Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #26 Skrevet 6. april 2014 Han eier huset....han har ikke nevnt noe, han spurte om vi skule grille idag!!!!!!! Jeg svarte med å spørre hvorfor han ikke ble værende hos sin mor med ungene,..jo det kan jeg godt svarte han! Så nå har de dratt dit heldigvis. Jeg ba han ta med seg noen ting og være der noen dager for hun har plass og ungene hans skal til sin mor senere idag. Han tok ikke med seg noe til seg selv,men håper han blir der lenge! Takk for alle svar,vet innerst inne hva jeg må gjøre selvsagt..... snufs,tragisk. Anonymous poster hash: 1a4f4...75e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #27 Skrevet 6. april 2014 Det er for lettvindt å si at er man først voldelig så vil man alltid være voldelig. Det er mange nyanser i slike tilfeller, men ikke i ditt. Hadde du ikke vært gravid hadde jeg gitt et annet råd, men det at han var voldelig mens du har et barn i magen betyr at du burde komme deg bort så fort du kan og anmelde han. Anonymous poster hash: d1441...446
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #28 Skrevet 6. april 2014 Hadde i alle fall sjekket med føden om alt står bra til med lille i magen.. Anonymous poster hash: 2c248...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå