Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Hvordan klarer dere å dele deres egen mann/kone med andre ? Dere kan jo umulig vite hva ekte kjærlighet er. Så utrolig heslig å drive å ha sex med andre par. Æsj. Er glad jeg vet hva kjærlighet er, og at mannen min synes jeg er nok for han. At han ikke trenger å knulle andre for å orke å holde ut med meg. Hadde knust selvtilliten min om han ville det. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7
RosaParasoll Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Swingerlivsstilen er i et helt annet univers enn det livet jeg lever, og ike noe for meg. Men kan ikke helt skjønne hvorfor det er et problem for deg at noen velger en sånn livsstil. Hvordan går det utover deg?
mamma_bergen Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Oh lord for et snevert syn man kan ha på andre mennesker.. Den uttalelsen er nok akkurat som å høre hvordan de homofile hadde det før(og kanskje ennå). Du vet at det finnes hauger med måter folk praktiserer sex og det er ikke opp til andre å dømme, og fortelle hva som er ekkelt og rett. Jeg syns det er heslig å sutte på tær, ja, jeg syns det er verre!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Jeg kommer nok heller aldri til å skjønne meg på swingers, men hvorfor irritere seg over noe som ikke du trenger å være en del av? Du kan jo bare unngå swingersmiljøer? Anonymous poster hash: 766f6...df7
DaenerysStorm Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Jeg er ikke noen swinger, men innlegget ditt tyder på at du er ekstremt selvsentrert og at det neppe bare er swingere du har problemer med å skjønne deg på Vil tro du er en av de som mener måten du lever på er den eneste rette
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Har aldri skjønt vitsen med å irritere seg over ting som ikke angår seg selv, hvor andre blir skadet eller ting ikke blir presset på en selv... Bruk noe av energien på å kjemp for urettferdighet som blir begått mot andre, mennesker eller dyr Anonymous poster hash: 99857...ee2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Ikke for, men mot urettferdighet... Det var det jeg mente Anonymous poster hash: 99857...ee2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Swingers, mennesker som har sex med flere og som har sex før ekteskap er ekle. Stakkars de ungene som vokser opp i slike hjem! Anonymous poster hash: 751d8...73f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Som jeg sa, det at mannen må knulle andre for å holde ut med kona si. Det er utrolig kvalmt/ å samme andre veien. Skikkelig ekkelt og heslig. Hvor er det blitt av respekten for ekteskapet ? Anonymous poster hash: cd8ef...8b7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Swingers, mennesker som har sex med flere og som har sex før ekteskap er ekle. Stakkars de ungene som vokser opp i slike hjem! Anonymous poster hash: 751d8...73f Tror du skal bli min nye bestevenn jeg... ER SÅÅÅ ENIG MED DEG! Anonymous poster hash: 05684...2d7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Synes også det er synd på ungene. De lærer jo faktisk at det ikke er nok med mamma og pappa. Det skal være mamma og pappa og 40 knullekompiser. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7
Helene Harepus Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Synes også det er synd på ungene. De lærer jo faktisk at det ikke er nok med mamma og pappa. Det skal være mamma og pappa og 40 knullekompiser. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7 Virkelig? Har du selv kanskje for vane å involvere barna i deres seksuelle atferd? De færreste gjør nemlig det, skjønner du..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Synes også det er synd på ungene. De lærer jo faktisk at det ikke er nok med mamma og pappa. Det skal være mamma og pappa og 40 knullekompiser. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7 Virkelig? Har du selv kanskje for vane å involvere barna i deres seksuelle atferd? De færreste gjør nemlig det, skjønner du.. Aldri hørt om bygdesnakk? I bygda vår var det et par som holdt på slik og gjett om ungene fikk høre det på skolen. Det var sikkert trivelig. Anonymous poster hash: 15b55...30a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 emmm dette var en meget lite opplysene diskusjon. Hvorfor plager det deg at andre velger å leve livet sitt andeledes enn deg? Det er mye som jeg ikke klarer/vil forstå som andre gjør. Men jeg dømmer ikke av den grunn. -Man skal ikke plage andre man skal være snill og grei og for øvrig kan man gjøre hva man vil- Anonymous poster hash: 9f781...dc0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Synes også det er synd på ungene. De lærer jo faktisk at det ikke er nok med mamma og pappa. Det skal være mamma og pappa og 40 knullekompiser. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7 Virkelig? Har du selv kanskje for vane å involvere barna i deres seksuelle atferd? De færreste gjør nemlig det, skjønner du.. Aldri hørt om bygdesnakk? I bygda vår var det et par som holdt på slik og gjett om ungene fikk høre det på skolen. Det var sikkert trivelig. Anonymous poster hash: 15b55...30a men hvem er det som gjør noe galt her? er det foreldre som diskuterer andre sexliv rundt middagsbordet eller de som skjermer baran sine for slikt? Anonymous poster hash: 9f781...dc0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Kvalmt samme hvordan man vrir og vender på det. Æsj. Er ikke en atferd forbundet med mennesker, men aper og andre dyr derimot. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Synes også det er synd på ungene. De lærer jo faktisk at det ikke er nok med mamma og pappa. Det skal være mamma og pappa og 40 knullekompiser. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7 Virkelig? Har du selv kanskje for vane å involvere barna i deres seksuelle atferd? De færreste gjør nemlig det, skjønner du.. Aldri hørt om bygdesnakk? I bygda vår var det et par som holdt på slik og gjett om ungene fikk høre det på skolen. Det var sikkert trivelig. Anonymous poster hash: 15b55...30a men hvem er det som gjør noe galt her? er det foreldre som diskuterer andre sexliv rundt middagsbordet eller de som skjermer baran sine for slikt? Anonymous poster hash: 9f781...dc0 Men hvem er det som gjør noe galt her? Er det foreldre som diskuterer andres sexliv rundt middagsbordet eller de som skjermer barna sine for slikt? Et foreldre par som er swingers har da ikke treff hjemme i leiligheten når barna er tilstede. Her er det jo ikke swingers foreldrene som gjør noe galt, men de foreldre som snakker om slikt når det er barn tilstede. som faktisk er de som bør tenke seg om her. Anonymous poster hash: 9f781...dc0
*Miss Marple* Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Jaja, noe skal man jo irritere seg over en søndagsettermiddag n
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Hvordan klarer dere å dele deres egen mann/kone med andre ? Dere kan jo umulig vite hva ekte kjærlighet er. Så utrolig heslig å drive å ha sex med andre par. Æsj. Er glad jeg vet hva kjærlighet er, og at mannen min synes jeg er nok for han. At han ikke trenger å knulle andre for å orke å holde ut med meg. Hadde knust selvtilliten min om han ville det. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7 Kanskje nettopp mannen din er en av de enslige, gifte mennene som swinger innom en av klubbene eller swinger seg andre steder :-0 Anonymous poster hash: ff6e4...66a
LittLykkelig Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Ikke noe for meg. Samtidig synes jeg jo det er vel.. Fint.. på et vis at folk finner løsninger for å holde sammen. Og det er vel da andre voksnes feil som sladrer om sånt slik at barn får det med seg. Nei la folk holde på med sitt så lenge jeg ikke trenger å være med.. Og så lenge de ikke gjør noe ulovlig.
Gjest lillehi Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 La nå andre få lov å leve så de vil! Så lenge de ikke skader andre😃 er godt mulig HI at du tar valg i ditt liv som vil få andre til å rynke på nesen, men som for deg er helt naturlig! Så det beste er vel å ikke dømme andre men feie for egen dør først😃
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Kunne ikke interessere meg mindre! Jeg har stort sett nok med meg selv og mitt, og hva andre gjør, er ikke min sak og ikke noe jeg bruker energi på å verken forstå eller irritere meg over.
Helene Harepus Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Synes også det er synd på ungene. De lærer jo faktisk at det ikke er nok med mamma og pappa. Det skal være mamma og pappa og 40 knullekompiser. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7 Virkelig? Har du selv kanskje for vane å involvere barna i deres seksuelle atferd?De færreste gjør nemlig det, skjønner du.. Aldri hørt om bygdesnakk? I bygda vår var det et par som holdt på slik og gjett om ungene fikk høre det på skolen. Det var sikkert trivelig. Anonymous poster hash: 15b55...30a men hvem er det som gjør noe galt her? er det foreldre som diskuterer andre sexliv rundt middagsbordet eller de som skjermer baran sine for slikt? Anonymous poster hash: 9f781...dc0 Men hvem er det som gjør noe galt her? Er det foreldre som diskuterer andres sexliv rundt middagsbordet eller de som skjermer barna sine for slikt? Et foreldre par som er swingers har da ikke treff hjemme i leiligheten når barna er tilstede. Her er det jo ikke swingers foreldrene som gjør noe galt, men de foreldre som snakker om slikt når det er barn tilstede. som faktisk er de som bør tenke seg om her. Anonymous poster hash: 9f781...dc0 Nemlig!
*SommerFrisk* Skrevet 7. april 2014 #24 Skrevet 7. april 2014 Hvordan klarer dere å dele deres egen mann/kone med andre ? Dere kan jo umulig vite hva ekte kjærlighet er. Så utrolig heslig å drive å ha sex med andre par. Æsj. Er glad jeg vet hva kjærlighet er, og at mannen min synes jeg er nok for han. At han ikke trenger å knulle andre for å orke å holde ut med meg. Hadde knust selvtilliten min om han ville det. Anonymous poster hash: cd8ef...8b7 At det hadde knust selvtilliten din kommer helt tydelig frem av innlegget ditt. Veeldig mmange, nestem alle faktisk som jeg har pratet åpent med om å fantasere om andre, innrømmer det. Det er helt normalt. Så selvom mannen din ikke fysisk -har sex- med andre, så har gan nesten garantert, på et eller annet tidspunkt fantasert om det. Også vil jeg bare si som så mange over her har sagt: livet og selvtilliten din vil bli betraktelig bedre dersom du lar vær og hakke på folk som ikke deler samme syn som deg. Hvorfornirriterer du deg over noe du ikke har noe med ellernsom ikke rammer deg? Er ikke i et sånt forhold selv, men har et vennepar som er , og det finnes ikke tvil om at de elsker hverandre. For om de iikke gjør det; hvorfor gidder de ellers å være et par? Dersom det ikke er følelser og de kan ha sex med andre? Hvorfor er de ikke da bare single og har seg med hverandre når de har lyst? Nei det må nok være fordi de ikke har kjærlighet til hverandre. DET er en logisk forklaring det. Så simpelt og snevert det innlegget ditt, at jeg nesten bare må le. Lær deg å respekter at vi alle er ukike, så får du det brått bedre:)
*SommerFrisk* Skrevet 7. april 2014 #25 Skrevet 7. april 2014 Staveleeeif. Beklager all slurvinga i innlegget over:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå