Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. april 2014 #51 Skrevet 11. april 2014 Forøvrig er ikke jeg en "prippen" kjærring. Jeg er faktisk en av de som alltid dusjer naken før badet (hvilket mange ikke gjør - inkludert de gutta (som selv også har badebukse på i damedusjen) og mødrene deres. Men reglene i svømmehallen - også de om hygiene - de er kanskje bare for alle andre? Sånn som reglene om å betale skatt, ikke stjele osv osv osv? Anonymous poster hash: 62e6b...5da Fatter ikke at mødre har med seg gutter helt opp i 7-9 års alderen i damegarderoben. Det er jo deres jobb å lære dem at de ikke skal surre rundt inne på herregarderoben??? Brødrene mine klarte seg helt selv i gutte/herregarderoben i alderen 6 og oppover. Bli enig om hva som skal skje på forhånd og den normale praten om at man ikke skal stole på fremmede, så burde jo det være grei skuring. Eller spør en annen litt eldre gutt om han kan hjelpe sønnen din eller noe. Hadde det vært en 9 år gammel gutt inne i dame garderoben når jeg hadde vært der, hadde jeg pent bedt gutten om å gå i riktig garderobe.... Hadde moren begynt å klukke hadde hun høylydt fått høre det. Gutter i 6-9 års alderen er IKKE det samme som små barn på 3-4 år. Mange av dem kommenterer kropper og fniser. Har i tillegg sett gutter på alderen ca 8-9 med ereksjon i damegarderoben... DET ER IKKE GREIT!! De kan være ganske seksuelt orientert i den alderen. Datteren min synes i hvertfall at det er ekstremt ubehagelig. I vår badehall ble det heldigvis badevakter i garderobene som passet på at regler ble overholdt. Anonymous poster hash: bb120...702 Ereksjon????!! Å himmel og hav så pinlig da Tenk om noen hadde sagt til moren "Du, jeg tror det er best at sønnen din heller bruker herregarderoben, for det er litt ubehagelig at han sprader rundt her med ståpikk!" Hadde daua hadde jeg vært i mors sko da Ha ha ha, Ja jeg burde vel ha sagt noe til moren, men blei litt perpleks kan du si. Grusomt ubehagelig skal jeg si deg Anonymous poster hash: bb120...702 Uff, her må jeg faktisk si stakkars, stakkars gutt! Håper ikke det var mange han kjente som så dette. Tenker jeg fort hadde blitt en snakkis i jentegjengen Egentlig skulle man vel gitt beskjed til mor, men jeg skjønner VELDIG godt at du ikke fikk deg til å si noe. Man blir jo så satt ut, at man velger å ikke gjøre noe vesen utav det, av hensyn til gutten. Men jeg tror jeg hadde sagt ifra til personalet på vei ut. At det ikke var ønskelig med erigerte peniser i jentegarderoben, hverken 8 åringers eller eldre
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #52 Skrevet 11. april 2014 Jenter helt nede i 8 års alder kommer i puberteten. De skal slippe å møte gutter fra skolen i jentedusjen. Dersom du har gutt som skal i svømmehallen og du ikke vil slipppe ham alene i guttegarderoben, må du finne ett følge til ham. Finnes det virkelig ikke noen menn i guttens liv? Da er du i så fall en dårlig mor. Alle gutter bør få ha en mann eller flere i sitt liv som forbilde. Anonymous poster hash: 62e6b...5da Dårlig mor faktisk,HAHAHA jeg ler deg i trynet av sånne hinsides idiotiske svar fra svada folk som deg som tror du er så jævla mye bedre enn andre folk. Anonymous poster hash: addc4...a68 Utifra det du skriver her, så ja, jeg er jævla mye bedre enn deg. Anonymous poster hash: b97c8...5f4
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #53 Skrevet 11. april 2014 Hvor gammel mener dere som tar med gutten over 6 år i damegarderoben, at gutter skal være før de kan gå alene i herregarderoben? Hva gjør dere om gutten må på do inne på et kjøpesenter? Tar han med på dametoalettet? Følger han inn på herretoalettet? (Sånn tilfelle det er pedofile) når kan han gå på offentlig toalett alene? Pleier dere gå i garderoben når det er få folk? Vi går på familiesvømming og begge garderobene er stappfulle av familiefolk og barn (sikkert noen enslige og). Hva tror dere vil skje i garderoben? Anonymous poster hash: 2763d...19c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #54 Skrevet 11. april 2014 Kanskje mannen min skal ta med den 8 år gamle jenta vår inn til herretoalettet når de skal på do. Gjør ikke noe om hun glor litt på dem som står ved pissoaret, hun er jo bare et barn. Om alle pedofile henger i herregarderoben burde det jo være en lett sak for politiet å hanke dem inn. Virker på noen av dere damer at garderoben er møteplassen deres Anonymous poster hash: 132bb...5bd
Ugl@ ruger... Skrevet 11. april 2014 #55 Skrevet 11. april 2014 (endret) Er det så jævlig vanskelig for dere med gutter i skolealder å avtale med andre? Har dere ikke mannlig familie eller bekjente som kan følge sønnene deres i garderoben? Jeg greide fint å avtale med pappa, en av brødrene mine eller med en kompis ( før jeg traff mannen min), jeg kjente også en enslig far med datter i samme situasjon, hjalp hverandre rett og slett. Fant vi ingen så utsatte vi det til noen hadde anledning rett og slett. Mine døtre er ikke interessert i å treffe jevnaldrende gutter når de er nakne. Endret 11. april 2014 av Ugl@ ruger...
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2014 #56 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år.
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2014 #57 Skrevet 11. april 2014 Hvor gammel mener dere som tar med gutten over 6 år i damegarderoben, at gutter skal være før de kan gå alene i herregarderoben? Hva gjør dere om gutten må på do inne på et kjøpesenter? Tar han med på dametoalettet? Følger han inn på herretoalettet? (Sånn tilfelle det er pedofile) når kan han gå på offentlig toalett alene? Pleier dere gå i garderoben når det er få folk? Vi går på familiesvømming og begge garderobene er stappfulle av familiefolk og barn (sikkert noen enslige og). Hva tror dere vil skje i garderoben? Anonymous poster hash: 2763d...19c Det er stor forskjell mellom et dametoalett og en damegarderobe. På dametoalettet løper det ikke jenter/damer nakne. Det har iallefall jeg aldri sett.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #58 Skrevet 11. april 2014 De må jo lære å klare seg alene i garderoben. bør man har begynt på skolen, bør man klare seg alene, og holde en avtale om hva man skal gjøre. ærlig talt, for være måte på å sy puter under armene på dem. man ville da aldri tatt med en jente på 8-10 år kHerregarderoben? Anonymous poster hash: 32b2a...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #59 Skrevet 11. april 2014 Slapp av folkens. Om få år legger mange av disse pripne jentene ut halvnakne og utfordrende bilder på sosiale medier til guttas forlystelse, de kan like gjerne venne seg til det først som sist Anonymous poster hash: 1023a...721
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #60 Skrevet 11. april 2014 Slapp av folkens. Om få år legger mange av disse pripne jentene ut halvnakne og utfordrende bilder på sosiale medier til guttas forlystelse, de kan like gjerne venne seg til det først som sist Anonymous poster hash: 1023a...721 Ah, men der ligger forskjellen på min datter og din. Anonymous poster hash: 9e5a1...d4c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #61 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder? Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #62 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder? Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben. Anonymous poster hash: 2fc0e...099
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #63 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder? Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben. Anonymous poster hash: 2fc0e...099 Herrejesus,hør på deg selv!sammenligner du virkelig små gutter med store voksne menn?Du har noen syke syke tanker ,og de vil jeg slippe å ta del i Anonymous poster hash: addc4...a68
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #64 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder? Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben. Anonymous poster hash: 2fc0e...099 Herrejesus,hør på deg selv!sammenligner du virkelig små gutter med store voksne menn?Du har noen syke syke tanker ,og de vil jeg slippe å ta del i Anonymous poster hash: addc4...a68 For jentene er det nok mer problematisk å bli beglodd av gutter fra klassen enn av voksne menn, ja. Anonymous poster hash: 2fc0e...099
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #65 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder? Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben. Anonymous poster hash: 2fc0e...099 Herrejesus,hør på deg selv!sammenligner du virkelig små gutter med store voksne menn?Du har noen syke syke tanker ,og de vil jeg slippe å ta del i Anonymous poster hash: addc4...a68 Det er vel heller du som har litt syke tanker i hodet ditt, siden du ikke tør å la han være alene i herregarderoben. Anonymous poster hash: 3f8b4...8ad
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #66 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder?Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben. Anonymous poster hash: 2fc0e...099 Herrejesus,hør på deg selv!sammenligner du virkelig små gutter med store voksne menn?Du har noen syke syke tanker ,og de vil jeg slippe å ta del i Anonymous poster hash: addc4...a68 Det er vel heller du som har litt syke tanker i hodet ditt, siden du ikke tør å la han være alene i herregarderoben. Anonymous poster hash: 3f8b4...8ad Tuller du nå?Garderober på svømmehaller er vel de stedene barneovergripere aller helst går til for å finne ofrene sine! Det er GALSKAP å sende små gutter alene i herregarderober! Anonymous poster hash: 1023a...721
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #67 Skrevet 11. april 2014 Ville holdt meg til regler som settes av svømmehallen, det er jo en grunn til at regler blir satt. Anonymous poster hash: d4605...757
Elskerhøsten2014 Skrevet 11. april 2014 #68 Skrevet 11. april 2014 (endret) Jeg har en sønn på 14 mnd, han er bare med faren sin når vi er på svømming og det vil han fortsatt være frem til han er 12-13 år, Men ville aldri finne på og ta meg en 7-8 åring inn i dame/jente garderoben, og skulle jeg blitt alene med han før 12-13 år, hadde jeg heller bedt en av onkelene bli med oss Endret 11. april 2014 av olli bolli totti
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #69 Skrevet 11. april 2014 Det mest skremmende er jo at en 8 -9 åring ikke klarer å dusje og skifte alene, det bør en normalt utrustet gutt på 9 år klare. Da er det foreldrene som duller de vekk og ikke gjør dem selvstendig. Anonymous poster hash: 3562d...2a1
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #70 Skrevet 11. april 2014 Jenter helt nede i 8 års alder kommer i puberteten. De skal slippe å møte gutter fra skolen i jentedusjen. Dersom du har gutt som skal i svømmehallen og du ikke vil slipppe ham alene i guttegarderoben, må du finne ett følge til ham. Finnes det virkelig ikke noen menn i guttens liv? Da er du i så fall en dårlig mor. Alle gutter bør få ha en mann eller flere i sitt liv som forbilde. Anonymous poster hash: 62e6b...5da Hahaha, hallo? Ingen dårlig mor selvom det ikke hadde vært noen mannlige forbilder i guttens liv?? Hva om barnets far døde, og det var eneste mannlige forbilde? Skal moren løpe og finne ny kjæreste med en gang? Besteforeldre som er døde, osv osv osv.... Alenemor til gutt, barnefar borte/død, ingen besteforeldre og har ingen søsken... Kan faktisk skje det serdu! Anonymous poster hash: da7a1...15f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #71 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder?Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben. Anonymous poster hash: 2fc0e...099 Herrejesus,hør på deg selv!sammenligner du virkelig små gutter med store voksne menn?Du har noen syke syke tanker ,og de vil jeg slippe å ta del i Anonymous poster hash: addc4...a68 Det er vel heller du som har litt syke tanker i hodet ditt, siden du ikke tør å la han være alene i herregarderoben. Anonymous poster hash: 3f8b4...8ad Tuller du nå?Garderober på svømmehaller er vel de stedene barneovergripere aller helst går til for å finne ofrene sine! Det er GALSKAP å sende små gutter alene i herregarderober! Anonymous poster hash: 1023a...721 Det får være måte på hysteri! Foreslår at dere slutter å gå i svømmehallen og tar dere et bad i i badekaret sammen hjemme. Slik du holder på så insisterer du vel på å ha han limt inntil deg til han blir tredve. Mao hold dere hjemme!!!!Forøvrig så synes jeg synd i deg i forhold til at du tror det kryr av overgripere i herregarderoben som får gjøre akkurat hva de vil uten at noen griper inn, snakk om å være ute på viddene. Og ikke minst det finnes kvinner som begår seksuelle overgrep også og mange av de er nok også å finne i garderoben. Anonymous poster hash: e968b...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #72 Skrevet 11. april 2014 Det finnes flust av kvinnelige overgripere. Det som skiller dem sterkest fra mannlige overgripere er at de mye oftere er sadister. Det kryr altså ikke av overgripere i herregarderober. Enkelte av dere burde lese noe annet enn VG. Det er IKKE ok å utsette jenter i skolealder for det overgrepet det er å tvinge dem til å dusje/skifte med gutter fra skolen, hvis de er ukomfortable med det. Det er IKKE en menneskerett å gå i svømmehallen. Hvis ting ikke ligger til rette for det kan man ikke gå. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 6d47e...22f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #73 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder?Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben. Anonymous poster hash: 2fc0e...099 Herrejesus,hør på deg selv!sammenligner du virkelig små gutter med store voksne menn?Du har noen syke syke tanker ,og de vil jeg slippe å ta del i Anonymous poster hash: addc4...a68 Det er vel heller du som har litt syke tanker i hodet ditt, siden du ikke tør å la han være alene i herregarderoben. Anonymous poster hash: 3f8b4...8ad Tuller du nå?Garderober på svømmehaller er vel de stedene barneovergripere aller helst går til for å finne ofrene sine! Det er GALSKAP å sende små gutter alene i herregarderober! Anonymous poster hash: 1023a...721 Det får være måte på hysteri! Foreslår at dere slutter å gå i svømmehallen og tar dere et bad i i badekaret sammen hjemme. Slik du holder på så insisterer du vel på å ha han limt inntil deg til han blir tredve. Mao hold dere hjemme!!!!Forøvrig så synes jeg synd i deg i forhold til at du tror det kryr av overgripere i herregarderoben som får gjøre akkurat hva de vil uten at noen griper inn, snakk om å være ute på viddene. Og ikke minst det finnes kvinner som begår seksuelle overgrep også og mange av de er nok også å finne i garderoben. Anonymous poster hash: e968b...8d8 Ettersom det er så innmari trygt i herregarderoben, hvorfor sender ikke du bare dattera di inn dit da? Det er ikke meg du har diskutert med tidligere i denne tråden. Jeg er enig i st gutter over skolealder bør gå i egen garderobe for å skåne både seg selv og jevnaldrende jenter. Men det å påstå at det er hysteri å ikke ville sende gutter i 6-8- årsalderen alene inn i herregarderoben, det mener jeg er galskap! Anonymous poster hash: 1023a...721
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #74 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder?Det er VELDIG stor forskjellAnonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben.Anonymous poster hash: 2fc0e...099 Herrejesus,hør på deg selv!sammenligner du virkelig små gutter med store voksne menn?Du har noen syke syke tanker ,og de vil jeg slippe å ta del iAnonymous poster hash: addc4...a68 Det er vel heller du som har litt syke tanker i hodet ditt, siden du ikke tør å la han være alene i herregarderoben.Anonymous poster hash: 3f8b4...8ad Tuller du nå?Garderober på svømmehaller er vel de stedene barneovergripere aller helst går til for å finne ofrene sine! Det er GALSKAP å sende små gutter alene i herregarderober!Anonymous poster hash: 1023a...721 Det får være måte på hysteri! Foreslår at dere slutter å gå i svømmehallen og tar dere et bad i i badekaret sammen hjemme. Slik du holder på så insisterer du vel på å ha han limt inntil deg til han blir tredve. Mao hold dere hjemme!!!!Forøvrig så synes jeg synd i deg i forhold til at du tror det kryr av overgripere i herregarderoben som får gjøre akkurat hva de vil uten at noen griper inn, snakk om å være ute på viddene. Og ikke minst det finnes kvinner som begår seksuelle overgrep også og mange av de er nok også å finne i garderoben.Anonymous poster hash: e968b...8d8 Ettersom det er så innmari trygt i herregarderoben, hvorfor sender ikke du bare dattera di inn dit da?Det er ikke meg du har diskutert med tidligere i denne tråden. Jeg er enig i st gutter over skolealder bør gå i egen garderobe for å skåne både seg selv og jevnaldrende jenter. Men det å påstå at det er hysteri å ikke ville sende gutter i 6-8- årsalderen alene inn i herregarderoben, det mener jeg er galskap!Anonymous poster hash: 1023a...721 Hvorfor jeg ikke sender jentene mine i herregatderober er av akkurat samme grunn som at jeg ikke vil ha guttene i damegarderoben. Deres jevnaldrende gutter skal være trygge på at de ikke møter mine jenter der inne. De skal ikke bli utsatt for jenter som fniser eller høre på skolen neste dag at jentene hvisker om at Ole har en føflekk på rompa, Per, må ha hjelp til å vaske håret eller Emil har bitte liten tiss. Anonymous poster hash: 2fc0e...099
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #75 Skrevet 11. april 2014 Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. Anonymous poster hash: 70c30...fa7 At noen tar med seg en 9-åring inn i damegarderoben synes jeg faktisk er skremmende. Snakk om å trå over grensene til sønnen, kvinnene og jentene. Det må da være noe som er "galt" med gutten din? Eller retter på meg nå, det må da være noe galt med DEG! Jeg selv klarte meg fint i damegarderoben alene fra jeg var 5-6 år. Vil du ikke være enig i at en damegarderobe er tryggere for en jente på 5-6 åring enn en mannegarderobe for en gutt i samme alder?Det er VELDIG stor forskjell Anonymous poster hash: addc4...a68 Nei, jeg er ikke enig i det. Hva er du egentlig redd for? At gutten skal bli voldtatt i dusjen mens de andre mennene ser på eller er det ubehaget av at noen muligens ser på dem på en ekkel måte du er redd for. Det siste er jo akkurat det samme du utsetter jentene for hvis du tar med guttene i jentegarderoben. Anonymous poster hash: 2fc0e...099 Herrejesus,hør på deg selv!sammenligner du virkelig små gutter med store voksne menn?Du har noen syke syke tanker ,og de vil jeg slippe å ta del i Anonymous poster hash: addc4...a68 Det er vel heller du som har litt syke tanker i hodet ditt, siden du ikke tør å la han være alene i herregarderoben. Anonymous poster hash: 3f8b4...8ad Tuller du nå?Garderober på svømmehaller er vel de stedene barneovergripere aller helst går til for å finne ofrene sine! Det er GALSKAP å sende små gutter alene i herregarderober! Anonymous poster hash: 1023a...721 Det får være måte på hysteri! Foreslår at dere slutter å gå i svømmehallen og tar dere et bad i i badekaret sammen hjemme. Slik du holder på så insisterer du vel på å ha han limt inntil deg til han blir tredve. Mao hold dere hjemme!!!!Forøvrig så synes jeg synd i deg i forhold til at du tror det kryr av overgripere i herregarderoben som får gjøre akkurat hva de vil uten at noen griper inn, snakk om å være ute på viddene. Og ikke minst det finnes kvinner som begår seksuelle overgrep også og mange av de er nok også å finne i garderoben. Anonymous poster hash: e968b...8d8 Ettersom det er så innmari trygt i herregarderoben, hvorfor sender ikke du bare dattera di inn dit da? Det er ikke meg du har diskutert med tidligere i denne tråden. Jeg er enig i st gutter over skolealder bør gå i egen garderobe for å skåne både seg selv og jevnaldrende jenter. Men det å påstå at det er hysteri å ikke ville sende gutter i 6-8- årsalderen alene inn i herregarderoben, det mener jeg er galskap! Anonymous poster hash: 1023a...721 Nå har ikke jeg deltatt i denne diskusjonen før så hvor du får det fra vet jeg ikke. Men hvorfor skulle jeg sende min datter i herregarderoben når jeg reagerer på at gutter er med i damegarderoben? Hvorfor gjøre det motsatte av hva jeg mener? Når barn er i skolealder så tilhører jenter damegarderoben, og gutter herregarderoben. Forøvrig så fatter jeg ikke hvorfor herregarderoben skal være satans hule, mens damegarderoben er rene himmelen. Overgripere er både menn og kvinner, og det faktisk å insinuere at menn som ser noe utilbørlig skje mot et barn i garderoben overser det, mens alle kvinner ville reagert er ekstremt sneversynt og urettferdig ovenfor menn. Det er ingen skille mellom å være mor eller far når det kommer til å reagere hvis noen barn blir utsatt for noe, mao det er like "skummelt" i damegarderoben som herregarderoben. Og til slutt når ble barn våre så uselvstendige som de virker som her? Sannsynligvis fordi de har mødre som ikke evner å se at barna vokser og faktisk klarer seg selv også. Vi kommer til å ende med en generasjon som er totalt hjelpesløse og som forventer at mor skal ordne opp gjennom hele livet og det er en tragedi for samfunnet. Når et barn ikke kan gå til skolen når han er åtte år da er det noe feil i samfunnet, skjønner godt hvor begrepet curlingforeldre kommer fra. Anonymous poster hash: e968b...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå