Gå til innhold

Det nytter å si i fra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært frustrert over store gutter i jentegarderoben. Tok det opp med svømmehallen. Nå har jeg fått beskjed om at det egentlig er 6-årsgrense for barn i garderobe av motsatt kjønn og at de skal sette oppslag om det!

God påske!

Anonymous poster hash: 62e6b...5da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott! Min datter på 8 år hadde nok blitt veldig utilpass over gutter i samme alder sammen med henne i dusjen. Det skal man slippe å utsettes for. 

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke at det finnes mennesker som drar store barn med seg inn i feil garderobe!

At det må et oppslag til for å informere om aldersgrense, sier jo litt om hvor mange teite foreldre som gjør dette!!

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke at det finnes mennesker som drar store barn med seg inn i feil garderobe!

At det må et oppslag til for å informere om aldersgrense, sier jo litt om hvor mange teite foreldre som gjør dette!!

Og jeg fatter ikke hva som er så farlig med gutter opp til 7-8 årsalderen i damegarderoben,virkelig ikke!!!At de ser litt?So what?de er BARN!!!

Anonymous poster hash: addc4...a68

Skrevet

Og jeg fatter ikke hva som er så farlig med gutter opp til 7-8 årsalderen i damegarderoben,virkelig ikke!!!At de ser litt?So what?de er BARN!!!

Du fatter det kanskje ikke, men jentene skjønner det nok og synes det er ekkelt å treffe på klassekamerater i garderoben når de er nakne.

Anonymous poster hash: 26bc3...35b

Skrevet

Jeg ser begge sider av saken.

Har en gutt på 8 år. Ikke søren at han skal inn i herregarderoben alene. Det skjer bare ikke. Han ville bare surret det til. I tillegg er jo svømmenhallen også et yndet sted for pedofile.

MEN jeg skjønner jo at både han og jevnaldrenede jenter vil synes det er pinlig å treffe på hverandre i garderoben.

Derfor blir det ikke noe svømmehall på han sammen med meg. Det får den mye eldre broren eller faren ta han med på. Synd at det skal være sånn, men desverre......

Anonymous poster hash: 201f2...7af
Skrevet

Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. :) jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. :) Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. :D

Anonymous poster hash: 70c30...fa7

Skrevet

Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. :) jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. :) Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. :DAnonymous poster hash: 70c30...fa7

Jeg er ikke hysterisk, med tanke på meg selv!

Men hvordan ville gutten din ha det hvis han møtte en jente fra klassen i dusjen?

Skulle ønske at der kom flere familiegarderober. Der er faktisk mange alene mødre/fædre der har problemer med og få barna i svømmehallen

Skrevet

Dere pripne kjerringer kan jo si å mene hva dere vil, å det hjelper ikke med oppslag da de ikke gjør noe med det om større barn er med i garderoben. :) jeg tar med meg gutten vår på 9 år i damegarderoben. Han skal ikke inn inn i herregarderoben alene. Hva dere mener om det bryr meg veldig veldig lite gitt. :) Ha en god påske dere også, håper ikke dere er like sure, pripne kjerringer mot familien deres i påsken da. :D

Jøss... Du har faktisk tungt for det du. Det er ikke 'de pripne kjærringene' som synes dette er problematisk. Det er døtrene deres, og garantert sønnen din også. Pinlig å måtte møte på klassekamerater i garderoben, naken. Spesielt i den alderen. Synes litt synd på sønnen din kjenner jeg.

Og litt pinlig også at sønnen din åpenbart ikke er selvstendig nok til å klare seg i herregarderoben alene når han er ni år...

Anonymous poster hash: 61530...2d4

Skrevet

I vår svømmehall ville du fått en advarsel og så blitt utstengt for brudd på reglene :D

Skrevet

Jeg nekter at min sønn på 7 år skal måtte dusje alene i herregarderoben,så hva mener dere fruer om det da? Hva skal jeg gjøre da,ikke dra i bassenget fordi deres jenter blir flau?

Skrevet

Jenter helt nede i 8 års alder kommer i puberteten. De skal slippe å møte gutter fra skolen i jentedusjen. Dersom du har gutt som skal i svømmehallen og du ikke vil slipppe ham alene i guttegarderoben, må du finne ett følge til ham. Finnes det virkelig ikke noen menn i guttens liv? Da er du i så fall en dårlig mor. Alle gutter bør få ha en mann eller flere i sitt liv som forbilde.

Skrevet

Jeg nekter at min sønn på 7 år skal måtte dusje alene i herregarderoben,så hva mener dere fruer om det da? Hva skal jeg gjøre da,ikke dra i bassenget fordi deres jenter blir flau?

Da må dere avstå fra å bruke svømmehallen. Herregud, er det så vanskelig? De fleste svømmehaller har regler og som en voksen dame burde du klare å forholde deg til dem.

Det samme gjelder selvsagt for jenter i guttegarderoben.

Skrevet

Har ikke noe med flauhet å gjøre i det hele tatt. Jentene skal få ha garderoben sin for seg selv.  Skal gutten din i svømmehallen og du ikke vil sende ham i herregarderoben alene, får du skaffe mannlig følge til ham.

Skrevet

Helt riktig - da må du la far eller annen kjent mannlig voksen følge han i herregarderoben, eller dere får holde dere hjemme til han klarer seg på egenhånd. Her er det også 6-års grense i garderoben, takk og lov for det.

Anonymous poster hash: 895fd...547

Skrevet

Da må dere avstå fra å bruke svømmehallen. Herregud, er det så vanskelig? De fleste svømmehaller har regler og som en voksen dame burde du klare å forholde deg til dem.

Slutt å vær så jævla belærende.

Min sønn blir med i damegarderoben,så får din jente bare bli flau da

Skrevet

Forøvrig er ikke jeg en "prippen" kjærring. Jeg er faktisk en av de som alltid dusjer naken før badet (hvilket mange ikke gjør - inkludert de gutta (som selv også har badebukse på i damedusjen) og mødrene deres.

Men reglene i svømmehallen - også de om hygiene - de er kanskje bare for alle andre?

Sånn som reglene om å betale skatt,  ikke stjele osv osv osv?

Skrevet

Jenter helt nede i 8 års alder kommer i puberteten. De skal slippe å møte gutter fra skolen i jentedusjen. Dersom du har gutt som skal i svømmehallen og du ikke vil slipppe ham alene i guttegarderoben, må du finne ett følge til ham. Finnes det virkelig ikke noen menn i guttens liv? Da er du i så fall en dårlig mor. Alle gutter bør få ha en mann eller flere i sitt liv som forbilde.

Dårlig mor faktisk,HAHAHA jeg ler deg i trynet av sånne hinsides idiotiske svar fra svada folk som deg som tror du er så jævla mye bedre enn andre folk.

Skrevet

Ser jeg deg og din syvårige sønn i damegarderoben i svømmehallen her, vil jeg ta kontakt med personalet slik at min og andres jenter skal slippe sånne som deg! OG din sønn som i ung alder lærer at regler er til for å brytes!

Skrevet

Ser jeg deg og din syvårige sønn i damegarderoben i svømmehallen her, vil jeg ta kontakt med personalet slik at min og andres jenter skal slippe sånne som deg! OG din sønn som i ung alder lærer at regler er til for å brytes!

Uff da,så synd

Skrevet

Og jeg påkaller vakta og får deg kasta ut. Det funker hver gang. Det er ubehagelig for deg og ikke minst for ungen din hver gang, men du gir tydeligvis blaffen i ditt eget barn og jeg gidder ikke ha store gutter hun kjenner fra skolen i garderoben sammen med min datter.

Skrevet

Så mitt barn skal vike for ditt barn fordi du vil bryte reglene og mener at det er din rett? Om det skjer i vår svømmehall gir jeg beskjed og så får du en advarsel. Gjør du det igjen blir du utestengt for en viss periode.

Skrevet

Kan vi ikke bare sette en blomst bak øret, gjøre vår fornødne med åpen toalettdør, samsove til ungene tar artium og fly rundt nakne som en gjeng grenseløse hippier, da?? :P

Men helt alvorlig - dette med gutter i damegarderoben har vært oppe til diskusjon her før ...

Jeg tillater meg (igjen) til å snu problemstillingen: Synes dere at det ville vært OK å sende deres (prepubertale) 9 år gamle datter i herregarderoben med sin far???

Jeg er har selv en sønn og jeg mener at gutter over førskolealder ikke har noe i damegarderoben å gjøre - av hensyn til jevnaldrende jenter og andre brukere.

Dersom man ikke har noen andre til å følge får man finne på noe annet.

Skrevet

Dårlig mor faktisk,HAHAHA jeg ler deg i trynet av sånne hinsides idiotiske svar fra svada folk som deg som tror du er så jævla mye bedre enn andre folk.

Hun kan i alle fall formulere seg ordentlig overfor andre folk. Du, derimot, fremstiller ikke deg selv i et veldig positivt lys slik som du svarer i denne tråden... Håper ikke du lærer sønnen din disse faktene.

Anonymous poster hash: 61530...2d4

Skrevet

Så mitt barn skal vike for ditt barn fordi du vil bryte reglene og mener at det er din rett? Om det skjer i vår svømmehall gir jeg beskjed og så får du en advarsel. Gjør du det igjen blir du utestengt for en viss periode.

Huff da,nå ble jeg virkelig redd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...