Gå til innhold

Grunn til å gå fra samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vis ham denne tråden?

Og hils ham at slik han holder på, er han så langt fra en MANN som man kan få det. Han er en egoistisk dust som oppfører seg som om du er moren hans. Og det er så lite attraktivt som man kan få det. Usj!

Har han det bra med seg selv? Er han deprimert? Det kan jo virke sånn...

Men uansett hva årsaken er, dette er ikke akseptabelt! Sett med foten, vis ham hva han risikerer å miste!

Ingen depresjon. Bare latskap :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke få flere barn med han i hvert fall. Jeg var sammen med en sånn mann, og vi fikk 2 barn sammen. Og han ser nesten aldri barna sine nå. Hans valg, ikke mitt.

Men jeg vil virkelig anbefale familievernkontoret.

Anonymous poster hash: dff59...dca

Jeg kjenner han såpass godt at han hadde ikke klart å aldri se datteren. Han hadde kjempet med nebb og klør for å få samvær. Heller fått hushjelp om jeg (nåværende hushjelp) drar ;)

Dette er det jeg mener om dere går fra hverandre. Tror du ikke han kommer til å holde helvete først fordi han er bitter for at du gikk, fyren vil jo ha flere unger med deg, så en fremtid hvor du er involvert ser han jo for seg. Og så mer helvete i forhold til samvær. Klart du slipper å ha to unger, hvorav en er direkte usjarmerende, men du vinner 20+ år med potensiell konflikt med barnefar, kan ikke flytte hvor du vil, potensiell kamp om omsorg osv. 

Om du elsker denne fyren er det i alles interesse, særlig din datter, at dere klarer å finne en løsning på problemet. Selv er jeg skilt, og tenker omtrent HVER dag på hvor mye lettere det hadde vært om vi holdt sammen og hvor mye bedre det hadde vært for våre barn! Jeg tror dere trenger hjelp utenifra, familievernkontoret er stedet å begynne. Lykke til!

Anonymous poster hash: 9989e...6be

Skrevet

Jeg blir nesten målløs.

Men jobber dere 100% begge to, hvordan er økonomien? Er vaskehjelp et alternativ?

Kan det være at han gjør ting du ikke ser, vedlikehold, hagearbeid, reparere bil, båt etc?

Begge jobbet 100% fram til nylig, jeg jobber nå 80% for at datteren vår skal slippe 9,5 timer i bhg.

Neineinei, jeg gjør det meste der også. Han bytter dekk på bilene da, gjerne en mnd etter fristen etter mas fra meg. Jeg rydder i garasjen, måker snø osv...

Skrevet

Jeg synes ikke det er god nok grunn til å gå fra sin samboer nei.

Spesielt ikke når dere har en ettåring! Det må da gå an å jobbe mer med en forholdet enn noen skarve måneder??

Anonymous poster hash: 23253...ebb

Greit nok det. Men noen skarve mnd? Vi har vært sammen i flere år. Bare jeg som var dum og fikk barn med latsekken.

Skrevet

Hva slags argument har han for ikke å begynne på middagen da?

Jeg hadde ikke orket å bo i et rotehus for å stadfeste et poeng da. Hva hjelper det å leve som griser hvis han ikke legger merke til det?

Om du har prøvd å prate uten å nå inn, må det sterkere lut til. Da hadde jeg flyttet nå, før barnet blir så stort at det får et ev brudd med seg.

Og du, en flink pappa lar ikke babyen gråte fordi han ikke gidder å legge fra seg telefonen.

Anonymous poster hash: 39ae9...d28

Nei det vet jeg, men idet jeg skrev den kommentaren blokkerte jeg ut akkurat den biten :P sånn bortsett fra gråtinga så er han flikere enn meg til å underholde henne, leke med henne osv. Han bader henne og bytter bleie, gir henne mat osv uten innspill fra meg. Og det er helt sykt med tanke på hvordan han er ellers. Så i mine øyne får han kred for akkurat det. Ellers er han udugelig dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...