Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #76 Skrevet 12. april 2014 Jeg er økonom og han er Siv.ing. Begge jobber i oljebransjen. Anonymous poster hash: ea519...a31
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #77 Skrevet 12. april 2014 Jobber i bhg. Mannen sjåfør i posten Anonymous poster hash: 691e2...da6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #78 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting.... Anonymous poster hash: c370f...cf0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #79 Skrevet 12. april 2014 Jeg sykepleier, han arbeidsledig. Anonymous poster hash: b6818...841
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #80 Skrevet 12. april 2014 Mannen er på vei til å bli Psykolog mens jeg skal begynne på Fysioterapi Anonymous poster hash: 72cbe...780
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #81 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting.... Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819
Tresøtesmå141517 Skrevet 12. april 2014 #82 Skrevet 12. april 2014 Han er ingeniør og jeg er HMS-rådgiver i et stort selskap :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #83 Skrevet 12. april 2014 Den ene er elektroingeniør , den andre er adjunkt med tilleggsutdanning. Anonymous poster hash: 0514d...623
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #84 Skrevet 12. april 2014 Jeg er miljøterapeut, han er tømrer. Anonymous poster hash: e14c2...210
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #85 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting....Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Dere gjør det vi andre klarer samtidig som vi jobber. Du har svart på tråder tidligere også. Synes ikke du har så mye å være stolt av. Sånne som deg gjør at våre velferdsgoder bør revurderes og det kommer de sikkert til å bli etterhvert for slik det er i dag er ikke mulig å opprettholde siden vi blir færre og færre som betaler gildet. Å leve på trygd går i arv, så er jo flott at du lærer ungene dine at de ikke trenger å forsørge seg selv, men at det er greit at andre gjør det i stedet. Og siden du har vært med å sørge for at støtten blir redusert, "utdanner" du barna til dårlig råd og lav sosialstatus. Grattis med det fortreffelige valget! Anonymous poster hash: 1c1e8...83a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #86 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting.... Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Ja men hvordan tror du samfunnet hadde fungert hvis alle hadde gjort som dere? Vet ikke alderen på barna deres, men tenker du hjemmeundervisning også da eller?! For hva i all verden skal dere gjøre hjemme hele dagene mens ungene er på skolen? Anonymous poster hash: 09d3b...1ac
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #87 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk? Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selv Anonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Å være stolt av å gjøre sine barn til tapere når de blir voksne var å en holdning å ha. Trygd og dårlig arbeidsmoral (som du innehar) går i arv, og dine barn er ikke akkurat heldige som har deg som mor. At din mann er uføretrygded kan ikke han noe for da det sannsynligvis er en sykdom inn i bildet, men du burde iallefall vært ditt ansvar bevisst og innesett at barna trenger noen forbilder å se opp til. Forøvrig er det ikke bestandig det beste for barna å være hjemme sammen med sine foreldre, og etter å ha lest en del andre svar du har kommet med i andre tråder så er burde dine barn helt klart sluppet å gå hjemme med deg. Anonymous poster hash: 92548...aad
DetErBareMeg Skrevet 12. april 2014 #88 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting.... Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Blir så sint at jeg ikke greier å holde meg saklig... Så forferdelig latterlig!! Så vi betaler for at dere skal sitte på rævva og klø dere i hodet? Jeg vil tro barna deres får høre det i fremtiden "naving" er for uføre, ikke friske mennesker. Det sitter utrolig mange rundt om som ønsker å jobbe, men som ikke kan av forskjellige grunner... Så har vi disse(du) late idi..ene........
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #89 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting....Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Dere gjør det vi andre klarer samtidig som vi jobber. Du har svart på tråder tidligere også. Synes ikke du har så mye å være stolt av. Sånne som deg gjør at våre velferdsgoder bør revurderes og det kommer de sikkert til å bli etterhvert for slik det er i dag er ikke mulig å opprettholde siden vi blir færre og færre som betaler gildet. Å leve på trygd går i arv, så er jo flott at du lærer ungene dine at de ikke trenger å forsørge seg selv, men at det er greit at andre gjør det i stedet. Og siden du har vært med å sørge for at støtten blir redusert, "utdanner" du barna til dårlig råd og lav sosialstatus. Grattis med det fortreffelige valget! Anonymous poster hash: 1c1e8...83a Nei vet du, dere som har fulltidsjobb klarer ikke å passe på barna deres selv! De blir plassert i bhg og SFO i MANGE timer i løpet av en uke. De timene har vi med barna våre. Å vi lærer de til at utdannelse er viktig så det skal nok gå helt fint du. Anonymous poster hash: 27ae7...819
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #90 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting.... Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Ja men hvordan tror du samfunnet hadde fungert hvis alle hadde gjort som dere? Vet ikke alderen på barna deres, men tenker du hjemmeundervisning også da eller?! For hva i all verden skal dere gjøre hjemme hele dagene mens ungene er på skolen? Anonymous poster hash: 09d3b...1ac Hvordan samfunnet skulle gått rundt da er ikke noe å tenke på, for det skjer ikke. De aller fleste er ikke villige til å gå hjemme med barna sine, da det er for slitsomt og for kjedelig for de desverre. De eldste går på skole og vi var nok å drive med uansett vi så ikke noe problem. Anonymous poster hash: 27ae7...819
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #91 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting.... Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men det er jo ikke riktig når dere stjeler fra oss andre? Hvorfor mener du at akkurat dere skal få goden av å ta våre skattepenger. Hvis dere ikke fått penger fra staten - fine, gå hjemme. Men dette er hel feil!! Anonymous poster hash: 8bb17...902
Fru-MammaVims Skrevet 12. april 2014 #92 Skrevet 12. april 2014 Min mann jobber på verksted, å som dj å vekter i helgene:) jeg selv jobber på restaurant/pub
Fru-MammaVims Skrevet 12. april 2014 #93 Skrevet 12. april 2014 Men jobber bare helger iåm jeg er gravid me twins å går hjemme med to barn
bøllefrøet_mitt Skrevet 12. april 2014 #94 Skrevet 12. april 2014 Førskolelærer (ped.leder) og lærer (m/spes. ped. som fordypning)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #95 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting....Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Dere gjør det vi andre klarer samtidig som vi jobber. Du har svart på tråder tidligere også. Synes ikke du har så mye å være stolt av. Sånne som deg gjør at våre velferdsgoder bør revurderes og det kommer de sikkert til å bli etterhvert for slik det er i dag er ikke mulig å opprettholde siden vi blir færre og færre som betaler gildet. Å leve på trygd går i arv, så er jo flott at du lærer ungene dine at de ikke trenger å forsørge seg selv, men at det er greit at andre gjør det i stedet. Og siden du har vært med å sørge for at støtten blir redusert, "utdanner" du barna til dårlig råd og lav sosialstatus. Grattis med det fortreffelige valget! Anonymous poster hash: 1c1e8...83a Nei vet du, dere som har fulltidsjobb klarer ikke å passe på barna deres selv! De blir plassert i bhg og SFO i MANGE timer i løpet av en uke. De timene har vi med barna våre. Å vi lærer de til at utdannelse er viktig så det skal nok gå helt fint du. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Jo, vi klarer det. Vi sørger for at andre tar seg godt av dem når vi ikke kan. Hva er vitsen med at ungene dine tar utdannelse om de likevel skal sitte hjemme med ungene sine. Enda mer av skattepengene våre ned i dass. Du, mannen din og ungene dine er tapere. Du ser det ikke, men kikk igjennom tråden så finner du ut at 99% av folk her inne synes dere er det. Anonymous poster hash: 1c1e8...83a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #96 Skrevet 12. april 2014 Psykolog og psykolog. Veldig fantasifullt Anonymous poster hash: 3abe1...dbd
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #97 Skrevet 12. april 2014 Jeg er servitør, og mannen er bilmekaniker Anonymous poster hash: 9bd20...9a8
DetErBareMeg Skrevet 12. april 2014 #98 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting....Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Dere gjør det vi andre klarer samtidig som vi jobber. Du har svart på tråder tidligere også. Synes ikke du har så mye å være stolt av. Sånne som deg gjør at våre velferdsgoder bør revurderes og det kommer de sikkert til å bli etterhvert for slik det er i dag er ikke mulig å opprettholde siden vi blir færre og færre som betaler gildet. Å leve på trygd går i arv, så er jo flott at du lærer ungene dine at de ikke trenger å forsørge seg selv, men at det er greit at andre gjør det i stedet. Og siden du har vært med å sørge for at støtten blir redusert, "utdanner" du barna til dårlig råd og lav sosialstatus. Grattis med det fortreffelige valget! Anonymous poster hash: 1c1e8...83a Nei vet du, dere som har fulltidsjobb klarer ikke å passe på barna deres selv! De blir plassert i bhg og SFO i MANGE timer i løpet av en uke. De timene har vi med barna våre. Å vi lærer de til at utdannelse er viktig så det skal nok gå helt fint du. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Jo, vi klarer det. Vi sørger for at andre tar seg godt av dem når vi ikke kan. Hva er vitsen med at ungene dine tar utdannelse om de likevel skal sitte hjemme med ungene sine. Enda mer av skattepengene våre ned i dass. Du, mannen din og ungene dine er tapere. Du ser det ikke, men kikk igjennom tråden så finner du ut at 99% av folk her inne synes dere er det. Anonymous poster hash: 1c1e8...83a Signerer!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #99 Skrevet 12. april 2014 Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?Anonymous poster hash: 70583...e12 Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selvAnonymous poster hash: 12529...f16 Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Men du vet sikkert at selv om ikke dere jobber og betaler skatt -OG er stolte av det, så er det takket være alle andre som faktisk jobber og betaler skatt, som gjør at dere kan gjøre det dere er så stolte av - nemlig ingenting....Anonymous poster hash: c370f...cf0 Vi er ikke stolte av ingenting. Vi er stolte av at vi tar vare på barna våre selv, på den aller beste måten. Hva andre gjør bryr meg lite, vi gjør det som er riktig for OSS, så får andre gjøre det de mener er riktig for dem. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Dere gjør det vi andre klarer samtidig som vi jobber. Du har svart på tråder tidligere også. Synes ikke du har så mye å være stolt av. Sånne som deg gjør at våre velferdsgoder bør revurderes og det kommer de sikkert til å bli etterhvert for slik det er i dag er ikke mulig å opprettholde siden vi blir færre og færre som betaler gildet. Å leve på trygd går i arv, så er jo flott at du lærer ungene dine at de ikke trenger å forsørge seg selv, men at det er greit at andre gjør det i stedet. Og siden du har vært med å sørge for at støtten blir redusert, "utdanner" du barna til dårlig råd og lav sosialstatus. Grattis med det fortreffelige valget! Anonymous poster hash: 1c1e8...83a Nei vet du, dere som har fulltidsjobb klarer ikke å passe på barna deres selv! De blir plassert i bhg og SFO i MANGE timer i løpet av en uke. De timene har vi med barna våre. Å vi lærer de til at utdannelse er viktig så det skal nok gå helt fint du. Anonymous poster hash: 27ae7...819 Jo, vi klarer det. Vi sørger for at andre tar seg godt av dem når vi ikke kan. Hva er vitsen med at ungene dine tar utdannelse om de likevel skal sitte hjemme med ungene sine. Enda mer av skattepengene våre ned i dass. Du, mannen din og ungene dine er tapere. Du ser det ikke, men kikk igjennom tråden så finner du ut at 99% av folk her inne synes dere er det. Anonymous poster hash: 1c1e8...83a Ja for hva 99 prosent av søppelet her inne mener er jo viktig. Er nok ikke det nei. Ha en fortreffelig kveld. Vi koser oss med å være hjemme, å bryr oss ingenting om hva dere mener om det. Anonymous poster hash: 27ae7...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå