Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 #26 Skrevet 7. april 2014 Det er jo normalt at man bekymrer seg for barna og den biten, men dere er ikke de første og neppe de siste som ender opp med skilsmissebarn. Så lenge man skåner barna på best mulig måte og ikke blander de oppi en eventuell bitter strid så kommer nok de også over det. Barna bør holdes utenfor alt som har med deres problemer å gjøre og ikke på noen måte sette de i situasjoner som gjør at de blir presset til noe. Jeg fulgte ikk helt med om du skrev hvor gamle barna din er, det har litt å si forhold til hvordan man skåner dem. Hvis du er sikker på at det eneste som gjør det vanskelig er barnas ve og vel, og ikke det at du skal angre på at du forlot mannen så greit, da skal du få min støtte. Jeg er en person som tenker at man skal få lov til å tenke på seg selv. Barn har uansett ikke godt av å være i et hjem med ulykkelige foreldre. Som Dr.phil så fint sier: Barn vil heller komme fra et "ødelagt" hjem, enn å være i et. Anonymous poster hash: 73478...668 Enig i dette. Anonymous poster hash: 39475...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå