Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Brekker meg faktisk av å gå forbi inngangspartiet på senteret osv når folk står der å damper. Å stå i kø med folk som røyker er grusomt det også, å besøke flk som røyker unne greier jeg ikke. Styggedommen burde forbys! Takk og lov for røykeloven! Anonymous poster hash: 7f82c...a41
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Vet du hva? Hva du mener bryr oss røykere veldig lite. Anonymous poster hash: 83693...eb8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Ja de lukter ikke mye godt, men liker jeg personen holder jeg ut i små mengder. Kan ikke ha de som nære venner. Anonymous poster hash: 76d19...f87
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Å det hadde du så enormt behov for å få ut av deg ? Hjalp det? Ble du friskere i hodet av det ? Tviler.... Anonymous poster hash: 9639d...23b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Røykere er jo ikke så glupe som andre mennesker. For da hadde man ikke røyket. Anonymous poster hash: 01155...7c6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Enig. Æsj! Anonymous poster hash: 9a58e...df2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Ja, jeg må ha ut frustrasjonen her. Og vet at ikkerøykere flest er enige med meg. Hvorfor i alle dager velger folk å svi av en formue på noe som forkorter livet deres, ødelegger huda og som atpåtil får dem til å stinke aldeles forferdelig? Anonymous poster hash: 7f82c...a41
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Blir forbannet når folk står rett utenfor inngangspartier å røyker. Da tvinges folk som skal ut til å gå igjennom en os av røyk. Jeg blir fysisk uvel av det og synes det er fryktelig respektløst. Røykere som ikke sjenerer andre kan bare røyke i vei. Anonymous poster hash: 541b4...c9a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Blir forbannet når folk står rett utenfor inngangspartier å røyker. Da tvinges folk som skal ut til å gå igjennom en os av røyk. Jeg blir fysisk uvel av det og synes det er fryktelig respektløst. Røykere som ikke sjenerer andre kan bare røyke i vei. Anonymous poster hash: 541b4...c9a Jeg røyker akuratt hvor jeg vil. Det er ikke ulovlig å røyke, så det må dere nok bare finne dere i gitt. Anonymous poster hash: 83693...eb8
prekæs Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Vet du hva? Hva du mener bryr oss røykere veldig lite. Anonymous poster hash: 83693...eb8 nå er ikke jeg HI her men det vet jo alle. Er ikke for ingenting det finnes en røykelov.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Er enig, det er utrolig ekkelt. Blir sinnsykt kvalm av hele lukta, folk som røyker inne kjenner jeg heldigvis ikke lenger. Orker heller ikke henge for mye med folk som røyker, hele vanen stresser meg med inn og ut for å ta den jævla røyken osv. Anonymous poster hash: 1ac1d...b1f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Det er dyrt, det stinker, det er dødelig, det er skadelig for omgivelsene, det er lovhjemlet=det er noen idioter som fremdeles ikke har skjønt dette, og som utsetter seg selv, sin familie,sine omgivelser og helsevesenet. Jesus, ja, det er ikke vettet som bærer avgårde. Anonymous poster hash: ed631...c2d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Blir forbannet når folk står rett utenfor inngangspartier å røyker. Da tvinges folk som skal ut til å gå igjennom en os av røyk. Jeg blir fysisk uvel av det og synes det er fryktelig respektløst. Røykere som ikke sjenerer andre kan bare røyke i vei. Anonymous poster hash: 541b4...c9a Jeg røyker akuratt hvor jeg vil. Det er ikke ulovlig å røyke, så det må dere nok bare finne dere i gitt. Anonymous poster hash: 83693...eb8 Akkurat det syns jeg er helt utrolig. Jeg har røyket engang i tiden jeg og. Kunne ikke falt meg inn å stå rett utenfor innganger hvor blant annet barn går ut og inn. Hensynsløst ovenfor mennesker som også reagerer allergisk på tobakk. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig bare å gå litt lenger unna. Det handler om folkeskikk. Det er mye som ikke er ulovlig, men som man likevel velger å gjøre på en måte som er hensynsfull for mennesker rundt. Anonymous poster hash: 541b4...c9a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Enig. Feite folk er også skikkelig ekle, klarer ikke å spise når det er feite folk rundt meg. Blir kvalm og mister matlysta. Tenk å spise så mye og leve så inaktive liv at man dør tidlig... ÆSJ! Anonymous poster hash: 0af3e...8ad
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Jeg mener at røykere som får helseproblemer som en direkte følge av røyking, type lunge og hjerte, burde betalt sine egne sykehusopphold. Det er så totalt selvforskyldt, og burde ikke belaste systemet. Anonymous poster hash: ed631...c2d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Jeg mener at røykere som får helseproblemer som en direkte følge av røyking, type lunge og hjerte, burde betalt sine egne sykehusopphold. Det er så totalt selvforskyldt, og burde ikke belaste systemet. Anonymous poster hash: ed631...c2d Ja, er helt enig. Det burde også gjelde feite mennesker, alkoholikere/narkomane (som trenger ny lever f.eks), kvinner med underlivsskader (etter fødsel), de som sliter psykisk (pga dumme valg de har tatt) og de med hjerteskader (er ofte selvforskyldt). And so on... Anonymous poster hash: 19a3c...ad4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Klassisk reaksjon fra røyker med dårlig samvittighet å trekke inn tykke mennesker. Nei, snakker ikke om alle de kategoriene du ramser opp, de aller fleste av dem har lidelser de ikke kan noe for. Men røyking er selvvalgt, og vi vet det er skadelig og for mange dødelig. De burde ta sin egen regning. Kom ikke her med sånt sludder " kvinner med underlivsskader" er du mindre begavet eller? Anonymous poster hash: ed631...c2d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Enig. Røyklukt er motbydelig. Jeg er glad de aller fleste av mine venner er røykfri. Kunne aldri hatt en samboer som røkte. Anonymous poster hash: 492a9...c77
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 Enig, uaktuelt med røykende mann. Det stinker av klær, ånde, hud, hår...går ikke bort i vask heller. Sitter i porene sannsynligvis. Anonymous poster hash: ed631...c2d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Min røykte før, det var enten meg eller røyken. Tolererer ikke slikt. Er heller ikke interessert i å være sammen med en mann som føler for å drikke seg drita hver helg, ikke tar ansvar for familien eller hjelper til hjemme osv. Anonymous poster hash: 1ac1d...b1f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Røykere er litt tilbakestående. Så at de står like ved inngangen og røyker der barn bla må gå gjennom en grå eim av røyk er ikke rart. De er jo passe tilbakestående når de utsetter kroppen for sykdommer de kunne unngått om de droppet den ekle sneipen. I tilleg blir huden og neglene så flott og de dufter jo av blomster ? Hehe frydes når jeg er omkring andre 40 åringer som røyker , er for ofte på fylla og legger seg timevis i sola og pleier rynkene... De gjør det sååå enkelt for meg å se ung og frisk ut Anonymous poster hash: a1f6c...c76
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 Det virker som mange røykere heller ikke kan lese, utenfor sykehus og kjøpesentre står det ofte ganske klart og tydelig at det er røyking forbudt. At røykere er egoister er det ingen tvil om, ingen hyler vel så høyt om rettighetene sine som denne gjengen. Anonymous poster hash: 1ac1d...b1f
Mrs Smith Skrevet 6. april 2014 #25 Skrevet 6. april 2014 Herregud så mange rare folk det er her inne 😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå