Gå til innhold

Hva jobber dere med og mennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forlagsredaktør, han er førsteamanuensis.

Anonymous poster hash: 2183a...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. :)

Anonymous poster hash: 27ae7...819

Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?

Anonymous poster hash: 70583...e12

Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. :)

Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selv

Anonymous poster hash: 12529...f16

Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. :)

tålmodig...

Anonymous poster hash: 67efb...87a

Skrevet

Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. :)

Har dere flere barn og lever av én uføretrygd? Unner selvsagt uføre å være hjemme, men hvordan får dere det til å gå rundt økonomisk?

Grunnet lav inntekt så får vi ganske mye i supplerende livsopphold fra nav i tillegg. Så har vi jo barnetrygd for 3 barn. Klarer så veldig fint. :)

Supplerende livsopphold fordi du ikke jobber?ja det er fint å være snyltere,håper dere er veldig veldig stole av dere selv

Ja vi er veldig stolte av at vi selv tar vare på barna våre isteden for å sette de bort hele dagen. Vi er stolte av at vi er tolmodige og gode foreldre som alltid har tid til barna vår. Her er barna og familien mye viktigere for oss enn å jobbe og betale skatt. Alle har forskjellige prioriteringer og vi er stolte av våre valg og prioriteringer. :)

tålmodig...

Fint for dere. Jeg kunne aldri vært fornøyd med å ikke gjøre noe samfunnsnyttig.

Anonymous poster hash: 2ca9e...1b1

Skrevet

Hvordan har dere råd til det??

Anonymous poster hash: 1567d...d66

Skrevet

tålmodig...

Barn tar etter sine forbilder, for å være gode forbilder burde minst en av dere være ute i arbeidslivet. Ved å være hjemmeværende begge to øker dere statistisk sett faktisk sannsynligheten for at deres barn også blir sittende hjemme.

Og blir det ikke flaut for dem på skolen? Der er det utrolig mye snakk om jobb, hva de vil bli når de blir store og hva foreldre jobber med.

Jeg er selv pedagog.

Anonymous poster hash: c2e43...14d

Skrevet

Jeg er trafikklærerstudent og han jobber i jernbaneverket :-)

Anonymous poster hash: 99805...f3c

Skrevet

Jeg er hjemmeværende og mannen min er ufør så han er også hjemme. Koser oss og har god tid til barna våre i hverdagen. :)Anonymous poster hash: 27ae7...819

Hvordan har dere råd til det?? Anonymous poster hash: 1567d...d66
syns ikke det burde være lov å være hjemmeværende når den andre er ufør og samtidig håve diverse stønader inn. Kom deg ut i jobb!

Skrevet

Jeg er spes.pedagog, han er i reklamebyrå.

Anonymous poster hash: 691bc...149

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Anestesilege og anestesispl. Jobber sammenAnonymous poster hash: 2ca9e...1b1

Hehe, klassiker!

Skrevet

Jeg er Ergoterapeut og samboer ufør/ taktekker.

Anonymous poster hash: 0d916...ebb

Skrevet

Jeg er lege og mannen er siv.ing med postdoc innen kjemi/fysikk.

Anonymous poster hash: 9619f...904

Skrevet

Jeg er utdannet sosionom. Jobber som spesialrådgiver i en stor privat bedrift. Mannen jobber i Forsvaret.

Anonymous poster hash: d1618...e59

Anonymous poster hash: d1618...e59

Skrevet

offshore arbeider og eget firma

Anonymous poster hash: aa34b...662

Skrevet

Jeg jobber i bhg og samboeren er avd leder og svakstrømspesialist. 

Anonymous poster hash: b904e...147
Skrevet

Har hverken jobb eller mann gitt:-)

Anonymous poster hash: 287ca...dae
Skrevet

Jeg ender opp som lærer, samboer jobber som prosessoperatør offshore.

Skrevet

Jeg er dyrlege. Har ingen mann :)

Anonymous poster hash: 062eb...c36

Skrevet

Jeg drev egen bedrift innenfor skjønnhetspleie som jeg har lagt ned (skal føde snart) Mannen er snekker.

Anonymous poster hash: 87123...e12
Skrevet

Er assistent i bhg, satser på å utdanne meg til pedagog etterhvert. Mannen jobber i bank.

Anonymous poster hash: d98f7...f1c

Skrevet

Haha stolt av å være snylter??? Jommen :)

Anonymous poster hash: ef766...0c9

Skrevet

Sykepleier, min mann er lastebilmekaniker.

Skrevet

Hvordan har dere penger til å forsørge barna da?

Anonymous poster hash: 321f9...86b

Skrevet

Sykepleier, min mann er maskinfører.

Anonymous poster hash: d5377...b53

Skrevet

Jeg er rådgiver i Staten. Mannen er lektor.

Anonymous poster hash: 321f9...86b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...