Gå til innhold

NÅ er jeg i hvertfall hysterisk…:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk damer, dere er gull. <3

Gikk fint idag, vesla var jo kjempeflink, gråt ikke i det hele tatt selv om det ble tatt i armen og de tappet en god del blod. Helt rolig, som hun alltid er. 

Vi får jo ikke noe svar sånn med en gang, det skal analyseres og så sendes til legen. Men jeg kommer til å ringe legen senest mandag om jeg ikke hører noe uansett, og så er det vel fare for at jeg bestiller time for ultralyd av lymfekjertlene privat ganske kjapt uansett. Før påske. Det koster flesk, men det betyr absolutt ingenting, jeg gjør meg gjerne til gjeldsslave for ungen min om så er.

Det har gått i ett idag, for vi dro jo inn så kjapt som apotek/blodprøvetaking åpnet, for å få det kjapt unnagjort. Så har vi handlet, ordnet, bakt og styrt på, for her har det vært bursdagsselskap for små venninner også. Hun blir jo 5 om bare få dager. Full party i ettermiddag.

Det ble kjøpekake, bakeriboller og Toromuffins, samt plastduk og pappkopper, for vi hadde jo ikke mer enn 3 timer å gjøre alt klart på. Ikke hang hodet på plass heller, jeg går jo bare rundt meg selv her.

Men ungene storkoste seg, så da spiller det jo ingen rolle. Vesla og mini sover nå søtt i mamma og pappa sin seng.

Gud, som jeg elsker disse ungene mine. Jeg er ingenting uten dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk fint idag, vesla var jo kjempeflink, gråt ikke i det hele tatt selv om det ble tatt i armen og de tappet en god del blod. Helt rolig, som hun alltid er.

Vi får jo ikke noe svar sånn med en gang, det skal analyseres og så sendes til legen. Men jeg kommer til å ringe legen senest mandag om jeg ikke hører noe uansett, og så er det vel fare for at jeg bestiller time for ultralyd av lymfekjertlene privat ganske kjapt uansett. Før påske. Det koster flesk, men det betyr absolutt ingenting, jeg gjør meg gjerne til gjeldsslave for ungen min om så er.

Det har gått i ett idag, for vi dro jo inn så kjapt som apotek/blodprøvetaking åpnet, for å få det kjapt unnagjort. Så har vi handlet, ordnet, bakt og styrt på, for her har det vært bursdagsselskap for små venninner også. Hun blir jo 5 om bare få dager. Full party i ettermiddag.

Det ble kjøpekake, bakeriboller og Toromuffins, samt plastduk og pappkopper, for vi hadde jo ikke mer enn 3 timer å gjøre alt klart på. Ikke hang hodet på plass heller, jeg går jo bare rundt meg selv her.

Men ungene storkoste seg, så da spiller det jo ingen rolle. Vesla og mini sover nå søtt i mamma og pappa sin seng.

Har tenkt på dykk i dag, og vil gjere det i dagane framover også. Du har jo (diverre) god trening i å vente på slike avgjerande svar etterkvart, må dette også bli positivt ♡
Skrevet

Er det ikke ufattelig hva man klarer?

Tenk å lage barnebursdag når man er midt i marerittet. Du er ufattelig sterk og jeg er full av beundring. Bare husk å tillat deg å være liten og redd også - man kan ikke være sterk hele tiden.

Jeg håper og tror at dette får en god utgang, heldigvis går det som regel veldig bra med disse små skattene våre.

Klemmer megahardt <3

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

What she said Miss Marple!

Jeg stemmer i - du er så sterk og jeg også er full av beundring!

Jeg tenker nok at de er raske på analysen - de vet at det er viktig og det blir ikke lagt på bunnen av bunken. Men om du får svar før helgen spørs vel. Det er lett å si det, men jeg håper virkelig at dere får en fin helg og at du klarer å tvinge det litt bak - nå vil du jo få litt avstand til det og du vet dere er inne i systemet og blir tatt vare på.

klemmer også megahardt her også!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg har også tenkt masse på dere i dag. Krysser alt som er for positive svar, snarest!! Klem.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Vil bare sende en klem, jeg skal tenke varme, gode og positive tanker :)

Gjest beef sister
Skrevet

Tenker på dere og krysser alt jeg kan for at det er noe helt ufarlig.

Skrevet

Håper på raskt og godt svar! Trenger du noen å skrike til i ventetiden så kan jeg anbefale bølgene, vet du har de i nærheten.

Skrevet

Venting på resultater er ikke noe gøy. Håper de kjører hastesak og at svaret kommer fort. Så flink du er som klarte lage til bursdag også.

Skrevet

Jeg kjente tårene presse på når jeg leste. At du klarer barneselskap og holder motet oppe, det er godt gjort! :)

Håper dere får kjapt svar og bare positive svar og kan senke skuldrene og nyte dagene som kommer :)

Sender mange klemmer :D

Skrevet

I all verden, hva er det som skjer når man er logget ut fra dib-verdenen noen dager?

Uff, det der kan neppe være lett!

Jeg sender styrkeklem og krysser alt jeg har for gode resultater!

Skrevet

Godt å få en oppdatering! Kjente jeg ble litt bekymret når hele dagen gikk uten en lyd....men barnebesök kan jo holde hvem som helst opptatt! Krysser fortsatt fingrene for at dere på mandag får gode nyheter.

Skrevet

Hvordan er det med deg, Gorilla? Holder du deg noenlunde samlet? Kan ikke være lett å opprettholde normalitet midt oppe i dette. Stor klem til deg. 

Skrevet

Hvordan er det med deg, Gorilla? Holder du deg noenlunde samlet? Kan ikke være lett å opprettholde normalitet midt oppe i dette. Stor klem til deg. 

Mjah, jeg må jo holde det sammen for ungene, sånn er det bare. 

I går hadde vi kosedag i uværet her hjemme, idag har jeg og vesla kost oss med påskeeggmaling sammen med små venninner. Så vi gjør det vi pleier. :)

Jeg ringte legekontoret på fredag, og sekretæren der sa at de prøvene hun så som var klare, var normale. Blodprosenten, for eksempel, var innenfor det akseptable. 

Men alt var ikke klart, og lymfene er hovne enda. Og jeg har enda ikke snakket med legen- jeg ba henne be ham ringe meg igjen så snart han kunne. Jeg vil jo vite hva han mener om hva vi skal gjøre videre.

Kjenner at jeg ikke greier slappe av før vi har fått en full sjekk, enkelt og greit. Så vi får se.

Nå skal jeg begynne på jobb igjen i morgen, det kan jo bli interessant. Halvannet år borte, nytt system, nytt kontor, nye kolleger og dessuten en medarbeider som er 100% sykmeldt. Og hodet et helt annet sted.

Men kanskje greit å ha noe annet å tenke på, og ikke bare gå rundt hjemme.

Det blir tidlig seng idag, merker jeg. Sove er noe jeg ikke har gjort så mye av i det siste, nemlig.

Takk, alle sammen, for klemmer og gode tanker. Dere er noen nydelige sjeler, alle som en, og jeg er takknemlig for dere. :)

Skrevet

Det er rart hva man klarer for ungene. Det umulige rett og slett. Håper resten av prøvesvarene er klare i morgen og at det ser greit ut.

• 3 uker senere...
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

LG - har tenkt på deg - vet dere noe mer nå?

Skrevet

Blodprøvene var alle helt fine, altså ingen indikasjoner på noe galt. Heldigvis. Men om vi villem kunne vi få henvisning til ul av lymfene for å være helt sikre.

Nå har imidlertid vesla vært syk, og er forkjøla enda, så nå er jo alt hovent der, så vi avventer til det har gitt seg litt før vi sjekker.

Jeg er litt roligere nå, men ikke helt. Dere vet jo hvordan det er, det hører med mammajobben...

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hipp hipp hurra for fine blodprøver!! Og skjønner godt dette med mammajobben

Skrevet

Så bra med fine blodprøver og skjønner godt at du allikevel er litt bekymret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...