sug lut Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Gråmandag Übermensen Møkkete hus Skitne klær Jobbtekstmøkk
Anne-B. Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Jeg krysser av for nummer to der. Trodde jeg skulle få slippe greit unna denne gangen, siden den ikke gjorde noe særlig vesen av seg da den ankom, om vi ser bort fra voldsom og heftig pms uka før. Men neida. Da holder det så utrolig hardt å smile og svære høflig på jobb, haha. Vær snille med kvinnelige møbelselgere, det kan faktisk hende de menstruerer. Ellers er det relativt rent her, for en gangs skyld, men det varer nok ikke lenge. Jeg kan i det minste skylle ned sorgene med Cava og noe annet sprudlevann som heter Sexy. Den har jeg forventninger til, altså!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Dritt drittere drittorama vil jeg si Tung i hodet Det er grått ute og grått i sinnet Kroppen er feil - føler meg feit, stygg og fæl Fikk vite at noen vi kjenner skal flytte langt og selv om jeg skjønner grunnlaget, så vil jeg helst skrike litt fordi DET SUGER!!!
☆☆☆ Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Relativt greit ver. Blid baby. Ostesmørbrød til frokost. Storesøster vart med pappa ut, så mamma kan gå i pysjen lenge enda. Ikkje meir namnefest-styr. Men Klesvask for to veker ca. Kakerestar som ropar på meg no når eg har bestemt meg for å ta meg sjølv i nakken. Har ikkje fått første brukardose kaffi enda. Må nok fikse det med kaffien snarast, kanskje med eit stykke kvæfjordkake til..
Bustetroll Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Buuu er alt jeg har å si. Ikke noe søvn. Hodet sprenger av tanker og uvissthet. Vil helst bare grave meg ned i et stort hull sammen med mini, og bare rømme fra verden i noen uker. Mensen her og! Noe som er grusomt plagsomt når man har en livmor som er såpass nedsunken at den omtrent stikker ut. Og når fikk jeg time hos gu? I slutten av juni..... Også et bein som ikke fungerer.. Dit kommer jeg ikke før i slutten av mai.. Og en hund som kastet opp i går kveld, og som vekket meg i dag tidlig med rare lyder fra magen.. Lillegutt blir med mamma på jobb i dag! Jeg vil bli den glade lille meg igjen :-(
prekæs Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Denne mandagen er jeg fornøyd. Har hatt en ryddesjau kottet, sortert og vasket 7 store esker barnetøy fra egne barn som nå har minsket til 2 esker. Endelig er tak og dører malt. (Hvorfor virker ikke kvistlakk som før) Jeg har startet med å mure bed av naturstein og har fri i hele dag. 4 dager til og påskefri. Min prikkete sønn er frisk nok til en tur ut, noe vi trenger begge to.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Mandagen er middelmådig.. fordi Jeg har mensen, men fikk den 3-4 dager for tidlig så er vel snart slutt. Jeg er trøtt, men sto ikke opp før kl.16 i går, så fikk ta igjen litt søvn. Mannen har reist på jobb og kommer ikke hjem før påske. Hvis det blir fint vær skal barna og jeg inn til han en tur da. Jeg går ikke opp eller ned i vekt.
lavendelblomst Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Ungen er syk. Gulvet burde vaskes. Har masse klesvask som ligger å venter på meg. Fordelen er at jeg har tid til å bake brød og boller:)
Gjest Fru Banderas Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Ja hva kan vi si om mandagen da? Elsk: -Fairly rent hus -Fairly ryddig også -Har allerede kjøpt inn mat og products for the hus for uken, thanks to Kiwi som er noen meter fra meg og som åpner 07:00 -Tvillingpuser who love me, og som løper etter en ball sammen. Den døve knirker (han klarer ikke mjaue, og knirker som en tung gammel tredør som åpnes veldig sakte), og den som hører mjauer "mamma, mamma?". -Diger bunke Vagabondblader Hat: -Enda digrere bunke pensumbøker og eksamen er in a few weeks :-/ -IKEA har tatt bort elefantene og flodhestene fra kosedyrhyllene sine!!!! Var der i helgen med eneste formål å finne en fremtidig ektemake til elefanten Gudrun men nå har de bare små pinglete pigs, rats and bears. Ah! Og sorry at jeg skriver så mye engelsk, men jeg hadde tretti-noe-og-et-halvtårsdag i helgen og fikk tur til London i gave av meg selv!!
Musemorbr / Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Nyyydelig vær ute, og hun på tre uker skulle få sin første trilletur. Men så er det 8- så da beveger vi oss ikke utenfor likevel. Men innekos er da fine greier det også. Ammete lar seg fint kombinere med cookies. Utsikt til fjell og hav som glitrer i frost og solskinn er egentlig ganske greit. Og gladbaby som endelig tar smokken sin er også en fryd. Hun sover desuten hele natta og er bare verdens enkleste baby, så jeg er en uthvilt mamma. Pappaen er en helt og underholder storebror i massevis. Nå har de satt opp telt på rommet hans. Og storebror er eksemplarisk. Søskensjalusi finnes ikke, heller motsatt. Han får bare ikke nok av å susse og kose på nurket. Det er en finfin mandag hos oss.
Musemorbr / Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Ja hva kan vi si om mandagen da? Elsk: -Fairly rent hus -Fairly ryddig også -Har allerede kjøpt inn mat og products for the hus for uken, thanks to Kiwi som er noen meter fra meg og som åpner 07:00 -Tvillingpuser who love me, og som løper etter en ball sammen. Den døve knirker (han klarer ikke mjaue, og knirker som en tung gammel tredør som åpnes veldig sakte), og den som hører mjauer "mamma, mamma?". -Diger bunke Vagabondblader Hat: -Enda digrere bunke pensumbøker og eksamen er in a few weeks :-/ -IKEA har tatt bort elefantene og flodhestene fra kosedyrhyllene sine!!!! Var der i helgen med eneste formål å finne en fremtidig ektemake til elefanten Gudrun men nå har de bare små pinglete pigs, rats and bears. Ah! Og sorry at jeg skriver så mye engelsk, men jeg hadde tretti-noe-og-et-halvtårsdag i helgen og fikk tur til London i gave av meg selv!! http://m.hegnar.no/hegnar/article/320/kvinner/article761757/0/1 Shoppingferie? I følge Hegnar kommer du til å bli veldig lykkelig.
Gjest Fru Banderas Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Men så er det 8- så da beveger vi oss ikke utenfor likevel. ÅTTE MINUS?! Hvor i all verden er det du bor? Iglo på Nordpolen?
Musemorbr / Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Men så er det 8- så da beveger vi oss ikke utenfor likevel. ÅTTE MINUS?! Hvor i all verden er det du bor? Iglo på Nordpolen? Ikke helt, men nord for polarsirkelen er det jo, så man kan godt si vi bor i polare strøk.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Ja hva kan vi si om mandagen da? Elsk: -Fairly rent hus -Fairly ryddig også -Har allerede kjøpt inn mat og products for the hus for uken, thanks to Kiwi som er noen meter fra meg og som åpner 07:00 -Tvillingpuser who love me, og som løper etter en ball sammen. Den døve knirker (han klarer ikke mjaue, og knirker som en tung gammel tredør som åpnes veldig sakte), og den som hører mjauer "mamma, mamma?". -Diger bunke Vagabondblader Hat: -Enda digrere bunke pensumbøker og eksamen er in a few weeks :-/ -IKEA har tatt bort elefantene og flodhestene fra kosedyrhyllene sine!!!! Var der i helgen med eneste formål å finne en fremtidig ektemake til elefanten Gudrun men nå har de bare små pinglete pigs, rats and bears. Ah! Og sorry at jeg skriver så mye engelsk, men jeg hadde tretti-noe-og-et-halvtårsdag i helgen og fikk tur til London i gave av meg selv!! Gaver fra seg selv er som regel de aller aller beste og det finnes knapt en bedre ide her i verden! Åsså London da! Jeg savner byen enda jeg var der for halvannen uke siden... Elsketi elsk!!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 UGH! Med maskaraen på haka, hull I strømpebuksa og generelt i dårlig forfatning. Ramlet mannen og jeg inn døra i går morges kl 05.30. Det sier seg selv at jeg ikke har noen god dag i dag. Vil bare hjem, ligge i fosterstilling og rope litt på en eller annen redning. Dette blir en så veldig lang dag med tunge støvler på.
amandine Skrevet 7. april 2014 #16 Skrevet 7. april 2014 Kan jeg friste med lunsj i hagen? Riktignok med jakke på, men dog. Hjemmekontorets gleder!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. april 2014 #17 Skrevet 7. april 2014 Meh. Begynner på jobb igjen om bare en uke. Greit å komme seg ut for å bidra litt, samt snakke med andre voksne mennesker på jevnlig basis, men trått å bare se ungene noen få timer hver dag. Og minien er jo min lille baby enda, og nå tar pappaen allerede over. Sukk.. Trøtt som en strømpe etter helga. Orker dermed ingenting. Den ene spisedagen jeg bevilger meg selv i uka er på vei til å bli 4. Mensen har man ikke her, men mellomblødninger derimot, de dukker faen meg opp hver dag. Halvhysterisk hønemor greier ikke slappe av. Men sola skinner da, i det minste. Selv om jeg ikke gidder gå ut. Får håpe det bedrer seg på Pippiforestillingen ikveld.
*Miss Marple* Skrevet 7. april 2014 #18 Skrevet 7. april 2014 Sol. Mini dupper. Mor spiser kake (på en mandag! Du hellige jul ) Hatt en fiiin rusletur med vogn i nydelig vårvær. Huset er noenlunde ryddig. Vaskekjelleren er noenlunde tom. Middag er tatt opp for å tine (ni av ti dager tenker jeg ikke på middag før kl er 15, dvs dårlig planlagte måltid her i huset) Har egentlig ikke noe hat i dag - heldige meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 Dagen har bedret seg her altså, på tross av at jeg gikk gjennom budsjettet vårt nå.. Er det mulig å bruke 9000kr i gjennomsnitt i mnd på husholdning? Lurer på hvor jeg skal skrumpe inn, i alle fall ikke på vaskehjelpen! Positive nytelser: Lagt på nyvasket sengtøy på senga mi Sola har kommet så siden jeg har fyrt som en bjørn kan jeg ha døra oppe og "feilvarekatten" kan lufte seg Mannen har reist og jeg slipper å gå rundt sur og gretten på han
Himmel og hav Skrevet 7. april 2014 #20 Skrevet 7. april 2014 Dette er helt klart ikke min favorittdag. Våknet i natt av at noen prøvde å stikke strikkepinner inn i mandlene mine. Det var ikke bedre da vekkerklokka ringte. Til gjengjeld hadde da feberen slått til, hosten begynt og jeg har ikke kraftige nok uttrykk til å beskrive hvordan det føles å hoste med vond hals. Møkkakropp! Det beste med dagen så langt var å legge meg etter å ha prøvd å snakke med sjefen i telefonen, han ba meg til slutt om å sende en sms i stedet. 2 paracet, fem timer søvn der jeg ikke kjente stort til noe som helst. Nå skal jeg prøve å spise en yoghurt. Gleder meg...
seigdamererbest Skrevet 7. april 2014 #21 Skrevet 7. april 2014 Grått og vått ute. Blodspor langs hele veggen fra minsten sitt rom til mitt rom, ca 60 cm höyt oppe. Hun blödde neseblod i natt.. Vekten instisterer på at jeg veier alt for mye! Mannen stod opp på feil fot i dag. Eneste positive med dagen i dag er at noe kommer for å vaske alle mine gulv og alle mine toalett som endel av den kommunal stötten for "familier som har barn som krever mer"
bIomstre Skrevet 7. april 2014 #22 Skrevet 7. april 2014 Ikke mange godord herfra heller! Ny versjon av mitt mest brukte dataverktøy på jobb i dag. Det som kunne gå galt har gått galt. Det som ikke kunne gå galt har gått galt. Og jeg finner pokker ikke igjen det jeg vet at jeg hadde... (og alt skulle selfølgelig være såå innlysende og selvforklarende at kursing var utelukket, sukk vi er mange dumminger her i dag). Kjære sjef, dagen progress: MINUS! AAARRRRG! Forventer overhode ingen forbedring i morra
sug lut Skrevet 7. april 2014 Forfatter #23 Skrevet 7. april 2014 Det har kommet sol. Og jeg har potta om blomster igjen. Begge deler er jo sikkert fint. Men jeg har bare blitt surere og sintere og er nå på utkikk etter noen å banke. Helvetes nonspesifikk alt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2014 #24 Skrevet 7. april 2014 Dette er helt klart ikke min favorittdag. Våknet i natt av at noen prøvde å stikke strikkepinner inn i mandlene mine. Det var ikke bedre da vekkerklokka ringte. Til gjengjeld hadde da feberen slått til, hosten begynt og jeg har ikke kraftige nok uttrykk til å beskrive hvordan det føles å hoste med vond hals. Møkkakropp! Det beste med dagen så langt var å legge meg etter å ha prøvd å snakke med sjefen i telefonen, han ba meg til slutt om å sende en sms i stedet. 2 paracet, fem timer søvn der jeg ikke kjente stort til noe som helst. Nå skal jeg prøve å spise en yoghurt. Gleder meg... Huff høres grusomt ut!! Ønsker deg masse god bedring
midgard Skrevet 7. april 2014 #25 Skrevet 7. april 2014 (endret) Finfin mandag Lillegull er fremdeles morragretten, men i dag funket kile -og ta leken. Så det ble latter på tross av kronisk dårlig tid på morran... Jobb gikk som smurt, fikk handlet på vei hjem -kostet på meg både påskeliljer og roser Glede og ro i heimen etter middag og "værdens" beste smootie (sitat min datter), i dag leker livet Endret 7. april 2014 av midgard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå