Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Er midt i planlegging av bryllup, og lurer på hva dere som har gifta dere glemte i bryllupet, eller skulle ønske du gjorde annerledes? Anonymous poster hash: bb53d...3d4
Optatium Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Vi glemte å ta bilder med foreldre og besteforeldre. Det plager meg mye siden flere av de falt fra rett etter bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg skulle og ønske jeg husket å ta bilde med foreldre. Ellers er jeg veldig fornøyd med bryllupet, vi planla det ikke i nøye detalj dermed var det mindre som kunne skjære seg. Men det jeg skulle ha gjort anderledes var å legge klærna hos forloveren min dagen i forveien, og samt sjekket at krølltanga virket ordntlig!! Ble litt stress og dårlig tid, når jeg glemte skoene hjemme og krølltanga brukte en hel evighet for den ikke ble ordntlig varm, så kom nesten for sent til vielsen når buffertiden jeg hadde lagt inn ble brukt opp på ting jeg burde ha ordnet på forhånd Anonymous poster hash: e154e...e03
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Vi satte ikke opp en litt mer detaljert kjøreplan. Mange var ute og røyket da vi skulle danse brudevalsen. Og danset ikke far/datter dans. Anonymous poster hash: 1861a...0af
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Det har jeg hørt flere si, så fotografering med foreldre, besteforeldre osv må helt klart på huskelista! Takk for tips Noen flere? HI Anonymous poster hash: bb53d...3d4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Vi glemte noen bilder, min tale lå igjen i bilen og så glemte vi bryllupsvalsen, ingenting viktig. Anonymous poster hash: 69249...6b0
Håpet ble virkelighet! Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Hadde desverre en litt kaksig og metkelig fotograf så jeg ville hatt en annen fotograf om jeg skulle gjøre det igjen. Tok ikke så mange bilder m familie og nære venner, det hadde vært fint å ha. Kjøpte inn for lite cola til baren, ikke visste jeg at så mange menn lukte cola som blandevann. Så gikk vi tomt for isbiter og det likte bartenderen dårlig! Angrer litt på at jeg ikke holdt tale for mannen til tross for at han ikke turte/ville tale selv... Sikkert småting som kunne vært bedre/ anderledes men alt i alt en super dag/ kveld jeg husker med glede!
LME1001 Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Min forlover er stylist og var naturligvis med meg hele dagen, men hun hadde glemt hårsprayen så vi måtte spørre noen av gjestene om å få låne..! Og den eneste som hadde med seg hårspray var en mann!!! 😄😄😄
LME1001 Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Jeg fikk forresten en søt eske med "wedding survival kit" dagen i forveien, med sysaker, saks, lim osv. Den ble redningen da foldene i brudekjolen raknet idet jeg skulle gå opp kirkegulvet! Skal kjøpe en slik eske til min kommende svigerinne også, den var genial! Tror de fås kjøpt på Ting eller Handysize.
Musemorbr / Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Min lillesøster som var min forlover glemte talen min på hotellet. Hun hentet den i veska mi og satt på senga og leste den. Etterpå lå den igjen på senga. Men det er sånn som skjer. Egentlig like greit. Det ble nok taler uansett, og min var ikke i nærheten så bra som mannen min sin.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Forloveren min måtte ned på kjøpesenteret og få tak i underskjørt 20 min før vielsen skulle begynne, fordi jeg ikke hadde prøvd kjolen i dagslys og dermed oppdaget at den da var delvis gjennomsiktig. Dessuten ble buketten mekket av samme forlover 5 min før vielsen (3 roser bundet sammen).
SannaMaria Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Her var det mye gøy! Jeg liker at folk i etterkant kan le litt av det de glemte
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Bilder, bilder, Bilder.. Ble ikke tatt noen bilder av oss og forloverne en gang. Litt kjedelig i ettertid, men men. Anonymous poster hash: 489fd...794
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 Hadde en utrolig kjedelig dag. 'Ville bare at den skulle ta slutt. Nesten 200 000kr rett i dass Anonymous poster hash: 9b9ed...15a
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Kommer ikke på at noe av betydning ble glemt. Annet enn kalkunen som fikk et litt langt opphold i komfyren. Men den ble da spist. Hadde stålkontroll og en million lister, så det gikk stort sett knirkefritt.
Musemorbr / Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Å ja... jeg hadde glemt å ta på øredobbene. Sto og fiklet for å få dem på utenfor kirken, og proklamerte høyt at hvis jeg ikke fikk de på meg så ble jeg ikke gift. Samtidig sto min stefar og min søster og rev fortvilt i plasten på buketten min, siden blomsterbutikken hadde valgt å pakke den inn selv om det var avtalt at den ikke skulle pakkes inn. Men det gikk da, og jeg kom meg inn i kirka sånn ca 30 sekunder etter at jeg skulle ha vært der. Er det ikke sånn det skal være!?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Glemte å ta bilder med forlover og brødre. Vanskelig å få tak i alle. Ektemannen hadde glemt å prøve busken sin..på bryllupsdafen kommer det et "oooups"det fra soverommet, buksene hadde ikke blitt lagt opp. Buskebena var 30 cm for lange. Har vi teip eller stiftemaskin sier mannen min ingeniør !. Heldigvis hadde jeg en frisør som også kunne sy... Glemte cd'en med låta vår i kirka, fikk hvisket til presten at det ikke ville bli noen musikk. Hadde ikke giftet meg på høsten, rett etter å ha stilt klokka, en time mindre sol. Eller hadde jeg et drømmebryllup. anno 2007 Anonymous poster hash: 69449...8fd
Himmel og hav Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 Jeg glemte å teste antrekket for brukervennlighet! Kjolen var grei, men det strømpebåndet jeg hadde på under kjolen skled langsomt nedover for hvert skritt oppover midtgangen. Jeg fikk dratt det opp igjen da jeg løftet å kjolen for å sette meg, men på vei ut av kirken, så falt det av. Jeg fikk snappet det opp og stappet det i lomma på min nybakte ektemann, og der ble det resten av kvelden.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Glemte å ta bilder med forlover og brødre. Vanskelig å få tak i alle. Ektemannen hadde glemt å prøve busken sin..på bryllupsdafen kommer det et "oooups"det fra soverommet, buksene hadde ikke blitt lagt opp. Buskebena var 30 cm for lange. Har vi teip eller stiftemaskin sier mannen min ingeniør !. Heldigvis hadde jeg en frisør som også kunne sy... Glemte cd'en med låta vår i kirka, fikk hvisket til presten at det ikke ville bli noen musikk. Hadde ikke giftet meg på høsten, rett etter å ha stilt klokka, en time mindre sol. Eller hadde jeg et drømmebryllup. anno 2007 Anonymous poster hash: 69449...8fd hohoho nå lurte jeg virkelig på hvilken busk mannen din glemte å prøve men skjønnte det etter hvert da... Anonymous poster hash: 9d66e...d54
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Jeg glemte å teste antrekket for brukervennlighet! Kjolen var grei, men det strømpebåndet jeg hadde på under kjolen skled langsomt nedover for hvert skritt oppover midtgangen. Jeg fikk dratt det opp igjen da jeg løftet å kjolen for å sette meg, men på vei ut av kirken, så falt det av. Jeg fikk snappet det opp og stappet det i lomma på min nybakte ektemann, og der ble det resten av kvelden. Knis Anonymous poster hash: bb53d...3d4
Gjest Pusikatt Skrevet 8. april 2014 #21 Skrevet 8. april 2014 Hadde en utrolig kjedelig dag. 'Ville bare at den skulle ta slutt. Nesten 200 000kr rett i dassAnonymous poster hash: 9b9ed...15a Så trist. Hva gjorde at det ble kjedelig? Jeg har lyst å gifte meg, men tør ikke. Får prestasjonsangst av at folk forventer å ha det så GØY i bryllup.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #22 Skrevet 8. april 2014 Glemte bilder av bare oss og forloverne. Anonymous poster hash: f262d...dd0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #23 Skrevet 8. april 2014 Er midt i planlegging av bryllup, og lurer på hva dere som har gifta dere glemte i bryllupet, eller skulle ønske du gjorde annerledes? Anonymous poster hash: bb53d...3d4 Jeg glemte å sjekke at jeg virkelig elsket den jeg skulle gifte meg med... Big mistake. Anonymous poster hash: 3592e...8da
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #24 Skrevet 8. april 2014 Jeg glemte å prøve skoene mine skikkelig. Under bryllupet oppdaget jeg at de gled av, så de endte opp borti et hjørne mens vi danset . Vi glemte også å avtale brudevals med bandet, så når de ba oss komme ut på gulvet, spilte de en sang som ikke var vals, og dermed ikke stemte med det vi hadde øvet inn.. Godt vi ikke tar oss selv høytidelig! Det dummeste var at vi glemte å gi beskjed om gjesteboka som lå fremme. Den er koselig å bla i nå, men dessverre er det bare en fjerdedel av gjestene som har skrevet i den. Anonymous poster hash: a0814...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå