Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Tror dere de andre er sjalu og misunnelig? Anonymous poster hash: 576f3...a76
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Har det peneste barnet i verden jeg! Er du misunnelig? Anonymous poster hash: 180b9...0c3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Kan med rimelig sikkerhet tippe at resten av barselgruppa har nøyaktig samme tanke Anonymous poster hash: 70b20...1dd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Jeg har det penestei universet. Anonymous poster hash: 14a63...b9d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Har det peneste barnet i verden jeg! Er du misunnelig? Anonymous poster hash: 180b9...0c3 Merker at det stikker litt.. Neida, seriøst, tror dere at det er litt kjipt for de andre? Anonymous poster hash: 576f3...a76
Sjokoladebanan Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Haha skulle inn å skrive "sa myrsnipa" men ser stjerna kom meg i forkjøpet.
C&M&H Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Jeg også. Har hatt det med alle tre.. Merkelig det der!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Hehe. Da jeg ble født mente moren min at alle andre bare kunne slutte å få barn, for det var hun som hadde fått meg. Følte det samme da jeg ble mamma. Du har null objektivitet og jeg garantert deg at de andre mødrene ikke er enige med deg. Anonymous poster hash: 8f39c...a2b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Myrsnipa, ja! Trodde hun var borte jeg...? Anonymous poster hash: 4ba2b...050
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Hehe. Nei, jeg tror ikke de er misunnelige. Nå er jo ikke alle barn like billedskjønne, og det kan jo faktisk hende at barnet ditt er veldig pent, objektivt sett også. Mine barn har nok aldri vært de aller peneste (selv om de har utseende med seg), men de er så nydelige at jeg får vondt. Og de har en personlighet som de får masse postitiv respons på. Kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har vært misunnelige på andres barn, og at jeg aldri ville byttet med noen Anonymous poster hash: fce17...d77
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Tror dere de andre er sjalu og misunnelig? Anonymous poster hash: 576f3...a76 ja! errru gærn...du fikk pent barn de fikk de stygge,,!!! hoho Anonymous poster hash: 9e65f...1c2
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Det som er rart, er at jeg trodde ikke vi kom til å få et spesielt vakkert barn, vi to er middelmådig. Så overraskelsen var stor når den flotte gutten kom. Og han blir jo bare finere og finere. I tillegg så er han veldig tidlig ute med det meste. Nei, jeg har virkelig den flotteste gutten. Kan jeg høre med helsesøster om de andre har nevnt noe!? Anonymous poster hash: 576f3...a76
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Gutten min er veldig pen, og en skikkelig sjarmør, så han får faktisk mye oppmerksomhet fra de andre i barselgruppen Men, de synes jo sikkert at sine egne barn er penest Anonymous poster hash: 3632c...1d9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Gutten min er veldig pen, og en skikkelig sjarmør, så han får faktisk mye oppmerksomhet fra de andre i barselgruppen Men, de synes jo sikkert at sine egne barn er penest Anonymous poster hash: 3632c...1d9 Du mener også at din er den peneste?? Anonymous poster hash: 576f3...a76
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 at det går ann! blir provosert jeg.... alle synes vell sitt barn er finest i verden. Men å være så merkelig som du... håper dette er ett tulleinnlegg! ikke ta det opp med helsesøster, hvis ikke du vil at hun skal se på deg som en innbilsk og overfladisk mamma... Anonymous poster hash: 72bbd...ef7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Jeg tror kanskje dere overvurderer det å være "pen" litt... Jeg elsker barn, og faller lett for andre enn mine egne også, men den aller herligste i småbarnsavdelignen til datteren (med unntak av min egen så klart!) er den "minst pene". Hun har et aldeles nydelig vesen som får alle til å sukke litt Anonymous poster hash: fce17...d77
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Merkelig tråd men uansett, nei jeg tror ingen er misunnelige på utseende til barnet ditt. Men er ungen spesielt fin så ser sikkert de andre det også. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke synes min sønn var vakker da han var liten baby, heller det motsatte, men aldri har jeg vært misunnelig på andre fordi! Nå er han veldig flott og en stor sjarmør da,og verdens beste for meg, han er pen men jeg ser at han ikke er verdens fineste. Er det å banne i kirka å si at en ser barnet sitt ikke er et glansbilde som baby?? Anonymous poster hash: afb4f...2db
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 at det går ann! blir provosert jeg.... alle synes vell sitt barn er finest i verden. Men å være så merkelig som du... håper dette er ett tulleinnlegg! ikke ta det opp med helsesøster, hvis ikke du vil at hun skal se på deg som en innbilsk og overfladisk mamma... Anonymous poster hash: 72bbd...ef7 Hadde bare vært litt artig å hørt hva de sier.. Siste fellestreffet neste gang, så jeg må ta en avgjørelse på å spørre snart.. Synes bare det er litt vanskelig å formulere meg... Anonymous poster hash: 576f3...a76
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 Jeg var verdens peneste som baby, og det var veldig mange som mente det. Nå er jeg helt middels. Anonymous poster hash: 29a8c...f29
SuperFries Skrevet 11. april 2014 #21 Skrevet 11. april 2014 Du vil spørre hs og de andre mødrene i barselgruppa? Lykke til med det :-) Trollemor og trollefar og lille trolle bolle :-D
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #22 Skrevet 11. april 2014 at det går ann! blir provosert jeg.... alle synes vell sitt barn er finest i verden. Men å være så merkelig som du... håper dette er ett tulleinnlegg! ikke ta det opp med helsesøster, hvis ikke du vil at hun skal se på deg som en innbilsk og overfladisk mamma... Anonymous poster hash: 72bbd...ef7 Hadde bare vært litt artig å hørt hva de sier.. Siste fellestreffet neste gang, så jeg må ta en avgjørelse på å spørre snart.. Synes bare det er litt vanskelig å formulere meg...Anonymous poster hash: 576f3...a76 Synes absolutt du skal spørre! Så blir du for alltid husket som "hu gærne mora med den helt gjennomsnittlig pene babyen" Anonymous poster hash: 9d2a0...217
Ragna_Rekkverk Skrevet 11. april 2014 #23 Skrevet 11. april 2014 Det er bare ett vakkert barn i verden, og hver eneste mor har det.
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. april 2014 #24 Skrevet 11. april 2014 På første barseltreff kom jordmor bort til vogna og tittet på min og utbrøt "hun var da utrolig pen". Ble stolt og glad da og var jo hjertens enig. Men tror nok alle mødre synes det samme om babyene sine, så tror nok ikke de andre er sjalu på deg og din baby.
skjotta Skrevet 11. april 2014 #25 Skrevet 11. april 2014 Det har jeg og! Og på fødestua sa de jeg var den flinkeste fødende noen sinne! Og at pappan var den roligste og beste vordende faren! Denne familien er bare best asså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå