Gå til innhold

NÅ er jeg i hvertfall hysterisk…:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk time privat med vesla idag, og der ble hun sjekket nøyere enn hos fastlegen. 

Lymfene på venstre side er betydelig forhøyet, uten at man finner noen åpenbar årsak, og det ser ikke ut til at hun har noen infeksjon som gir dette. Det er dessuten asymmetrisk, noe som ikke er så vanlig ved halsbetennelse osv.

I tillegg, og mer urovekkende, er blodprosenten lavere enn hva som er ok og anses som normalt hos barn.

Dermed må hun utredes ytterligere, og vi reiser inn i morgen tidlig på sykehuset for full blodprøvetaking, for så å evt gå privat for å få tatt ultralyd av lymfene. 

For mulige årsaker til dette er leukemi/blodkreft eller evt jernbristanemi/blodbrist.

Herregud, så redd jeg er. Jeg er så redd som jeg aldri før har vært. Hysterisk. Jeg, som ellers er rolig, positiv, optimistisk og den som holder alle oppe.

Jeg, som egentlig ikke tror, har vel sendt opp et titalls bønner til whoever.

Jeg er kvalm, jeg får nesten ikke puste. Jeg skjelver. Det eneste jeg greier å tenke er "kjære Gud eller hvemsomhelst, vær så snill å ikke la det være noe galt med ungen min"….

Kjære Krangledamer- ta vare på de dere er glad i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan ikkje forestille meg kor skummelt dette kjennes for dykk, eller rettare sagt så kan eg men vil ikkje..

Håpar de slepp å gå i uvisse lenge, og ikkje minst - at de får positive svar.

Endret av ★
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye det hjelper, men husk at jeg ble forespeilet de mest jævlige ting og sitter her nå med en frisk baby. Ofte får man skrekkutfall servert, men så trenger det ikke være noe farlig. Jeg håper at det er tilfelle hos dere også og at dere får bare positive svar fremover og snart kan legge frykten bak dere. <3

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Kjære deg, masse masse lykke til i morgen!

Om du rekker, orker og vil; oppdater oss. Tenker på dere!

Klem.

Skrevet

Huff, kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå.

Krysser fingre og tær for at alt går bra med jenta di <3

Skrevet

Å herregud, skjønner godt at du er redd, men prøv å holde motet oppe selv om det er vanskelig. Jeg har en sterk tro på positiv tankegang!
Masse masse lykke til, skal krysse alt som kan krysses for at alt går bra! 
*stor klem*

Skrevet

Lykke til i morgen. Masse gode tanker og klemmer din vei!

Som et lite håp kan jeg fortelle at jeg har en gang måtte ta biopsi pga forstørret lymfekjertel på den ene siden av halsen. Det viste seg å være 2 kjertler som lå oppå hverandre og helt normalt.

Krysser!

Skrevet

Masse lykke til i morgen! Jeg skal krysse fingrene for dere. Klemmer til dere!

Skrevet

Å kjære kjære deg og dere! Krysser alt som krysses kan og håper morgendagen gir gode nyheter. Livet er utrolig skjørt.

Skrevet

Oj, skjønner at du er skrekkslagen. Er glad dere fikk time privat og at dere får oppfølging allerede i morgen. Bortsett fra henne lille du vel må være sterk for, synes jeg du skal tillate deg å være redd og ta imot den omsorgen som bys deg.

Min link til høyere makter virker ikke helt, eller den finnes vel ikke, men jeg sender bøtter med klemmer og varme tanker og håper på de beroligende svarene.

Skrevet

Skjønner at dette er vanskelig. Håper dere finner ut av det raskt. Mange klemmer herfra :)

Skrevet

Oh no!! :o   Krysser alt som kan krysses for dere nå!! Sender mange klemmer <3

Skrevet

Kjære deg, reddere enn for sine barn blir man ikke. Krysser fingrene for deg og klemmer min egen litt ekstra i kveld.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Kjære deg jeg kan bare ane konturene av hvor redd du må være - jeg skal krysse alt tenkelig og bevegelig for dere og sende alt det jeg har av positive vibber, tanker og det som måtte være.

Lover å klemme litt ekstra på mine ikveld om det hjelper 

Skrevet

Huff, får håpe det ikke er noe alvorlig. Vet så alt for godt hvor redd man kan bli når det er noe med barna.

Dere er i tankene mine, mange klemmer fra meg

Skrevet

Masse klemmer til deg og lille

Håper alt gåt bra i morgen, krysser det som krysses kan

Skrevet

Så dumt! Håper alt går bra i morgen, og at dere om et døgn sitter letta i sofaen og tenker at dere slapp med skrekken! Jeg skal ta dere med i aftenbønnen min  :)

Skrevet

Sender deg en god klem - håper på et positivt utfall.

Skrevet

Åh, kjære deg og dere!

Dette var ingen hyggelig beskjed å få. Måtte dere få gode resultater i dag Mange tanker og klemmer sendes til deg

Skrevet

Tenker på dere. Håper å få lese gode nyheter snart :-)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Har tenkt på dere - håper så inderlig at det er godt nytt i vente!

Og du - vi er her - uansett - selv om vi er på andre siden av en skjerm, så er vi her. Du kan kjefte, du kan skrike, du kan brøle fra deg det du måtte ønske. Vi er her - vi er din heiagjeng, men pomponger, high kicks og det som er.

Skrevet

Å kjære deg, så skummelt. Håper og tror at det er falsk alarm og at dere får sjekket det ut fortest mulig.

De beste tanker og ønsker sendes deres vei!

Skrevet

Håper på godt for dere i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...