnelig pen som baby, men blir vakrere for hver dag som går. Klart man liker utseendet til en som er halvt deg og halvt en du begjærer (/begjærte). Anonymous poster hash: 248c2...7df
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #36 Skrevet 11. april 2014 På første barseltreff kom jordmor bort til vogna og tittet på min og utbrøt "hun var da utrolig pen". Ble stolt og glad da og var jo hjertens enig. Men tror nok alle mødre synes det samme om babyene sine, så tror nok ikke de andre er sjalu på deg og din baby. Ikke for å slem,men noe liknende sa helsesøter til meg også på første hjemmebesøk, og hun la til "det sier jeg ikke ofte". Anonymous poster hash: fce17...d77
skinnfilla Skrevet 11. april 2014 #38 Skrevet 11. april 2014 Haha , min stemor syns synd på de andre mødre ,som ikke hadde fått så vakre barn. Men når hun skulle vise henne( det var et rom som alle babyene var i) så måtte hun lese seg fram til hvem som var hennes kjente ikke igjen sin egen baby
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #39 Skrevet 11. april 2014 Haha , min stemor syns synd på de andre mødre ,som ikke hadde fått så vakre barn. Men når hun skulle vise henne( det var et rom som alle babyene var i) så måtte hun lese seg fram til hvem som var hennes kjente ikke igjen sin egen baby Haha, min er så spesiell, at det hadde ikke vært noe problem. Er usedvanlig vakker! Anonymous poster hash: 576f3...a76
skinnfilla Skrevet 11. april 2014 #40 Skrevet 11. april 2014 Haha , min stemor syns synd på de andre mødre ,som ikke hadde fått så vakre barn. Men når hun skulle vise henne( det var et rom som alle babyene var i) så måtte hun lese seg fram til hvem som var hennes kjente ikke igjen sin egen baby Haha, min er så spesiell, at det hadde ikke vært noe problem. Er usedvanlig vakker!Anonymous poster hash: 576f3...a76 Okei ,da du vinner.Er det noen instanser som skal informeres? Sånn at det kan bli formelt , mener jeg ? Så kan du få svar fra både barselgruppe og helsesøster, rammet inn i gullramme.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #41 Skrevet 11. april 2014 Min var og er den vakreste baby/barnet i universet så det så. Ingen vinner over henne så edda bedda bluse Anonymous poster hash: 8c0d3...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå