Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #26 Skrevet 11. april 2014 Jeg brukte det på ene i fjor på ferie. 1,5 år og skulle løpe selv. Ikke snakk om å gå. Kun brukt når vi var på steder med mye folk og trafikk. Og jeg hadde kraftig bekkenløsning så gikk mye med krykker. Anonymous poster hash: 6cc0e...9ef
Gjest Tittentott Skrevet 11. april 2014 #27 Skrevet 11. april 2014 Jeg syntes jo det er lurt da, men jeg er usikker på om jeg ville brukt det selv. Jeg er ikke oppvokst med at man har sele på barn, så jeg er usikker
Gjest cd0da Skrevet 11. april 2014 #28 Skrevet 11. april 2014 Skal kjøpe sånn når vi skal til syden til sommeren. Vil ikke ha ungen på 2,5 år løpende rundt i gatene der. Ifjor satt hun i vogn da vi var i syden så da var det ikke noe problem
QueeenBeee Skrevet 11. april 2014 #29 Skrevet 11. april 2014 Da mamma bodde i Trondheim og lillbror var kommet hadde hun en slik en til meg når hun skulle til byen. Var ikke slik at hun brukte dette hele tiden, men som en trygghet i slike situasjoner. Jeg husker det ikke selv, men tenker at det var jo supert. Full kontroll samtidig som jeg også fikk være med. =D Slipper å være redd for ungen skal springe forran en buss ol. eller bli plukket opp av fremmede.
Salomine Skrevet 11. april 2014 #30 Skrevet 11. april 2014 Finnes det sånne seler fortsatt? Da skal jeg kjøpe en med en gang. Skal på reise, og vesla syns ikke det er det spøtt morsomt å sitte i vogna. Satt og tenkte for noen dager siden, at det er synd det ikke finnes slike seler som da jeg var barn lengre, måtte være genialt på togstasjon, flyplass osv. Og så dukker dette innlegget opp. Bra.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #31 Skrevet 11. april 2014 Synes det er sykt. så små barn trenger ikke utlandsk turer eller storby ferier så tidlig.. foreldrene tenker kun på sitt eget behov da Anonymous poster hash: e79ee...37d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #32 Skrevet 11. april 2014 Synes det er sykt. så små barn trenger ikke utlandsk turer eller storby ferier så tidlig.. foreldrene tenker kun på sitt eget behov da Anonymous poster hash: e79ee...37d Antar du troller og ønsker å provosere, men må bare spørre... hvor gammel mener du barna må være før de kan få lov til å reise på besøk til besteforeldre? Anonymous poster hash: 9d0d8...134
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 11. april 2014 #33 Skrevet 11. april 2014 Brukte slike ofte fra da mine 2 største var hhv 3 og 2 år, og jeg hadde en baby å ta vare på, og vi skulle dra hjem til Norge på ferie/besøk. For min del var det genialt! Heller det enn å ha en som springer for harde livet igjennom innsjekkinga, og den andre tilbake ut av terminalen (opplevde det også).
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #34 Skrevet 11. april 2014 Synes det er sykt. så små barn trenger ikke utlandsk turer eller storby ferier så tidlig.. foreldrene tenker kun på sitt eget behov da Anonymous poster hash: e79ee...37d Vel, jeg brukte det i dyreparken i Kristiansand. Vi reiste ikke dit for min skyld for å si det slik mange parker med enormt mye folk til tider. Som fellesferien. Anonymous poster hash: 6cc0e...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #35 Skrevet 11. april 2014 Så genialt. Har ikke sett det ofte her i Norge, kanskje et par ganger. Jeg tenkte faktisk den gang at `stakars barn` i bånd liksom. Men nå med en hyperaktiv ettåring kan jeg absolutt se nytten Anonymous poster hash: d59c9...c1d
Verpus Skrevet 11. april 2014 #36 Skrevet 11. april 2014 Jeg syns det ser skikkelig komisk ut! Men er jo kjekt som bare det. Spesielt om barnet er typen som vimser litt, og man er på ferie som noen nevner her, med mye folk og mas.
Verpus Skrevet 11. april 2014 #37 Skrevet 11. april 2014 Synes det er sykt. så små barn trenger ikke utlandsk turer eller storby ferier så tidlig.. foreldrene tenker kun på sitt eget behov da Anonymous poster hash: e79ee...37d Det er ingen som trenger å dra noen steder, men ingen tar skade av det heller. Henger jo ikke sammen. Ser ikke problemet med å ha med små barn på reise så lenge det ikke er i farlige omgivelser.
Musemora Skrevet 11. april 2014 #38 Skrevet 11. april 2014 Vi brukte sånn på storbyferie. Med flexibånd ( sånn du bruker på bikkjer) 👍😁
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #39 Skrevet 11. april 2014 Jeg brukte sele på eldstemann. Lillebror stod bundet i et tre, han var ram til å løpe på veien Du tuller nå vel? Bandt du et barn fast til et tre? Anonymous poster hash: 7e40b...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå