Gå til innhold

Dere ekle som er swingers !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er glad for at mine barn slipper å vokse opp i en bedriten og uopplyst liten bygd der folk ikke har bedre å ta seg til enn å sladre om naboers sexliv. Stakkars unger som vokser opp med foreldre som er så himla opptatt av hva andre mennesker gjør under dyna!

Anonymous poster hash: fec16...f74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns synd på deg Hi, som må ha sex med den samme mannen resten av ditt liv.. Herregud så kjedelig du er Assa..

Anonymous poster hash: 7b0bb...c2f

Skrevet

Hahahahahahaha!!!! Puste puste puste.... Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!

Anonymous poster hash: ea081...d65

Skrevet

Hahahahahahaha!!!! Puste puste puste.... Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!

Anonymous poster hash: ea081...d65

Glemt å ta pillene dine i dag?

Anonymous poster hash: fec16...f74

Skrevet

Jeg syns Hi her har full rett til å synes det er ekkelt uten å bli sett på som sneversynt. Det er like sneversynt å ikke godta at hun syns det er kvalmt.

Skrevet

Hvordan forholder du deg til folk som ikke er ekle men swinger lystig likevel?

Skrevet

Swingers, mennesker som har sex med flere og som har sex før ekteskap er ekle. Stakkars de ungene som vokser opp i slike hjem!

Anonymous poster hash: 751d8...73f

Folk som har sex før ekteskapet er ekle? På hvilken måte?

Anonymous poster hash: fe707...6fa

Skrevet

Det er heller ikke noe for meg. Men jeg har ingenting med hva andre mennesker velger å gjøre. Mener ikke så mye om det, så lenge det ikke er skadelig for andre og ikke ulovlig.

Men - jeg synes HI har et poeng når det kommer til bygdesladder. Da skal man være litt forsiktig med hvem man velger å fortelle sånt til, og hvem man velger å innlemme i et slikt miljø. Det er klart at foreldre som snakker høyt foran barna sine om "per" sine foreldre som ligger med andre, ikke er helt oppegående i så henseende. Men sånne foreldre finnes, uansett om vi liker det eller ei. Så det er ikke feil å tro at barna kan bli skadelidende ofre i en rykteflom.....

Skrevet

Haha. Nå er ikke jeg hi men oppe i mitt hue kan jeg tenke meg til mange situasjoner hvor ellers "uekle" kan gjøre dette tema temmelig ekkelt. Ærnte bedre:)

Skrevet (endret)

Haha. Nå er ikke jeg hi men oppe i mitt hue kan jeg tenke meg til mange situasjoner hvor ellers "uekle" kan gjøre dette tema temmelig ekkelt. Ærnte bedre:)

Så lenge de ikke swinger innom meg er det liksom ikke et tema som opptar meg voldsomt. Mulig alle jeg kjenner og liker også er swingers, det skal jo endel til å få innpass i bekjentes sexvaner, tenker nå jeg.

Endret av sug lut
Skrevet

Som jeg sa, det at mannen må knulle andre for å holde ut med kona si. Det er utrolig kvalmt/ å samme andre veien.

Skikkelig ekkelt og heslig. Hvor er det blitt av respekten for ekteskapet ?

Anonymous poster hash: cd8ef...8b7

Ekkelt og heslig er det da jammen meg ikke,det er jo bare snakk om sex! Men trist er det,iallefall i mine øyne.

Jeg kan ikke skjønne at slikt er pirrende,men så er jeg kanskje kjedelig også da..!

Anonymous poster hash: cac3f...362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...