Fru vims Skrevet 9. april 2014 #26 Skrevet 9. april 2014 Fikk selv trillinger i fjor, og venter nå en ny i august, med 18 mnd mellomrom. Alt går, og om du blir sliten får du tenke på meg :-) Anonymous poster hash: 92a8c...419 Oi !!! Men tenk så mye glede de 4 kommer til å ha av hverandre da
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #27 Skrevet 9. april 2014 Vi har nylig oppdaget at jeg er gravid. Vi har en baby på 10 mnd fra før. Venter den neste i månedsskiftet november/desember, altså blir det drøye 17 måneder mellom dem. Jeg er umotivert, uinspirert og klarer rett og slett ikke å glede meg. Jeg føler at jeg akkurat har fått hodet over vannet etter nr 1, selv om jeg hadde en enkel fødsel var den etterfulgt av 3 måneder kolikk. Jeg fikk fødselsdepresjon, gikk opp nesten 30 kilo og nå har jeg endelig kommet i gang med livet og vektnedgangen. Så er jeg altså gravid igjen. Samboer er overlykkelig, jeg klarer ikke å føle noen glede. Tenker på den lille vi allerede har, og ser for meg en evig runddans av snørr, tårer, bleieskift og søvnmangel. Jeg trenger tid for meg selv, og er redd for å føle meg kvalt av to så små barn... Kan noen si noen oppmuntrende ord om det å ha to tette? Anonymous poster hash: 5c14a...b55 Huff, jeg kan ikke være oppmuntrende! Jeg har 2 tette og hadde ALDRI gjort det igjen med fasiten i hånd!!! Anonymous poster hash: 0f276...538
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #28 Skrevet 9. april 2014 Da blir du fortere ferdig også vet du Om noen år har du to stykk som er på mye samme "nivå" og det er lett å finne på ting med begge barna. Jeg skjønner hvordan du har det da, jeg likte ikke babytiden og synes det var stress med to tette, men mye er enklere med nr 2, og tiden går mye fortere da også! Anonymous poster hash: d8fff...aa2 Fortere ferdig??med hva da?? Synes dette argumenter virkelig suger! ferdig med hva????? Anonymous poster hash: b0c26...946 Fortere ferdig med den tiden HI beskriver som slitsom vel. Er du helt blåst som ikke skjønner det? Hun skriver jo at hun er umotivert for bleieskift, nattevåk osv, og om barna kommer tett, så blir en jo fortere ferdig med den perioden også enn om man venter i f.eks. 3 år og så skal begynne "på nytt" igjen. Da strekker babytien seg mye lenger. Det er ikke alle kvinner som liker babytiden. For noen av oss er det bare et nødvendig onde man må igjennom før man får større barn og all kosen som følger med dem Anonymous poster hash: d8fff...aa2
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #29 Skrevet 9. april 2014 Jeg er nok uten tvil av dem som synes babytiden er slitsom ja. Det er hvertfall ikke bare kos og idyll! Så det er sant, jeg har ikke lyst på flere enn 2 barn, så vi blir "ferdig med det". All respekt til deg med trillinger + 1 tett, jeg skal helt klart tenke på deg når jeg synes synd på meg selv! Takk for alle svar. Anonymous poster hash: 5c14a...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå