Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #26 Skrevet 8. april 2014 Glemte å ta bilder med forlover og brødre. Vanskelig å få tak i alle. Ektemannen hadde glemt å prøve busken sin..på bryllupsdafen kommer det et "oooups"det fra soverommet, buksene hadde ikke blitt lagt opp. Buskebena var 30 cm for lange. Har vi teip eller stiftemaskin sier mannen min ingeniør !. Heldigvis hadde jeg en frisør som også kunne sy... Glemte cd'en med låta vår i kirka, fikk hvisket til presten at det ikke ville bli noen musikk. Hadde ikke giftet meg på høsten, rett etter å ha stilt klokka, en time mindre sol. Eller hadde jeg et drømmebryllup. anno 2007 Anonymous poster hash: 69449...8fd hohoho nå lurte jeg virkelig på hvilken busk mannen din glemte å prøve men skjønnte det etter hvert da... Anonymous poster hash: 9d66e...d54 Kan bli morsomt når man har dysleksi mente å skrive bukse, men det forstod du Anonymous poster hash: 69449...8fd
mamma_til_verdens_beste Skrevet 8. april 2014 #27 Skrevet 8. april 2014 Forloveren min måtte ned på kjøpesenteret og få tak i underskjørt 20 min før vielsen skulle begynne, fordi jeg ikke hadde prøvd kjolen i dagslys og dermed oppdaget at den da var delvis gjennomsiktig. Dessuten ble buketten mekket av samme forlover 5 min før vielsen (3 roser bundet sammen). *fnis* Det kom visst noen lattertårer her nå....
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #28 Skrevet 8. april 2014 Glemte å gi pappa en klem på toppen kirkegulvet Var så nervøs og ville bare blir ferdig med det, så jeg nærmest løp opp til min kommende mann...glemte vekk hele pappa da jeg endelig kom opp... Anonymous poster hash: fb58b...b2b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #29 Skrevet 8. april 2014 Vi skulle sove på hotell og jeg glemte toalettsaker og klær til dagen etter. Men siden jeg var gravid og ikke hadde drukket, var det bare 20 min å kjøre hjem og dusje og skifte. Jeg våknet først av alle uansett:) Anonymous poster hash: 0cca3...6fe
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. april 2014 #30 Skrevet 8. april 2014 Vi tok ingen bilder av bare oss og barna. Barna er med på mange bilder, men ingen med bare oss.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #31 Skrevet 8. april 2014 Vi glemte å gi gjestene beskjed om at vi hadde annet å drikke til maten. Var kun vin som ble servert til middagen. Var ingen som spurte etter, men tenkte på det senere Anonymous poster hash: b413e...879
Førstemann Skrevet 8. april 2014 #32 Skrevet 8. april 2014 Jeg glemte å sette av tid til å spise før vielsen! Tok lang tid fra frokost til middag, ikke bra...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #33 Skrevet 9. april 2014 Takk for mange tips til ting som bør stå på huskelista vår! Anonymous poster hash: bb53d...3d4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #34 Skrevet 9. april 2014 Jeg og min Mor var så opptatt av alt som skulle planlegges at jeg "glemte" å høre hva og hvordan min mann ønsket å ha det. Dvs. Han gav beskjed i forkant av alle forberedelsene, men i alt oppstyret (vi hadde dårlig tid) ble nok de fleste ønskene hans glemt. Dette har aldri min mann tilgitt meg og jeg har feks. aldri fått hatt bryllupsbilder på veggen. Var så gale i en periode at vi holdt på å gå fra hverandre. Nå snakker vi ALDRI! om bryllupet og hele greia står som et åpent sår i vår "historie". Så mitt råd er å lytte til din mann. Anonymous poster hash: b08ca...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå