Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #26 Skrevet 8. april 2014 Tror du virkelig det er sunt å gå ned 5kg på 10 dager? Og tror du virkelig de kg er noe annet enn vann? Jeg spiser på ingen måte feilfritt, men spiser på en måte som fungerer i det lange løp. Du hadde neppe vært på slankeren hvis du ikke hadde noen kg til overs, og de kg har ikke kommet av frø og bær så du er nok ikke noe bedre enn oss andre. Anonymous poster hash: a07e3...84a Er enig i at det er sikkert mest vann. Men hvorfor skal vi gå og drasse på masse ekstra vann da? Jeg gikk også ned 12 cm rundt livet på disse 10 dagene og folk så at jeg var slankere. Jeg har prøvd utallige slankekurer, men følt meg like jævlig. Har hatt vondt i hodet, vært trøtt, vondt i nakken osv. Jeg har drukket masse kaffe for å bøte på hodepinen og jeg har følt at jeg har levd i en tåke. Nå etter noen uker på riktig mat har tåka lettet, smertene er borte og energien er tilbake. Vekttapet et bare en bonus. Alt av sug er borte og jeg spiser kun når jeg er sulten, ikke fordi jeg har lyst på noe. Alle blodprøver er tipptopp og min fysiske alder er 10 år under min egentlige alder. Bare prøv, så får dere se! Anonymous poster hash: 63848...a5a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #27 Skrevet 8. april 2014 Frokost: 2 rugsprø med brunost, en kopp kaffe med melk til. Lunsj: mer knekkebrød (2 av disse "hjemmelagde" de har på rema) med Philadelphia og kokt skinke. Middag: fiskekaker og et par poteter, raspet gulrot og erter. Kvelds: yoghurt med en neve müsli i. Jeg ammer, så prøver ikke veldig hardt å slanke meg, spiser litt av alt. Har 8 kg igjen. Baby er 11 uker og jeg har gått ned 1,5 kg etter fødsel. Anonymous poster hash: e2234...882
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #28 Skrevet 8. april 2014 Frokost: en skål med cottage cheese med sukkerfritt eplesylteøy og mandler Lunch: en lompe med en avokado, ruccola og magerkesam. Middag: laks med grønnsaker Kvelds: to rugsprø og to hardkokte egg. I tillegg kaffe med melk (styrk) og en protein Shake. Er ikke på slankeren, men spiser ca som dette hver dag, i tillegg til trening 3 ganger i uken (mest styrke). Har holdt vekten stabil i alle år. Kan fint skeie ut en gang i blant, men 90% av tiden har jeg er kosthold som dette og det fungerer! Anonymous poster hash: 50666...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå