Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #26 Skrevet 6. april 2014 Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please.Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller??????Hørt om at kondomer ikke er 100% effektivt det heller da????? Selv området kondomet ikke dekker, kan vær infisert med masse piss og dritt:pAnonymous poster hash: 7e138...e91 Haha, nå høres det bare ut som en unnskyldning å ikke for alt i verden å ha sex... Du får knipe igjen selv da vettu, så veier du sikkert opp for et par av oss "luddere" ... Og for all del, hold deg innendørs, for sjansen for å bli overkjørt et mye større enn å få hiv....Ikke min feil at enkelte kvinner velger å dele et samleie med en mann de ikke kjenner, når sex er noe en bare burde ha hatt med en som en elsker og som elsker en tilbake. Er så synd at sex har blitt så misbrukt når det kun skal være en handling mellom to personer som skal leve livet ut uten å ha vært horebukker rundt omkring. For en skitten verden vi lever i. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Har de personene som har tilfeldig sex ødelagt for deg?!Gjør det du synes er riktig for deg, så kan alle andre selv få velge hva de vil. Ser ikke helt hvordan andre velger å leve sitt liv påvirker deg i den grad at du kan rette pekefinger mot noen.Selv ligger jeg rett ut med hypermesis og orker ikke sex og kos med mannen. Men jeg savner det!!Har jeg noengang nevnt det? Isåfall bør du lese igjen for du begynner å kjefte.Liker bare ikke den retningen verden går i, hvor det er greit å ligge med hvem en vil og alle endre opp med å ha hatt over 20 sexpartnere. Tenk når de flestes døtre i alder av 13 har sex, og de følger strømmen, for "sex er det greit å ha, det er ikke no' farlig". Som jeg nevnte først;"Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please." Til de kvinnene som har ONS hver helg og klager over at de har fått Klamydia, kom ikke her å klag. De valgte det selv og de vil angre når de sliter med evt. å få barn på egen hånd. For hver gang en har hatt Klamydia, reduseres sjansen å få barn på egenhånd. Jeg vil deres eget beste, men nytter tydeligvis ikke å hjelpe. Sex skal kun vær mellom to som elsker hverandre som skal leve livet sitt sammen, uten i ha å vært i utallige andre personer før og delt denne store tingen med. Tenk hvor fint det hadde vært å funnet mannen i sitt liv og dere var begge jomfruer? Og så blir dere gift, og er kun dere to som får se denne personen fra det perspektivet og kjenne denne personen som ingen andre har gjort og vært i, når det kommer til sex.At kun dere har fått opplevd mannen deres hvordan det er å ha samleie med han. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Jeg kjefter ikke på deg, eller noen for den saks skyld. Du får nå bare stå for egne meninger du, men synes du burde la andre få gjøre det samme uten å være nedlatende. Du prater som du skulle hatt fasiten, hvilket du ikke har.Ingen har bedt om din hjelp, og de aller fleste er voksne mennesker som vet hvilke risikoer de tar. Jeg personlig, tror at fordi jeg har hatt andre partnere, nå vet hva jeg liker og har funnet den som passer meg perfekt. Jeg har hatt 6 forskjellige partnere, synes ikke selv at det er mye. Og jeg er glad for at jeg har hatt de. Jaja, din undergang Er dummere å støtte teorien om å knulle på andre er helt greit. Anonymous poster hash: 7e138...e91
RosaParasoll Skrevet 6. april 2014 #27 Skrevet 6. april 2014 Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please.Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller??????Hørt om at kondomer ikke er 100% effektivt det heller da????? Selv området kondomet ikke dekker, kan vær infisert med masse piss og dritt:pAnonymous poster hash: 7e138...e91 Haha, nå høres det bare ut som en unnskyldning å ikke for alt i verden å ha sex... Du får knipe igjen selv da vettu, så veier du sikkert opp for et par av oss "luddere" ... Og for all del, hold deg innendørs, for sjansen for å bli overkjørt et mye større enn å få hiv....Ikke min feil at enkelte kvinner velger å dele et samleie med en mann de ikke kjenner, når sex er noe en bare burde ha hatt med en som en elsker og som elsker en tilbake. Er så synd at sex har blitt så misbrukt når det kun skal være en handling mellom to personer som skal leve livet ut uten å ha vært horebukker rundt omkring. For en skitten verden vi lever i. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Har de personene som har tilfeldig sex ødelagt for deg?!Gjør det du synes er riktig for deg, så kan alle andre selv få velge hva de vil. Ser ikke helt hvordan andre velger å leve sitt liv påvirker deg i den grad at du kan rette pekefinger mot noen.Selv ligger jeg rett ut med hypermesis og orker ikke sex og kos med mannen. Men jeg savner det!!Har jeg noengang nevnt det? Isåfall bør du lese igjen for du begynner å kjefte.Liker bare ikke den retningen verden går i, hvor det er greit å ligge med hvem en vil og alle endre opp med å ha hatt over 20 sexpartnere. Tenk når de flestes døtre i alder av 13 har sex, og de følger strømmen, for "sex er det greit å ha, det er ikke no' farlig". Som jeg nevnte først;"Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please." Til de kvinnene som har ONS hver helg og klager over at de har fått Klamydia, kom ikke her å klag. De valgte det selv og de vil angre når de sliter med evt. å få barn på egen hånd. For hver gang en har hatt Klamydia, reduseres sjansen å få barn på egenhånd. Jeg vil deres eget beste, men nytter tydeligvis ikke å hjelpe. Sex skal kun vær mellom to som elsker hverandre som skal leve livet sitt sammen, uten i ha å vært i utallige andre personer før og delt denne store tingen med. Tenk hvor fint det hadde vært å funnet mannen i sitt liv og dere var begge jomfruer? Og så blir dere gift, og er kun dere to som får se denne personen fra det perspektivet og kjenne denne personen som ingen andre har gjort og vært i, når det kommer til sex.At kun dere har fått opplevd mannen deres hvordan det er å ha samleie med han. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Jeg kjefter ikke på deg, eller noen for den saks skyld. Du får nå bare stå for egne meninger du, men synes du burde la andre få gjøre det samme uten å være nedlatende. Du prater som du skulle hatt fasiten, hvilket du ikke har.Ingen har bedt om din hjelp, og de aller fleste er voksne mennesker som vet hvilke risikoer de tar.Jeg personlig, tror at fordi jeg har hatt andre partnere, nå vet hva jeg liker og har funnet den som passer meg perfekt. Jeg har hatt 6 forskjellige partnere, synes ikke selv at det er mye. Og jeg er glad for at jeg har hatt de. Jaja, din undergang Er dummere å støtte teorien om å knulle på andre er helt greit. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Den siste setningen der ga jo ikke mening en gang.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #28 Skrevet 6. april 2014 Herregud for noen bitterfitter av kjerringer som har skrevet her idag. Nye som har oppdaget forumet eller? Ons er helt ok det når det er kun sex man vil ha. Kondom er et must ( selv om jeg selv droppet det ) aldri fått sykdommer og har hatt samme mann i 16 år så ons er uaktuelt men som Singel ville jeg hatt det , dog med kondom nå. Vokst litt og fått barn jeg vil ta vare på helsa for og dere kjerringer gå å få dere noe .... Anonymous poster hash: 18ae4...38d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #29 Skrevet 6. april 2014 Herregud for noen bitterfitter av kjerringer som har skrevet her idag. Nye som har oppdaget forumet eller? Ons er helt ok det når det er kun sex man vil ha. Kondom er et must ( selv om jeg selv droppet det ) aldri fått sykdommer og har hatt samme mann i 16 år så ons er uaktuelt men som Singel ville jeg hatt det , dog med kondom nå. Vokst litt og fått barn jeg vil ta vare på helsa for og dere kjerringer gå å få dere noe .... Anonymous poster hash: 18ae4...38d Fitte kan du værra sjøl. Anonymous poster hash: 7e138...e91
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #30 Skrevet 6. april 2014 Hehe fornærma much? Men seriøst , få deg noe og løs opp litt steam du blir nok mye blidere Anonymous poster hash: 18ae4...38d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #31 Skrevet 6. april 2014 Denne helga slo jeg virkelig ut håret Hadde en kjapp, heftig ons på fredag og tilbringte hele natta i går sammen med en annen Brukte selvsagt gummi Anonymous poster hash: 831f9...c2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå