Gå til innhold

Dere som slanker dere, hva har dere spist idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist,

Frokost : 1 skyr med 8 hakket mandler i, 1/2l appelsinjuice.

Mellom : 10 mandler

Middag : 2 seifilet-blokker, 1 potet, og stekt løk

Etter trening : 1 skyr og 9 hakket mandler, og 2 speltlomper med 2 salami-skiver.

Har også spist noen Lakerol i bilen :)

Trent 1 time idag.

Hva har dere spist?

Anonymous poster hash: a07e3...84a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor lite tror jeg! 

Frokost: Et grovt glutenfritt rundtstykke med magert pålegg, ikke smør. 

Middag: Et stykke kjøtt og salat, en spiseskje med ris.

Kvelds: cola zero (og er sulten).

Har syklet barna på 3 og 4 år i sykkelvogn frem og tilbake til bhg, så det ble "treningen" idag. 

Anonymous poster hash: 1c966...479
Skrevet

Trodde slankere skulle ha i seg mest mulig av dagsrasjonen med kalorier første halvdel av dagen jeg, og da særlig til lunsj (så man ikke overspiser middag og kvelds). Hopper du helt over lunsj du, hvor lang tid har du mellom frokost og middag da?

Jeg har spist sånn:

7.00 - En Dobbel 0% yoplait yoghurt med 20 g havregryn og noen rosiner, vann å drikke.

11.00 - To husman knekkebrød med to skiver hamburgerrygg på hver og 6 skiver agurk og 4 strimler med paprika. Vann å drikke.

14.00 - En appelsin og en havrekjeks. Vann å drikke.

17.00- To små kjøttkaker, en halv potet, gulrøtter, brokkoli og litt hjemmelaget brun saus. Et glass husholdningssaft uten sukker

20.00 - Bær, bringebær og blåbær.

Anonymous poster hash: e5290...4b1
Skrevet

Jeg har spist havregrøt med 1 dl havregryn og 1,5 dl melk.

Lunsj: 1 wrap med ost og skinke, og rucculasalat + 2 ss cottage cheese, 2 ss vaniljeyoghurt en håndfull bkåbær og 1/3 banan.

Middag: rundstykke med banan

Kvelds; 1 porsjon med linsesuppe 4 nacho-chips

3 ss guacamole, 4 ts rømme og 4 ts salsa.

Drikke: ingefær og appelsin-te og vann...

Anonymous poster hash: d0420...edd
Skrevet

Ser lite ut ja, hadde vært sulten selv nå etter det dagsinntaket :)

Skrevet

I dag har jeg fastedag, og det ble en omelett med løk til frokost, og kyllingfilet med salat i ettermiddag.

Anonymous poster hash: 57836...fc2

Skrevet

Jeg spise vel frokost kl 10.00 og middag kl 16.00. Nå er jeg kjempesulten, men har heldigvis ingenting på hus.

Anonymous poster hash: 1c966...479
Skrevet

Frokost: 2 lavkarbo brød med Philadelphia, egg å laks.

Lunsj:proteinshake

Middag:laks med potete

Kvelds: kyllingsalat. Går på ett program som heter fatattack, skal kun spise rein mat, og ikke over 1200 kalorier i 8 uker 💪

Skrevet

Frokost: restene av babygrøten til minstemor

Lunsj: 2-3 skiver med grovt brød, med salami litt majjo og agurk

Middag: fjordlands

Tullemåltid som pågikk i 2 timer fram og tilbake til kjøkkenskapet: 100g kokesjokolade

Kvelds: 1 rundstykke med ost,

Sier seg selv at jeg ikke går ned i vekt med denne ræva selvdisiplinen min. Har hatt noen utrolig dårlige dager nå, der jeg klarer ikke ta slankinga seriøst. Fader å.....imorgen imorgen, men ikke idag!! ;)

Skrevet

Frokost: brødskive med gulost

Lunsj: kanel knekkebrød + 1 rugsprø med litt brunost

Mellom: halv brødskive med karbonade

Middag: 1 kylling pannert greie og en ss potetstappe

Kvelds: en bolle

Skrevet

Frokost:

Smoothie laget av blåbær, jordbær, kokosolje, hempfrø, chiafrø, valnøtter, paranøtter, gresskarkjerner, sitron og mandelmelk.

Mm: 5-6 cashewnøtter og ett egg.

Lunsj: blomkålsuppe med asparges, løk og hvitløk. I tillegg 100 gr kalkunfilet og salat av spinat.

Middag:

Ovnsbakt laks med grønnsaker.

Kvelds: 4 paranøtter og 10 blåbær.

Tipper jeg har spist sunnest av dere alle ;)

Anonymous poster hash: 63848...a5a

Skrevet

Frokost; egg, bacon og litt ost

Lunsj; fire miniskiver med lavkarbobrød og makrell i tomat

Middag; en fiskekarbonade, mais, dressing, agurk og hamburgerbrød...

Kvelds etter trening: en banan

Startet på et nazilavkarboprogram etter jul og har nå moderert meg litt. Kan spise litt snop i helgene f.eks. Men har fått veldig disiplin i butikken f.eks :-) Trener fem ganger i uka og har gått ned 9 kilo siden jul:-)

Hurra for meg og mitt nye liv!

Anonymous poster hash: f3787...3f2
Skrevet

Frokost; egg, bacon og litt ost

Lunsj; fire miniskiver med lavkarbobrød og makrell i tomat

Middag; en fiskekarbonade, mais, dressing, agurk og hamburgerbrød...

Kvelds etter trening: en banan

Startet på et nazilavkarboprogram etter jul og har nå moderert meg litt. Kan spise litt snop i helgene f.eks. Men har fått veldig disiplin i butikken f.eks :-) Trener fem ganger i uka og har gått ned 9 kilo siden jul:-)

Hurra for meg og mitt nye liv!

Anonymous poster hash: f3787...3f2

Hvorfor spiser du hamburgerbrød og banan hvis du er på lavkarbo? (Det er ikke å slakke opp littttt på karboinntaket akkurat???)

Anonymous poster hash: d27f6...ad0

Skrevet

Frokost: 2 grove brødskiver med magerost

Mellommåltid: 1 skyr sitrongnist

Lunsj: 2 grove brødskiver med magerost + 200 gram druer

Middag: 1 kyllingfilet + 150 gram ris + 200 gram brokkoli og litt bernaisesaus. 

Mellommåltid: 4 kornmo kjeks med lettmargarin og litt brunost.

Kvelds: 2 brødskiver med majones og en hel tomat. 

Anonymous poster hash: 590f2...891
Skrevet

Frokost: 1 skyr Lunsj: 3 sport knekkebrød med ost og agurk. Middag: 100 Gr ovnsbakt laks med en god porsjon brokkoli og en ts smør og en ss rømme. Drukket ca 2 liter hjemmelagd sitronvann. Spiser for lite om dagen men har mistet matlysten veldig. Må få i meg mer proteiner og ett mer måltid. Gått ned 8,5 kg siden midten av januar. Vil ned 15 til før juli.

Skrevet

Jeg spiste:

Frokost: 2ss cottagecheese med litt vaniljekesam og kanel.

Lunsj: 2 eggehviter, 2skiver kalkunskinke, agurk og tomat

Middag: 1 stykke ørret med diverse grønnsaker og mager kesam

Kvelds/etter trening: 1skyr Kirsebærkyss NAM!

Drukket vann gjennom dagen og 1 kopp kaffe.

Anonymous poster hash: 870a4...bb9

Skrevet

Og du slanker deg? Spiser mer usunt enn meg og jeg slanker meg ikke...

Anonymous poster hash: a7df9...174

Skrevet

Meg med smoothien lenger opp... Dere må nok forandre matinntaket deres. Kutt ut dårlig industrimat, kjeks, sukker og søtningsmidler. Inn med masse grønnsaker, frø, nøtter, fisk, kylling og olivenolje. Helst mat uten merkelapper. Spis rent! Jeg har gått ned 5 kg på 10 dager.

Skrevet

A5A : ingen her som har bedt om slankeråd vel? For alt du vet så kan det vel hende vi går ned, og har gått ned masse? Hvem kåret deg til eksperten?

Jeg har gått ned fra 68kg til 54kg på min "diett", den funker for meg og kroppen min er fornøyd. Noen dager er fulle av grønnsaker og bær, andre dager kan jeg tilogmed spise pizza og sjokolade.

Hi

Skrevet

Og forresten, vedder på at du går like fort opp igjen - er anbefalt å gå ned 0,5-1kg i uka for å holde vekten senere. Du har slanket deg i hele 10 dager og prøver å komme med råd til andre? ;) hi

Skrevet

Og du slanker deg? Spiser mer usunt enn meg og jeg slanker meg ikke...

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

a7df9a6bcd43219f1809b57d992ee174] a7df9...174 [/acronym]

Liker vel å kalle det sunnere livsstil enn slanking. Trener godt, varierer hver dag , gått ned 40 kg

Skrevet

Har vel ikke sagt at jeg bare har slanket meg i 10 dager?

Dessuten så viste at en nylig publisert artikkel i et amerikansk magasin at vekt man går raskt ned, ikke kommer på igjen. Så tror nok at den myten er i ferd med å rakne.

Tror du virkelig at vi har godt av all den fabrikkproduserte maten? Den gjør oss avhengig og verdens befolkning blir fetere og fetere. Maten har ødelagt oss og maten kan også bli vår medisin mot f.eks diabetes og hjertesykdommer.

Skrevet

Tror du virkelig det er sunt å gå ned 5kg på 10 dager? Og tror du virkelig de kg er noe annet enn vann? ;)

Jeg spiser på ingen måte feilfritt, men spiser på en måte som fungerer i det lange løp.

Du hadde neppe vært på slankeren hvis du ikke hadde noen kg til overs, og de kg har ikke kommet av frø og bær ;) så du er nok ikke noe bedre enn oss andre.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Fire knekkebrød med skinke, tomat og agurk. 1 skyr :) Dette fordelt på to måltider. Jeg foretrekker å spare en del av kaloriene til litt utpå dagen for det er da jeg har mest lyst på mat uansett :)

Til middag blir det oksekjøtt og grønnsaker, og til kvelds tror jeg at jeg skal lage grønnsakssuppe med oksekjøtt i( lager masse så jeg har i flere dager) :)

Skrevet

Ikke nok...30 gram havregryn som jeg lagde grøt av (på vann), noen skiver banan og to kopper kaffe med ekstra lett melk. Har mistet matlysten helt..

Anonymous poster hash: 14f96...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...