Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Er det greit at besteforeldre er det? Dusjer, bader? Om ja-til hvilken alder synes dere det er ok? Anonymous poster hash: 77725...ffb
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Nei. Jeg er ikke naken foran mine barn selv. Har aldri vært det.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Jeg ser ikke problemet. Det er greit så lenge de synes det er greit selv. Når de først har nådd besteforelderalder uten å føle seg ukomfertable med å være nakne tviler jeg på at det blir noe problem selv om de blir 70 eller 90 for den del. Anonymous poster hash: c89b0...380
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Nei. Jeg er ikke naken foran mine barn selv. Har aldri vært det. Seriøst?? Har du dårlig forhold til egen kropp? Anonymous poster hash: 1e198...096
Gjest Julia1984 Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Ja, de er ok. Barna har en mormor som er naken på adet og barna går ut og inn. Helt uproblematisk! Pappan min er død, så det er ikke en problemstilling
Vaffelstrikk Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Jeg så bestemor naken i naturlige situasjoner, som når man vasket seg eller byttet til nattøy, vi delte soverom hos henne, ingen traumer av den grunn. Det mest fascinerende var at hun brukte BHen utenpå undertrøyen.. Begge bestefedre døde tidlig, så ingen erfaring på den fronten. Har også vokst opp med naturlig nakenhet fra mine foreldres side, som på badet, vask, skifte klær osv. Har selv ikke barn enda, men er mer reservert ovenfor min nevø. Han trenger ikke nødvendigvis bli utsatt for naken tante, men han har tilfeldigvis kommet innom rommet når jeg har vært midt i et klesskift og har ikke bryr seg ikke om det.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Når jeg får barn, skal de aldri se meg naken!!:oo Anonymous poster hash: 48871...77d
☆☆☆ Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Ser ikkje problemet. Når dei blir så store at det blir ugreit vil nok barna seie frå på ein eller anna måte.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Uff Stakkars barn! Anonymous poster hash: 6937b...d15
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Synes det er helt greit så lenge både besteforeldre og unger er komfortable med det, og det tror jeg fort man merker om ikke er tilfelle Vi har et ganske naturlig forhold til nakenhet hjemme og gjemmer oss ikke bort. Går man i svømmehallen, ser man jo nakne kropper i alle fasonger og alle aldre, kan ikke skjønne at det skal være verre å se bestemor etter en dusj Anonymous poster hash: ef2d1...eda
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Når jeg får barn, skal de aldri se meg naken!!:oo Anonymous poster hash: 48871...77d ??? Anonymous poster hash: 1e198...096
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Uff Stakkars barn! Anonymous poster hash: 6937b...d15 Synd på barn som vokser opp og ser mamma eller pappa naken? Anonymous poster hash: 1e198...096
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Så lenge hverken barn eller besteforeldre har problemer med det, og det skjer i naturlige sammenhenger, så er det helt greit.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Greit for meg. Til barna eventuelt ikke er komfortable med det. Det vil vel ofte skje i prepuberteten en gang. Anonymous poster hash: 1b74d...e0c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Når jeg får barn, skal de aldri se meg naken!!:oo Anonymous poster hash: 48871...77d ??? Anonymous poster hash: 1e198...096 Kan love deg at det hadde blitt det mest forstyrrende, vandrende vesenet på jordade hadde observert noengang! *Grøss og gru* Anonymous poster hash: 48871...77d
Snuppelupp1988 Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Vokste opp med en frigjort mor som ofte gikk naken rundt. Solte seg toppløs på begynnelsen av 90-tallet. Siste var litt flaut, men ble for meg naturlig. Ikke så frigjort som min mor, men nakenhet er normalt.
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Nei. Jeg er ikke naken foran mine barn selv. Har aldri vært det. Seriøst?? Har du dårlig forhold til egen kropp?Anonymous poster hash: 1e198...096 ja, helt seriøst. Jeg mener det er privat.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Nei. Jeg er ikke naken foran mine barn selv. Har aldri vært det.Seriøst??Har du dårlig forhold til egen kropp?Anonymous poster hash: 1e198...096 ja, helt seriøst. Jeg mener det er privat. Hva gjør du når du skal i svømmehallen med barna dine? Når "nekter" du å se egne barn nakne? Anonymous poster hash: 1e198...096
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Nei. Jeg er ikke naken foran mine barn selv. Har aldri vært det.Seriøst??Har du dårlig forhold til egen kropp?Anonymous poster hash: 1e198...096 ja, helt seriøst. Jeg mener det er privat. Hva gjør du når du skal i svømmehallen med barna dine? Når "nekter" du å se egne barn nakne?Anonymous poster hash: 1e198...096 drar ikke i svømmehallen med barna mine. Det er det far som gjør. Når barna ikke trenger hjelp til å dusje seg mer.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 Min pike er 9 år. Hun kan se meg naken. Men hverken hun eller jeg liker at hun går inn på badet når far er naken. -Det føles bare ikke riktig. Mannen min sover naken, men jeg liker ikke det. Jenta vår reagerer på at pappa er naken. Jeg krever at han går i truse fra badet til soverommet,og har av seg trusa ved senga om han absolutt skal sove naken. Jeg vil IKKE at barna mine skal se besteforeldrene naken. Horfor ia alle dager skulle min 9 år gamle pike inne på badet å gjøre mens bestefar steller seg? Personlig synes jeg stell er privat, og liker ikke at noen er på badet med meg. Anonymous poster hash: ea96c...2b0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #21 Skrevet 11. april 2014 Gutten min på snart ni kan gjerne se meg naken. Han synes overhodet ikke nakenhet er flaut ovenfor meg eller pappaen. Jeg synes heller ikke det er flaut. Han har aldri vist noe interesse eller vært nysgjerrig ang det heller.. Anonymous poster hash: 3ee3b...ea1
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #22 Skrevet 11. april 2014 Her sover vi nakne alle mann og deler bad på morgenen, ville vært vanskelig å unngå at gutten så meg og mannen nakne. Eneste er at vi tar på oss undertøy (og nattkjole for meg) om han kommer i sengen vår. Når det gjelder besteforeldrene, synes jeg det er opp til dem. Min svigermor er ganske komfortabel med å være naken foran andre (fellesgarderober og slikt er overhode ikke et problem for henne), mine foreldre er blygere og jeg anser sjansene for at de viser seg nakne foran min sønn som veldig små. Men nei, har i utgangspunktet ingenting imot at besteforeldrene tar han med til svømming og kler seg nakne foran han, og nakent "treff" på vei til badet er heller ikke problematisk. Anonymous poster hash: 736cf...e58
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #23 Skrevet 11. april 2014 Haha! Det er kult å ha brent fast i netthinnen, den skrukkete, gamle bestemora di naken.. Eller foreldrene dine for den saks skyld. Nei, huff. Anonymous poster hash: 2983d...65b
LittLykkelig Skrevet 11. april 2014 #24 Skrevet 11. april 2014 Helt normalt å være naken i normale nakensituasjoner sier nå jeg. Om jeg merker at guttene synes det er ubekvemt å se min nakne kropp kommer jeg til å ta hensyn til det. Besteforeldres nakenhet burde begrenses til bassengbesøk synes nå jeg. Har aldri sett mine besteforeldre nakne, det ville ikke føltes naturlig. Så vidt jeg fikk se dem uten gebiss
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #25 Skrevet 11. april 2014 Å dusje sammen i svømmehallen er naturlig, å ha døra til bade ulåst mens barna fortsatt er små og ingen andre voksne er hjemme er og naturlig. Men å fly nakne rundt i huset, stelle seg på badet sammen med unger som nærmer seg tenåra, sove nakne sammen osv er ikke naturlig. Da er det snakk om ett sykt behov for å vise seg selv frem. Spiller ingen rolle om det er foreldre, besteforeldre, tanter eller onkler, det er ikke normalt å gå rundt å vise seg frem naken med mindre du er nudist Anonymous poster hash: 8d1a8...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå