Optatium Skrevet 10. april 2014 #26 Skrevet 10. april 2014 Jeg anmeldte en elev som slo meg med knyttet neve to ganger i klasserommet. Var i samtale med politiet samme dag, tok et par timer. Fikk brev noen måneder senere om at saken ble henlagt fordi eleven var under kriminell lavalder.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #27 Skrevet 11. april 2014 Jeg anmeldte en voldtekt samme natten det skjedde. Det var avhør av meg, den anmeldte og vitner i løpet av noen dager. Jeg husker ikke, men hele greien tok bare noen uker. Saken ble henlagt da bevisene ikke var gode nok, dette til tross vitnemål fra legene på legevakten, bildene politiet tok og skadene mine.. Min tiltro til politi og rettvesen er lik null.. Jeg søkte og fikk nesten full voldskadeerstatning da bevisene var så _tydelige_... Anonymous poster hash: e1e71...68f uff :-( Anonymous poster hash: 0eafb...48e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #28 Skrevet 11. april 2014 Jeg anmeldte personen som tente på bilen min. Politiet anmeldte det selvfølgelig også. Var i rettsak ca ett par mnd etter, som vitne. Krevde selvfølgelig erstatning i forbindelse med egenandel som jeg måtte ut med, siden bilen ble totalvrak. Dette begynner nå å nærme seg et år, og har ikke sett noe til pengene mine enda. Det er nå Statens Innkrevingssentral som har tatt over saken. Men, h*n fikk straffen sin, så er jo fornøyd med det. Man kan ikke gå rundt å tenne på biler bare for gøy ! Anonymous poster hash: 97c46...b06
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #29 Skrevet 12. april 2014 Ja. Exer fordi han forfulgte meg & "bombarderte" tlf min med sms & tlf samtaler i flere uker etter det ble slutt (opp til 2000 ubesvarte på en dag) , truet også med selv mord om jeg ikke tok han tilbake.. Prøvde å stjele hunden min & drev de stakkars naboene mine til vanvid fordi han sto å ringte på ringe klokka mi i 4 timer. Naboene ringte også politiet pga han når jeg hadde gitt opp å være hjemme hos meg selv & rømt hjem til mamma i noen uker, han var vist uten for døra da å. Fikk høre av en felles venn at hu han traff etter meg gikk igjennom det samme som meg men hu ringte politiet lenge før jeg gjorde pga han var i barnehagen til ungen hennes & venta på henne der osv. Stabil fur med andre ord... Jeg hørte aldri noe fra politiet men hu gjorde vist det. For meg ble redningen 3 eldre brødre & vennene deres med muskler, motorsykler & morske blikk. De rørte han ikke altså men ser for meg at 10+ menn som er dobbelt så store som han var litt skummelt å møte på i en blind gate kl 4 på natta. For det var siste gangen jeg så han i gata mi. Er så glad brødrene mine hadde tid & anledning til å hjelpe meg akkurat da. Jeg gikk ned 10 kg & var en skygge av meg selv etter å ha vert "fanget" i en leilighet i nesten 3 mnd. Om jeg gikk ut døra sto han der med en gang & skulle "prate" med meg. Holdt meg fast & tvang meg til å stå der han ville ha meg osv. Var mange random men. Som måtte hjelpe meg bort fra ham gitt. Heldigvis så de fleste at jeg var veldig ukomfortabel & spurte høyt & tydelig om jeg trengte hjelp eller om han plaget meg. Hadde vett nokk til å si ja," ja jeg trenger hjelp, han slipper ikke taket i meg, lar meg ikke gå" takk til mannen på gata som ikke bare gikk videre sier jeg bare Anonymous poster hash: 581f2...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå