Gå til innhold

4500 kr for en dåpskake?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk hun den ikke sponsa da? Dyrt for en kake ja, men folk får prioritere som de vil med egne penger. Synes forresten også det kakebordet så litt stusslig ut, men igjen, hver sin smak. 

Anonymous poster hash: e184f...a15

Det står ingenting i bloggen om at kaken er sponset, så den har hun nok betalt for selv... Hun synes vel det var verdt det da, og de er vel ikke akkurat storspisere av kaker noen i den familien ;)

Anonymous poster hash: 01d7d...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fin kake da,men ikke verdt 4500 kr i mine øyner hvertfall hehe.

Skrevet

Er det så jævelig nøye det, da!?! La nå folk få bruke pengene sine på det de vil! Det er jo bedre at de bruker pengene sine så andre får glede av de, enn at de sitter å ringer på de uten å bruke.

Slutt å være så jantelov-misunnelige. Det er bare så utrolig patetisk!

Jantelov? Jeg har mer en nok penger til å være med på pengegaloppen til ff, men jeg har heldigvis andre prioriteringer i livet en en flashy fasade. Jeg er også selvstendig næringsdrivende og har pdd over 20 ansatte i mitt firma. Jeg vil tørre å påstå at jeg og min egenskapte arbeidsplass er mer samfunnsnyttig en (reklame)bloggen til ff. 

Anonymous poster hash: efa8e...858

Skrevet

Må forresten få presisere at jeg synes synd på den stakkaren som måtte ta første stykket! *gelenerver*

Skrevet

Den kaken bør være GOD!! Jeg lager en GOD sjokoladekake, men kunne fint solgt den for 200kr ;) Ingen kake er verdt SÅ mye penger!

Anonymous poster hash: e2286...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...