Gå til innhold

hva hadde dere gjort hvis mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort om mannen hadde slengt deg i veggen,?

Dette skjedde meg igår,jeg er halveis i isvangerskapet og vi hadde en diskusjon,jeg trakk meg tilbake på badet,men han kom etter å begynte gaule..jeg ba han gjentatte ganger om å gå,det ble gaping oss imellom ,jeg begynte lukke døren da han sto ved den å jeg tror døren traff toa hans...da klikket det helt for han og han reiv opp døra igjen helt svart i blikket å kastet meg i veggen..han holdt hendene foran halsen min som om han skulle til å ta kvelertak..jeg falt i gulvet og fikk så utrolig vondt i magen,mens jeg lå der å gråt skrek han at jeg sku se å få flyttet fortere enn svint. I dag er jeg gul å blå på både arm og lår...han er heldigvis ikke hjemme,å håper han blir borte leenge.....han har tidligere hatt raseri utbrudd,men ikke rørt meg. Hjelp,hva gjør jeg :-(

Anonymous poster hash: 1a4f4...75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du pakker sakene dine umiddelbart å drar. Tenk på ditt ufødte barn i magen, det er ditt ansvar å passe på det! Ikke nøl, les innlegget ditt med nøytrale øyne. Se hvor ille det er! Dra!

Anonymous poster hash: afa7d...086

Skrevet

Du pakker bagen og reiser i dag!

Skrevet

Hadde sagt det samme om jeg hadde lest dette selv,vanskelig å være i situasjonen selv....selvom det er opplagt at jeg må flytte,det er hans barn i hus fra tidligereforhold og jeg har ogå en fra før. Uff hvilken røre :-(

Skrevet

Pakk sakene dine nå med en gang, og stikk av mens du kan. Tenk på deg selv og deres fremtidige unge. Om du blir igjen, hva om han begynner å la det gå utover ungen deres? Da vil du angrer resten av livet!

Anonymous poster hash: 1ba15...70e

Skrevet

Du reiser før han kommer hjem igjen, og du er aldri mer alene med han. Samtidig anmelder du forholdet.

Skrevet

Kjære deg.

Se for deg at du hadde fått det samme spørsmålet fra din beste venninne eller datter. Hva ville du ha rådet henne til?

Pakk sakene dine og reis. Når han først har tråkket over den grensen det er å være voldelig, er det nemlig mye lettere å gjøre det igjen. Kom deg vekk fra han. Reis til familie/venner/krisesenter. Hva som helst. Gå til lege/politi og få dokumentert blåmerker. Du kan få bruk for det.

Vær så snill, ta vare på deg selv og ditt ufødte barn! 💞

Anonymous poster hash: 098ba...1e2

Skrevet

Jeg håper jeg hadde vært sterk nok til å dra med en gang. Det håper jeg også du gjør. Barnet er helt forsvarsløst, og viktigere enn alt annet. De barna dere allerede har vil jo også lide som følge av vold i hjemmet selv om de ikke røres.

Lykke til og ta vare deg/dere selv.

Anonymous poster hash: f7aa7...a83

Skrevet

Uff da er han hjemme igjen..med sine to barn...jeg har ingen å dra til,...han kan i det minste dra til sin mor,det hadde vært det beste...jeg blir uvel av å være i samme hus som han,men jeg har ingen jeg kan reise til med mitt barn.

Skrevet

Lett å si det, men bare reis! Jeg gjorde ikke det, uken etterpå kom han hjem full på natten og rev av meg klærne og tok seg til rette.. Jeg fant fort ut at det ble bare værre å protestere, så jeg lå bare der uten en lyd..mens vår datter på 1,5 år sto i sprinkelsengen ved siden av sengen vår å gråt mens hun så på..

Han er en ex i dag selvfølgelig. Poenget, ikke prøv å unnskylde han, tro at det er et engangstilfelle ol..bare reis, det er uakseptabel oppførsel selv for den ene gangen.

Anonymous poster hash: 2f97b...c4e
Skrevet

Reis derfra så fort som mulig. Kanskje gjør han noe som er enda verre neste gang.

Kontakt politi og krisesenter, krisesenter hjelper med sted å være midlertidig.

Skrevet

Hadde komt meg vekk derfrå så fort eg vann!

Skrevet

Det er veldig lett for oss å si du bare skal reise. Men har du egentlig noen andre valg? For hva er alternativet? Å bli igjen og risikere at det går enda lenger neste gang?

Det er forskjell på å få raseriutbrudd og det å bli fysisk. Og nå har han krysset grensa. Da er det lettere å gjøre det igjen.. Tør du gamble på at dette var en engangshendelse?

Om han angrer som en hund og VIRKELIG jobber med å gjøre opp for seg så får du heller vurdere å flytte hjem igjen. Men fram til da blir din jobb å ta vare på deg selv og barna!!

Lykke til, hi!

Anonymous poster hash: fc13f...fc5

Skrevet

Du går til politiet for å få det dokumentert og anmeldt.

Anonymous poster hash: d7a98...6a3
Skrevet

Uff da er han hjemme igjen..med sine to barn...jeg har ingen å dra til,...han kan i det minste dra til sin mor,det hadde vært det beste...jeg blir uvel av å være i samme hus som han,men jeg har ingen jeg kan reise til med mitt barn. Anonymous poster hash: 1a4f4...75e

Dra bort til mor hans og fortell hva som skjedde og vis blåmerkerne han har pådratt deg!

Anonymous poster hash: 75c1e...055

Skrevet

Uff da er han hjemme igjen..med sine to barn...jeg har ingen å dra til,...han kan i det minste dra til sin mor,det hadde vært det beste...jeg blir uvel av å være i samme hus som han,men jeg har ingen jeg kan reise til med mitt barn. Anonymous poster hash: 1a4f4...75e

Da kontakter du krisesenteret der du bor. De har plass til dere begge og trøst og råd om hva du skal gjøre videre.

Har du en venninne eller kollega du kan ringe til for støtte?

Skrevet

Dra bort til mor hans og fortell hva som skjedde og vis blåmerkerne han har pådratt deg! Anonymous poster hash: 75c1e...055

Hva godt skal komme ut av det da? Hun må anmelde og komme seg bort. Dette er ikke noe mamma kan fikse.

Anonymous poster hash: 294d3...2c7

Skrevet (endret)

Kom deg vekk før det er for sent.

Fikk bare ett bilde i hode av hele hendelsen, og tenk så mye verre det hadde vært om det stod ett barn der mellom dere?

Endret av førskolelæreren
Skrevet

Hun vet hva som har skjedd og mannen var der i mange timer til sent med sine barn i går...de har vært sammen idag og,nå er de her hjemme igjen. Sitter som et lite nervevrak i sofan,med idioten ikke langt unna,og barna i hus...jeg spyr av hele opplegget,som om ikke noe har hendt. Jeg vil virkelig ikke dra til noe krisesenter e.l.....i tilegg erhansykmeldt og kommer t å være hjemme leenge,heldigvis skal hans barn til sin mor senere idag. Bør jeg be han dra da......bo hos sin mor t jeg og mitt barn finner noe annet?

Skrevet

Og de later som ingenting har skjedd?? Makan altså.......Kom deg ut av huset, du kan ikke la dem behandle deg som dette.

Anonymous poster hash: d2d9a...a9d
Skrevet

Hun vet hva som har skjedd og mannen var der i mange timer til sent med sine barn i går...de har vært sammen idag og,nå er de her hjemme igjen. Sitter som et lite nervevrak i sofan,med idioten ikke langt unna,og barna i hus...jeg spyr av hele opplegget,som om ikke noe har hendt. Jeg vil virkelig ikke dra til noe krisesenter e.l.....i tilegg erhansykmeldt og kommer t å være hjemme leenge,heldigvis skal hans barn til sin mor senere idag. Bør jeg be han dra da......bo hos sin mor t jeg og mitt barn finner noe annet?Anonymous poster hash: 1a4f4...75e

Om du ikke føler at du er i akutt fare så ber du han pakke bagen og komme seg ut i dag. Er det hans leilighet siden det er du som må flytte?

Om du føler deg utrygg, men ikke vil kontakte krisesenter har du kanskje en venninne som kan komme og være med deg til han drar?

Har han ikke nevnt episoden med et ord?

Anonymous poster hash: 294d3...2c7

Skrevet

Hvor bor du HI?

Anonymous poster hash: 098ba...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...