Gå til innhold

Hva kan vi si om manda'n, da?

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Det har kommet sol. Og jeg har potta om blomster igjen. Begge deler er jo sikkert fint. Men jeg har bare blitt surere og sintere og er nå på utkikk etter noen å banke. Helvetes nonspesifikk alt.

Gidder'u grisebanke middelhavsmannen for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurerer gruff:

Hjemmelaget grønnsakssuppe med kjøttboller

Ah, ro i sjelen (enn så lenge)!

-Lut, jeg hat en hel IT-avdeling du kan få banke

Skrevet

-Lut, jeg hat en hel IT-avdeling du kan få banke

Jeg iler!

Ellers kurerer mangefarget hilsen fra fine dama veldig mye, og en sjelden halvtimes heltalenetur var heller ikke dum. Nå er jeg bare litt sint.

Skrevet (endret)

Møkkadag!

Våkent av velkjente spylyder fra badet 04.20. Trøstet lillemann og fikk han tilbake i seng, sovnet ikke sjøl før 05.00 og klokka startet 05.15. 

Får beskjed av mannen at dette var bare et engangstilfelle og guttungen har spist godt og vært i storslag, men hva skjer når jeg kommer hjem, da er det såpass løs mage på guttungen at han blir hjemme i morgen og. 

Trøtt og sur oppdager jeg at mannen har klart å lage pannekakerøre som ikke kan reddes, må lage ny. 

Ikke nok med at jeg må være hjemme med sykt barn i morgen, det kommer folk og skal fikse en liten feil i parketten i kjellerstua. (rømmningsplassen når jeg er drittlei barneTV er altså borte) 

Kjenner at jeg sliter litt med å finne elsk i dag altså....

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg har hatt en bra dag i dag. Våknet opp i dag tidlig og var veldig fornøyd med vel gjennomført bursdagshelg og veldig glad for at det er noe måneder til neste barn har bursdag og skal feires. Det er hyggelig med bursdag, men litt slitsomt med en hel helg feiring. 

Veldig fornøyd med at vekta (som ikke har fungert på noen måneder) viser noen kilo mindre enn jeg fryktet! (Det betyr riktignok ikke at den ikke viser mer enn den burde uansett, men det kan jeg bekymre meg over en annen dag.) Så det feiret jeg med kakerester fra helgen :)

Akkurat passe mye å gjøre på jobben, nok til at det ikke er kjedelig og ikke for mye som gjør at man ikke rekker å få ting ferdig.

Et lite uhell med yngste etter vi kom hjem, men ikke verre enn at vi slapp legevakta (og der har vi vært mange ganger etterhvert) og alt var bra da han la seg. Og i morgen skal vi bygge lego og leke med flere av de andre gavene han fikk i helgen, så vi satser på at det blir en bra dag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...