Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Står som arbeidssøker hos nav siden jobben min ble nedlagt. Har siden da blitt ringt opp av min kundebehandler annenhver mnd., får meldinger, må på møter, mas om kurs og lignende. Ingen andre jeg kjenner blir mast på like mye som meg. Skal ikke klage på at jeg får hjelp, men det finnes da mellom ting? Har vært på jobbsøkerkurs en gang før, så det gidder jeg ikke igjen. Nå har jeg funnet ut at jeg er gravid, så da blir det sikkert enda mer mas? Er veldig mange jobbsøkere i byen her jeg bor, og veldig lite jobber. Hun kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har fått jobb enda. Jobber ikke hun hos nav??? Er det virkelig ikke noe man kan gjøre for og slippe maset? Vet det er flere som har problem med samme damen på det lokale nav kontoret... Anonymous poster hash: 75ac6...dd2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Er det virkelig mas å bli oppringt annenhver mnd? Anonymous poster hash: 0f90a...cbe
sug lut Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Skaff deg jobb selv, så slipper du. Hvis ikke det er mulig bør du jo være glad for at noen er på saken.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Enn ska jammen ikke klage på at nav virkelig vil har deg ut i jobb igjen, er betre det enn di navkontora som har det så travelt at di ikke klaraer å ringe til noen Anonymous poster hash: 04020...1c1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Ja jøss, en person som faktisk gjør jobben sin, og så får de bare kjeft. Skjerp deg. Anonymous poster hash: 1be3a...af9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Er vel med nav som med barnevernet. Galt er det enten det er sånn eller sånn. Anonymous poster hash: 4d469...442
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Ja jøss, en person som faktisk gjør jobben sin, og så får de bare kjeft. Skjerp deg. Anonymous poster hash: 1be3a...af9 denne personen gjør jobben sin for bra, er frekk mot flere jeg kjenner og er ikke mye til hjelp. Så klart skal man være glad for hjelp, men det finnes mellom ting. Og det sier seg selv når det er flere som sliter med samme person. Anonymous poster hash: 75ac6...dd2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Himmel og hav! Å klage når ting fungerer? Fy faan,noen her til lands skulle blitt sendt til et fattig land der ting faktisk ikke fungerer like bra som her hjemme.:!!! Anonymous poster hash: 730d9...27e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Ja jøss, en person som faktisk gjør jobben sin, og så får de bare kjeft. Skjerp deg. Anonymous poster hash: 1be3a...af9 denne personen gjør jobben sin for bra, er frekk mot flere jeg kjenner og er ikke mye til hjelp. Så klart skal man være glad for hjelp, men det finnes mellom ting. Og det sier seg selv når det er flere som sliter med samme person. Anonymous poster hash: 75ac6...dd2 Og det nevner du først nå`?????? Anonymous poster hash: 730d9...27e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Himmel og hav! Å klage når ting fungerer? Fy faan,noen her til lands skulle blitt sendt til et fattig land der ting faktisk ikke fungerer like bra som her hjemme.:!!! Anonymous poster hash: 730d9...27e denne personen gjør jobben sin for bra, er frekk mot flere jeg kjenner og er ikke mye til hjelp. Så klart skal man være glad for hjelp, men det finnes mellom ting. Og det sier seg selv når det er flere som sliter med samme person. Anonymous poster hash: 75ac6...dd2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Himmel og hav! Å klage når ting fungerer? Fy faan,noen her til lands skulle blitt sendt til et fattig land der ting faktisk ikke fungerer like bra som her hjemme.:!!! Anonymous poster hash: 730d9...27e denne personen gjør jobben sin for bra, er frekk mot flere jeg kjenner og er ikke mye til hjelp. Så klart skal man være glad for hjelp, men det finnes mellom ting. Og det sier seg selv når det er flere som sliter med samme person. Anonymous poster hash: 75ac6...dd2 Og som jeg nevnte oppom her:og det sier du først nå??? Anonymous poster hash: 730d9...27e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Himmel og hav! Å klage når ting fungerer? Fy faan,noen her til lands skulle blitt sendt til et fattig land der ting faktisk ikke fungerer like bra som her hjemme.:!!! Anonymous poster hash: 730d9...27e denne personen gjør jobben sin for bra, er frekk mot flere jeg kjenner og er ikke mye til hjelp. Så klart skal man være glad for hjelp, men det finnes mellom ting. Og det sier seg selv når det er flere som sliter med samme person. Anonymous poster hash: 75ac6...dd2 Og som jeg nevnte oppom her:og det sier du først nå??? Anonymous poster hash: 730d9...27e Ja, for jeg liker ikke og henge ut folk på nett, men trenger tips Anonymous poster hash: 75ac6...dd2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Synes det er veldig bra at hun står på jeg. Ville ikke kalt det mas. Jo fortere du kommer ut i jobb jo bedre. Anonymous poster hash: 69299...d5c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 Et tips er å slutte å syte av velferdssamfunnet vårt, og se til å skaffe deg arbeid. Så slipper du mas fra nav annenhver mnd. Jeg får tlf fra sjefen minst en gang i uka på fritiden min om å jobbe overtid. Så det finnes jobber. Det er bare å gidde å søke. Eller flytte på ræva si om det er det som skal til. Anonymous poster hash: 2b1dd...401
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Himmel og hav! Å klage når ting fungerer? Fy faan,noen her til lands skulle blitt sendt til et fattig land der ting faktisk ikke fungerer like bra som her hjemme.:!!! Anonymous poster hash: 730d9...27e denne personen gjør jobben sin for bra, er frekk mot flere jeg kjenner og er ikke mye til hjelp. Så klart skal man være glad for hjelp, men det finnes mellom ting. Og det sier seg selv når det er flere som sliter med samme person. Anonymous poster hash: 75ac6...dd2 Gjør jobben sin for bra? Hva betyr det? 👼 Anonymous poster hash: 64c91...02a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Si fra deg hjelpen fra Nav da. Slutt å snylte, så slipper du henne. Anonymous poster hash: 580a2...15b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Hvis hun maser så mye at du ikke får tid til å søke jobber har du noe å klage på. Så lenge NAV ikke okuperer mer enn 8 timer av dagen din, hver arbeidsdag bør du bare finne deg i det og jobbe hardt for å finne deg en jobb. Selv om du har vært på jbbsøkekurs før, må du selvfølgelig stille nå også. Du lærte jo tydlig vis ikke alt sist gang ettersom du fortsatt ikke har jobb. Anonymous poster hash: 28a58...a99
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 Du henger jo ikke ut folk på nettet når du ikke nevner navn? Men dette virker som en dama som gjør jobben sin. Anonymous poster hash: 3829c...982
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Du vet at dersom du sier nei til diverse kurs og jobber NAV tilbyr deg så mister du pengene fra dem. Hva er planen din nå når du er gravid? Bør du ikke få deg jobb ganske raskt så du får opparbeidet deg permisjonspenger? For en holdning av deg. Sånne utskjemte folk som deg bør ikke få støtte av NAV. Anonymous poster hash: 6fb04...083
Himmel og hav Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Å bli oppringt med 8 ukers mellomrom kvalifiserer ikke til betegnelsen "mas". Om du vil ha slutt på det, uansett, så er det flere muligheter: 1. Si fra deg all hjelp, også økonomisk fra nav 2. Ta initiativ selv, finn et kurs du vil gå på, og be om å få ta det. 3. Bruk 8 timer hver dag til å søke jobber, reise rundt til bedrifter og presentere deg, melde deg som ringevikar og høre om noen i nettverket ditt kan skaffe deg jobb, og ta hva som helst som byr seg. Det er mulig at jeg misforstår deg, men ut fra innlegget ditt, så høres det nesten ut som om du mener at det ikke er noen vits i å skaffe seg jobb eller være i tiltak nå som du er gravid, og at det egentlig passer deg best å "ha fri" fram til babyen kommer. Da kan du bare fortelle det til nav, så stopper nok både mas og eventuelle utbetalinger ganske raskt av seg selv.
☆☆☆ Skrevet 8. april 2014 #21 Skrevet 8. april 2014 Tenke seg til, telefon annakvar mnd og nokre meldingar.. Har du ikkje "fri" kvar dag og tid til sporadisk kontakt med sakshandsamar?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #22 Skrevet 8. april 2014 Får du dagpenger da? Anonymous poster hash: 1f870...680
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #23 Skrevet 8. april 2014 Rettigheter medfører plikter. Vil du nyte, så får du yte. Osv osv. Så du mener saksbehandleren din maser og plager deg når hun prøver å hjelpe deg? NAV skal og bør være hjelp til selvhjelp. Hva nøyaktig er det som gjør at du mener dette er masing og plaging? Hva gjør du selv? NAV er faktisk forpliktet til å gi _oppfølging_. Anonymous poster hash: 60783...5df
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #24 Skrevet 8. april 2014 Huff, det høres grusomt slitsomt ut Hi. Men i perioder ringer også arbeidsgiveren min nesten annenhver dag for å spørre om jeg vil ta ekstravakter. Hva synes du om det da? Anonymous poster hash: 916d4...c43
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #25 Skrevet 8. april 2014 Men det er jo sånn det burde være, bortsett fra at hun er frekk. Det kan du ta opp med sjefen hennes. Anonymous poster hash: c4a17...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå