Gå til innhold

Når fikk du strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 uker gravid nå, og har ikke fått noen synlige strekkmerker enda.. Har jeg vært heldig å unnslippe, eller kan de dukke opp nå på slutten? Når fikk du strekkmerker? 

Anonymous poster hash: 59505...ea3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke sikkert du får:)

Jeg fikk to mellom puppene da melken kom dagen etter fødsel, men ikke noen på mage/siden eller andre steder.

Anonymous poster hash: 09557...952

Skrevet

Jeg tenkte akkurat som deg. Var sikker på at de kom til å popper frem på fødestua, men jaggu slapp jeg unna. Ikke et eneste ett, og jeg la på meg nesten 30 kg! Så kanskje du slipper:):)

Anonymous poster hash: 2bc35...f2e

Skrevet

Fikk de aller siste ukene:-( nederst på magen, innside lår:-( håper du slipper

Anonymous poster hash: e318b...844

Skrevet

Fikk mange gjennom hele svangerskapet. Både helt i begynnelsen og i slutten.

Anonymous poster hash: e1ce3...e59

Skrevet

De kom 3 dager før fødsel. I store mengder, i løpet av en 6timers periode. Merket det ved at magen klødde ekstremt, når jeg til slutt tok en titt i speilet hadde hele magen "revna".

Skrevet

Håper virkelig jeg slipper unna :) Var normalvektig før svangerskapet, men har gått opp jevnt og trutt hele veien, 18 kilo opp nå! Jeg har noen gamle fra puberteten på innsiden av lårene, og har hele tiden tenkt at jeg er disponert for strekkmerker i svangerskapet.. Men jeg krysser fingrene og håper at jeg slipper unna :) 

HI

Anonymous poster hash: 59505...ea3
Skrevet

Med nr 1 fikk jeg strekkmerker før jeg fikk mage. Med nr 2 fikk jeg aldri strekkmerker.

Skrevet

To svangerskap, opp 20 kg begge gangene, ingen strekkmerker. Smurte meg med salve fra body shop hver morgen og kveld. Vet ikke om det hadde virkning, men turde ikke la være. Min mor har heller ikke strekkmerker.

Anonymous poster hash: eaeeb...5aa

Skrevet

Med første fikk jeg dagen etter jeg runda uke 37, kom over natta. Nå er jeg i uke 31 og har enda ikke fått. Men tror nok ikke jeg slipper unna litt ekstra tegninger.

Skrevet

Jeg fikk noen på siden på slutten som jeg så. Fikk også noen nederst på magen, men har ikke peiling på når de kom. Jeg "fant" dem først en uke etter fødsel :P

Skrevet

Fikk ikke

Anonymous poster hash: 866bb...2e0

Skrevet

Aldri! :) To svangerskap og ikke ett eneste merke

Anonymous poster hash: 489c7...72c

Skrevet

Omtrent samme som prinsessehengepupp. Jeg var så fornøyd og skrøyt fælt av hvor flink jeg var til å smøre. BOOM, halvannen uke før fødsel, så krakelerte omtrent hele kroppen min :/

Skrevet

Da jeg var 13 ;-)

Og da jeg ble gravid vokste de jeg allerede hadde. Og fikk nye på rumpa..

De kom vel rundt uke 29, og så spratt det fram tre små på magen i de ti timene fødselen varte.

Anonymous poster hash: 9d8b0...7b0

Skrevet

Med første barnet kom de da melka kom, på undersiden av puppene. Var normalvektig da jeg ble gravid og la på meg 12 kg, ingen på magen.

Andre barnet fikk jeg noen få nederst på magen (under bikinilinjen) siste par ukene, var normalvektig da jeg ble gravid og la på meg 16 kg.

Tredje og fjerde svangerskapet fikk jeg noen flere nederst på magen, la på meg 18 og 12 kg i de to svangerskapene. Nå som yngste barnet er 5 år synes ikke strekkmerkene i det hele tatt om du ikke ser på meg med lupe helt uten klær. De jeg har er under navelen og har blitt nesten helt borte etterhvert.

Anonymous poster hash: 63bbf...fc9
Skrevet

Siste 3 ukene:/ bu. Var sikker på jeg hadde sluppet unna.

Skrevet

Ingen etter første svangerskap.

Noen få, bittesmå etter andre sv.skap, og de kom rundt uke 36/37.

Skrevet

Da jeg var en uke over termin kom mesteparten. Jeg fikk mye vann i kroppen på kort tid.

Anonymous poster hash: 528af...7a4

Skrevet

Oppdaget at jeg har fått et på undersiden den ene puppen for noen dager siden. Har i utgangspunktet hatt små pupper, og nå er de vel d- eller e- cup. Er i uke 32. Håper å ikke få flere. Slank, hittil lagt på meg 15kg. Lårene mine sprakk opp da jeg kom i puberteten, håper ikke det gjør meg disponert! Iiiiiik

Skrevet

Trudde ikke jeg hadde men dagen etter ks så jeg at hele den ene siden av magen hadde "revnet"😔😔er hvite tynne strekker nå

Skrevet

Her kom det aldri et eneste ett, gjorde ingenting for å unngå det. Tror det handler mye om hvorvidt du er disponert for å få strekkmerker eller ikke.

Anonymous poster hash: 3f5a9...0ab

Skrevet

Har vært gravid tre ganger og fikk aldri strekkmerker. Er sjeleglad!!Men jeg smurte meg med fet krem de siste mnd,bare for å være på den sikre siden

Anonymous poster hash: b86f3...e2b
Skrevet

En uke før termin :(

Anonymous poster hash: 3b7b7...606
Skrevet

I Gro Nylander sin 'på vei' står det at hennes erfaring er at om du kan klype og få litt hud mellom fingrene vil den ikke sprekke. Om du ikke får tak i hud er det mer sannsynlig at den vil sprekke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...