Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hvor lang tid tok det før du hørte noe ang saken? Og hva anmeldte du? Anonymous poster hash: 0eafb...48e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Anmeldt posttyveri. Gjorde det mest pga. forsikring, men tror du pikadø ikke de fikk tak på tjuvradden. Han hadde kåken fullstappa av brev og pakker. Fikk ikke noe tilbake. Politiet regnet med at han hadde solgt ganske mye, men han ble iallfall tatt Tok ca.6 mnd., trur jeg. Er noen år siden dette skjedde. Anonymous poster hash: 4f225...195
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Anmeldt posttyveri. Gjorde det mest pga. forsikring, men tror du pikadø ikke de fikk tak på tjuvradden. Han hadde kåken fullstappa av brev og pakker. Fikk ikke noe tilbake. Politiet regnet med at han hadde solgt ganske mye, men han ble iallfall tatt Tok ca.6 mnd., trur jeg. Er noen år siden dette skjedde. Anonymous poster hash: 4f225...195 6 mnd før han ble tatt, eller 6 mnd før du fikk en telefon i det hele tatt etter du var i avhør? Anonymous poster hash: 0eafb...48e
SuperFries Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte en tidligere useriøs arbeidsgiver for manglende utbetaling av lønn. Det ble vel rettssak litt under 6 mnd etter anmeldelse.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Anmeldt posttyveri. Gjorde det mest pga. forsikring, men tror du pikadø ikke de fikk tak på tjuvradden. Han hadde kåken fullstappa av brev og pakker. Fikk ikke noe tilbake. Politiet regnet med at han hadde solgt ganske mye, men han ble iallfall tatt Tok ca.6 mnd., trur jeg. Er noen år siden dette skjedde. Anonymous poster hash: 4f225...195 6 mnd før han ble tatt, eller 6 mnd før du fikk en telefon i det hele tatt etter du var i avhør? Anonymous poster hash: 0eafb...48e Fikk brev etter noen uker om at anmeldelsen var mottatt. Etter det tok det 6 mnd. og da ringte politiet og sa at de hadde arrestert en fyr som hadde leiligheten full av brev og pakker + diverse nøkler til oppganger og postkasser. Jeg var ikke i avhør. Leverte anmeldelse over nett. Regnet med at saken ville bli henlagt, men trengte en anmeldelse for forsikring på pakker som ikke kom frem. Anonymous poster hash: 4f225...195
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte en nabo for knivstikking av hunden vår. Saken ble henlagt etter noen uker, enda knivstikkeren innrømmet alt. Endte i forliksrådet der vi fikk erstatning for skadene han påførte hunden. Anonymous poster hash: c7ecb...88b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte en tidligere useriøs arbeidsgiver for manglende utbetaling av lønn. Det ble vel rettssak litt under 6 mnd etter anmeldelse. Du var vel i avhør? Hørte du noe før du fikk beskjed om rettsaken? Fikk du noe beskjed om at din tidligere arbeidsgiver hadde fått beskjed om at han var anmeldt , eller når han hadde vært i avhør? Anonymous poster hash: 0eafb...48e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Anmeldt min mor for identitetstyveri. Gikk raskt fra annmeldeldsen til jeg hørte noe. Med rettsak osv har saken tatt 12 mnd.. Anonymous poster hash: 4cba9...f88
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte en nabo for knivstikking av hunden vår. Saken ble henlagt etter noen uker, enda knivstikkeren innrømmet alt. Endte i forliksrådet der vi fikk erstatning for skadene han påførte hunden. Anonymous poster hash: c7ecb...88b Åfyttigrisen.... Jeg hadde knivstukket tilbake Anonymous poster hash: 0eafb...48e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Anmeldt min mor for identitetstyveri. Gikk raskt fra annmeldeldsen til jeg hørte noe. Med rettsak osv har saken tatt 12 mnd.. Anonymous poster hash: 4cba9...f88 Hva er raskt? Jeg anmeldte noen for litt over 1 uke siden. Ikke hørt noe enda. Har sendt 2 mail til politimannen som avhørte meg, men jeg får ikke svar. Blir helt gav å ikke høre noe, så jeg lurer litt på hvor lenge jeg kan forvente å gå rundt å vente Anonymous poster hash: 0eafb...48e
SuperFries Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte en tidligere useriøs arbeidsgiver for manglende utbetaling av lønn. Det ble vel rettssak litt under 6 mnd etter anmeldelse. Du var vel i avhør? Hørte du noe før du fikk beskjed om rettsaken? Fikk du noe beskjed om at din tidligere arbeidsgiver hadde fått beskjed om at han var anmeldt , eller når han hadde vært i avhør? Anonymous poster hash: 0eafb...48e Jeg var aldri i avhør. Var ikke jeg som var anmeldt. Hadde lister på timer jeg jobbet som han hadde signert. Jeg fikk kopi av brev sendt fra politiet til den anmeldte.Fikk ikke noe beskjed om når han ble avhørt. Ellers hadde advokaten min mest kontakt med han, og med politiet. Hva er saken din, og hva lurer du virkelig på?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Anmeldt min mor for identitetstyveri. Gikk raskt fra annmeldeldsen til jeg hørte noe. Med rettsak osv har saken tatt 12 mnd.. Anonymous poster hash: 4cba9...f88 Hva er raskt? Jeg anmeldte noen for litt over 1 uke siden. Ikke hørt noe enda. Har sendt 2 mail til politimannen som avhørte meg, men jeg får ikke svar. Blir helt gav å ikke høre noe, så jeg lurer litt på hvor lenge jeg kan forvente å gå rundt å vente Anonymous poster hash: 0eafb...48e 1 uke er svært kort tid. Det skal registreres, det skal sendes ut brev til anmeldte og anmeldte skal innkalles til et eventuelt avhør. Dette er ting som tar tid. Du må bare smøre deg med litt tålmodighet. Anonymous poster hash: 4f225...195
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Anmeldt min mor for identitetstyveri. Gikk raskt fra annmeldeldsen til jeg hørte noe. Med rettsak osv har saken tatt 12 mnd.. Anonymous poster hash: 4cba9...f88 Hva er raskt? Jeg anmeldte noen for litt over 1 uke siden. Ikke hørt noe enda. Har sendt 2 mail til politimannen som avhørte meg, men jeg får ikke svar. Blir helt gav å ikke høre noe, så jeg lurer litt på hvor lenge jeg kan forvente å gå rundt å vente Anonymous poster hash: 0eafb...48e 1 uke er svært kort tid. Det skal registreres, det skal sendes ut brev til anmeldte og anmeldte skal innkalles til et eventuelt avhør. Dette er ting som tar tid. Du må bare smøre deg med litt tålmodighet. Anonymous poster hash: 4f225...195 Ja.. Men er en sånn type sak at det er veldig greit å få vite noe. Men jeg får vel bare vente.. Anonymous poster hash: 0eafb...48e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte noen for svindel på finn. Tok vel 2 uker så fikk vi brev om at saken var blitt mottatt. Fikk og da beskjed om at det var 9 andre lignende saker han var anmeldt for. Men saken ble henlagt. Anonymous poster hash: c34f7...a6a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte far for seksuell misbruk helt siden jeg var ei lita jente. Anonymous poster hash: e0396...afc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte noen for svindel på finn. Tok vel 2 uker så fikk vi brev om at saken var blitt mottatt. Fikk og da beskjed om at det var 9 andre lignende saker han var anmeldt for. Men saken ble henlagt. Anonymous poster hash: c34f7...a6a Oki. Jeg anmeldte fysisk på politistasjon. Satt 2 timer i avhør og saken skulle leveres direkte til jurist samme dag, eller neste, så bestemmer jurist om det skulle bli pågripelse eller innhenting av mer informasjon og innkalling til avhør av siktede. Anonymous poster hash: 0eafb...48e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #17 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte far for seksuell misbruk helt siden jeg var ei lita jente. Anonymous poster hash: e0396...afc Uff :( Hvordan har det gått da, hvis jeg får spørre? Anonymous poster hash: 0eafb...48e
Miss Honey Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte en for å bestille ting på internett på mitt navn, hver dag dumpet en ny pakke i posten, blader, bøker, jeg ble medlem i all slags klubber og regningene fulgte med.. Utrolig ekkelt for jeg ante ikke hvem det kunne være. etter hvert hadde han gjort en glipp og lagt igjen sitt eget telefonnr. i en av bestillingene. Så fant jeg ut hvem det var. Politiet hadde funnet ut av det uansett. da de sporet opp ip-adressen fikk bekreftet at det var han. Alt dette hadde han gjort fordi jeg slettet han som venn på facebook. Jeg kjente han nesten ikke, han var en venn av en venn og jeg så ikke vitsen med å ha han på vennelisten min (spesielt siden alt han skrev og gjorde provoserte meg) Da jeg anmeldte gikk det nesten et år uten at jeg hørte noe, da ringte jeg og spurte hvordan det lå an (siden jeg krevde erstatning) Fikk da beskjed om at han hadde vært til avhør men at pga. taushetsplikt fikk jeg ikke vite hva han hadde sagt. etter enda et halvt år ringte jeg igjen fordi jeg ennå ikke hadde fått erstatningen min. Da sa de at de hadde sendt han både bot og regning på erstatningen men at han nektet å betale så de hadde sendt flere purringer. 2 år etter anmeldelsen fikk jeg brev i posten fra innkrevingssentralen(eller noe sånt) der de informerte om at de ville trekke beløpet fra hans neste lønning siden han ikke hadde betalt. koste meg veldig da. sko gjerne visst hva han fikk i bot også. men får ikke vite mer. og har lagt alt bak meg
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #19 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte far for seksuell misbruk helt siden jeg var ei lita jente. Anonymous poster hash: e0396...afc Uff :( Hvordan har det gått da, hvis jeg får spørre? Anonymous poster hash: 0eafb...48e Han fikk sin straff, han nekta for det selvfølgelig, men jeg hadde masse bevis så han ble ikke trodd. Jeg derimot har ikke et ordentlig sexliv. Har sex bare for å tilfredstille mannen selv om han forstår meg om jeg ikke vil ha sex i det hele tatt. Anonymous poster hash: e0396...afc
sologsommer Skrevet 10. april 2014 #20 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte et indbrud i bilen (pga. Forsikringen) Ca. 1 år etter fikk vi brev fra politiet med fuldt navn på se 2 der var taget for det. Synes det var rart?? Var jo lett og Google og se hvor de bodde
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #21 Skrevet 10. april 2014 Anmeldte far for seksuell misbruk helt siden jeg var ei lita jente. Anonymous poster hash: e0396...afc Uff :( Hvordan har det gått da, hvis jeg får spørre? Anonymous poster hash: 0eafb...48e Han fikk sin straff, han nekta for det selvfølgelig, men jeg hadde masse bevis så han ble ikke trodd. Jeg derimot har ikke et ordentlig sexliv. Har sex bare for å tilfredstille mannen selv om han forstår meg om jeg ikke vil ha sex i det hele tatt. Anonymous poster hash: e0396...afc Så leit. Men veldig veldig bra at han fikk straff og at du ble trodd ! Anonymous poster hash: 0eafb...48e
Gjest Tittentott Skrevet 10. april 2014 #22 Skrevet 10. april 2014 Har anmeldt tyveri av veske (mobiltelefon, lommebok osv. var oppi). Tok vel ikke mer enn et par uker før jeg fikk brev om at saken var henlagt.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #23 Skrevet 10. april 2014 For noen år siden rotet jeg meg borti en fyr som viste seg å ha samboer. Da jeg fant ut om henne tok jeg kontakt med henne da jeg, oppi mitt hode, trodde hun ønsket å vite hva mannen hennes hadde drevet med. Den feilen gjør jeg ikke igjen! Dama begynte å ringe meg til alle døgnets tider. Først som en fortvilet og bedratt kvinne som gråt og var fortvilet, som trengte svar. Men etterhvert kom sinnet. Hun begynte å bli skikkelig ufin. Jeg lot henne få holde på, tenkte jeg bare måtte ta "straffa" mi.. Men da hun begynte å true meg og barna mine på livet, da anmeldte jeg.. Anonymous poster hash: aa261...554
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #24 Skrevet 10. april 2014 For noen år siden rotet jeg meg borti en fyr som viste seg å ha samboer. Da jeg fant ut om henne tok jeg kontakt med henne da jeg, oppi mitt hode, trodde hun ønsket å vite hva mannen hennes hadde drevet med. Den feilen gjør jeg ikke igjen! Dama begynte å ringe meg til alle døgnets tider. Først som en fortvilet og bedratt kvinne som gråt og var fortvilet, som trengte svar. Men etterhvert kom sinnet. Hun begynte å bli skikkelig ufin. Jeg lot henne få holde på, tenkte jeg bare måtte ta "straffa" mi.. Men da hun begynte å true meg og barna mine på livet, da anmeldte jeg.. Anonymous poster hash: aa261...554 Glemte det siste; Gikk noen måneder før hun fikk forbud mot å oppsøke meg og ungene.. Anonymous poster hash: aa261...554
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #25 Skrevet 10. april 2014 Jeg anmeldte en voldtekt samme natten det skjedde. Det var avhør av meg, den anmeldte og vitner i løpet av noen dager. Jeg husker ikke, men hele greien tok bare noen uker. Saken ble henlagt da bevisene ikke var gode nok, dette til tross vitnemål fra legene på legevakten, bildene politiet tok og skadene mine.. Min tiltro til politi og rettvesen er lik null.. Jeg søkte og fikk nesten full voldskadeerstatning da bevisene var så _tydelige_... Anonymous poster hash: e1e71...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå