Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #1 Skrevet 6. april 2014 Det var kjempedeilig! Jeg har ikke 'fått meg' siden september i fjor og dette var virkelig noe jeg trengte. Beklager, men jeg måtte bare få det ut:). #youngfreeandsingle Anonymous poster hash: 707e9...0bc
Tired mama Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Herlig! Jeg fikk meg ikke ons i natt siden jeg er godt gift. Men bare nyyyyt!! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Ikke ons akkurat, men heftig firkant med mannen min og et vennepar :-D Anonymous poster hash: 5361c...0db
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Firkant ? Det er jo bare deprimerende å høre om. Anonymous poster hash: 0ae16...cd2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Hva er ons? Anonymous poster hash: 0bcb5...b94
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 One night stand ;-) Anonymous poster hash: ef26b...45d
uanonym Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Nei, mennjeg sov sammenhengende fra kl 23 til 07. Halleluja, DET var godt det
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Ja, vi hadde ons i natt. Og kanskje har vi det natten som kommer også, hvem vet. ONS 365 dager i året ho ho. Anonymous poster hash: 4cd1f...990
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 JA! #YOLO! Første gang på 2 år, slik er det å være alenemor og ikke ha så mange sjanser til å dra ut på byen. Men fy for en kveld, skal definitivt gjentas om ikke alt for lenge! Var virkelig godt å slå ut håret, gi faen i alt og bare gjøre det JEG vil Anonymous poster hash: 77112...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Det var like før det ble ons på meg. Var ute med en veninne og mange venner av henne. Ene mannen som var med la ann på meg igjen, gjorde det da jeg møtte han for 2 uker siden også. Desverre viste det seg at han bodde sammen med mamma og at mamma pleide å vente oppe på han når han var ute. Jaja..... En annen ting er det at det er like greit det ikke ble noe av det. Jeg er tross alt gift selv om jeg og mannen ikke har sex lengre men er gode venner. Anonymous poster hash: 90ff5...944
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Ons og ons fru blom. Klarte å holde meg våken til mannen kom tuslende i seng og overfalt ham og fikk meg ett skikkelig godt ligg. Det var en natt, og så tar vi fatt på neste natt i kveld. Må innrømme at det er deilig å alltid ha tilgang på det jeg vil ha. Anonymous poster hash: f771c...c84
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Æsj, nei. Det gir meg ingenting. Men hadde en fin kveld med kjæresten min da Anonymous poster hash: fadb0...da6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Tragisk! Du er ei ekte høre høøøøøre høre høre. Anonymous poster hash: 33522...e9b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please. Anonymous poster hash: 7e138...e91
Papegøyeblomst Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Ikke akkurat i natt, men i går kveld! En deilig ung nammenamm jeg traff på nettet. Inn døra, av med klærne, knulle vilt, og ha det bra :-) Perfekt!!!
Papegøyeblomst Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller??????
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 nope, gubben min er i utlandet...... Anonymous poster hash: 6d6c2...157
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller?????? Hørt om at kondomer ikke er 100% effektivt det heller da????? Selv området kondomet ikke dekker, kan vær infisert med masse piss og dritt:p Anonymous poster hash: 7e138...e91
Papegøyeblomst Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller?????? Hørt om at kondomer ikke er 100% effektivt det heller da????? Selv området kondomet ikke dekker, kan vær infisert med masse piss og dritt:p Anonymous poster hash: 7e138...e91 Haha, nå høres det bare ut som en unnskyldning å ikke for alt i verden å ha sex... Du får knipe igjen selv da vettu, så veier du sikkert opp for et par av oss "luddere" ... Og for all del, hold deg innendørs, for sjansen for å bli overkjørt et mye større enn å få hiv....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller?????? Hørt om at kondomer ikke er 100% effektivt det heller da????? Selv området kondomet ikke dekker, kan vær infisert med masse piss og dritt:p Anonymous poster hash: 7e138...e91 Haha, nå høres det bare ut som en unnskyldning å ikke for alt i verden å ha sex... Du får knipe igjen selv da vettu, så veier du sikkert opp for et par av oss "luddere" ... Og for all del, hold deg innendørs, for sjansen for å bli overkjørt et mye større enn å få hiv.... Ikke min feil at enkelte kvinner velger å dele et samleie med en mann de ikke kjenner, når sex er noe en bare burde ha hatt med en som en elsker og som elsker en tilbake. Er så synd at sex har blitt så misbrukt når det kun skal være en handling mellom to personer som skal leve livet ut uten å ha vært horebukker rundt omkring. For en skitten verden vi lever i. Anonymous poster hash: 7e138...e91
RosaParasoll Skrevet 6. april 2014 #21 Skrevet 6. april 2014 (endret) Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please.Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller?????? Hørt om at kondomer ikke er 100% effektivt det heller da????? Selv området kondomet ikke dekker, kan vær infisert med masse piss og dritt:pAnonymous poster hash: 7e138...e91 Haha, nå høres det bare ut som en unnskyldning å ikke for alt i verden å ha sex... Du får knipe igjen selv da vettu, så veier du sikkert opp for et par av oss "luddere" ... Og for all del, hold deg innendørs, for sjansen for å bli overkjørt et mye større enn å få hiv.... Ikke min feil at enkelte kvinner velger å dele et samleie med en mann de ikke kjenner, når sex er noe en bare burde ha hatt med en som en elsker og som elsker en tilbake. Er så synd at sex har blitt så misbrukt når det kun skal være en handling mellom to personer som skal leve livet ut uten å ha vært horebukker rundt omkring. For en skitten verden vi lever i. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Har de personene som har tilfeldig sex ødelagt for deg?! Gjør det du synes er riktig for deg, så kan alle andre selv få velge hva de vil. Ser ikke helt hvordan andre velger å leve sitt liv påvirker deg i den grad at du kan rette pekefinger mot noen. Selv ligger jeg rett ut med hypermesis og orker ikke sex og kos med mannen. Men jeg savner det!! Endret 6. april 2014 av RosaParasoll
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #22 Skrevet 6. april 2014 Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please.Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller??????Hørt om at kondomer ikke er 100% effektivt det heller da????? Selv området kondomet ikke dekker, kan vær infisert med masse piss og dritt:pAnonymous poster hash: 7e138...e91 Haha, nå høres det bare ut som en unnskyldning å ikke for alt i verden å ha sex... Du får knipe igjen selv da vettu, så veier du sikkert opp for et par av oss "luddere" ... Og for all del, hold deg innendørs, for sjansen for å bli overkjørt et mye større enn å få hiv....Ikke min feil at enkelte kvinner velger å dele et samleie med en mann de ikke kjenner, når sex er noe en bare burde ha hatt med en som en elsker og som elsker en tilbake. Er så synd at sex har blitt så misbrukt når det kun skal være en handling mellom to personer som skal leve livet ut uten å ha vært horebukker rundt omkring. For en skitten verden vi lever i. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Har de personene som har tilfeldig sex ødelagt for deg?! Gjør det du synes er riktig for deg, så kan alle andre selv få velge hva de vil. Ser ikke helt hvordan andre velger å leve sitt liv påvirker deg i den grad at du kan rette pekefinger mot noen. Selv ligger jeg rett ut med hypermesis og orker ikke sex og kos med mannen. Men jeg savner det!! Har jeg noengang nevnt det? Isåfall bør du lese igjen for du begynner å kjefte. Liker bare ikke den retningen verden går i, hvor det er greit å ligge med hvem en vil og alle endre opp med å ha hatt over 20 sexpartnere. Tenk når de flestes døtre i alder av 13 har sex, og de følger strømmen, for "sex er det greit å ha, det er ikke no' farlig". Som jeg nevnte først;"Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please." Til de kvinnene som har ONS hver helg og klager over at de har fått Klamydia, kom ikke her å klag. De valgte det selv og de vil angre når de sliter med evt. å få barn på egen hånd. For hver gang en har hatt Klamydia, reduseres sjansen å få barn på egenhånd. Jeg vil deres eget beste, men nytter tydeligvis ikke å hjelpe. Sex skal kun vær mellom to som elsker hverandre som skal leve livet sitt sammen, uten i ha å vært i utallige andre personer før og delt denne store tingen med. Tenk hvor fint det hadde vært å funnet mannen i sitt liv og dere var begge jomfruer? Og så blir dere gift, og er kun dere to som får se denne personen fra det perspektivet og kjenne denne personen som ingen andre har gjort og vært i, når det kommer til sex. At kun dere har fått opplevd mannen deres hvordan det er å ha samleie med han. Anonymous poster hash: 7e138...e91
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #23 Skrevet 6. april 2014 Jeg er 27 år og føler meg for gammel for ons Anonymous poster hash: 26a88...529
RosaParasoll Skrevet 6. april 2014 #24 Skrevet 6. april 2014 (endret) Billige luddere dere som har ONS med menn dere ikke kjenner... Visste dere at HIV er mye utbredt også i Norge eller? Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please.Anonymous poster hash: 7e138...e91 Herregud, hørt om kondom du, eller??????Hørt om at kondomer ikke er 100% effektivt det heller da????? Selv området kondomet ikke dekker, kan vær infisert med masse piss og dritt:pAnonymous poster hash: 7e138...e91 Haha, nå høres det bare ut som en unnskyldning å ikke for alt i verden å ha sex... Du får knipe igjen selv da vettu, så veier du sikkert opp for et par av oss "luddere" ... Og for all del, hold deg innendørs, for sjansen for å bli overkjørt et mye større enn å få hiv....Ikke min feil at enkelte kvinner velger å dele et samleie med en mann de ikke kjenner, når sex er noe en bare burde ha hatt med en som en elsker og som elsker en tilbake. Er så synd at sex har blitt så misbrukt når det kun skal være en handling mellom to personer som skal leve livet ut uten å ha vært horebukker rundt omkring. For en skitten verden vi lever i. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Har de personene som har tilfeldig sex ødelagt for deg?!Gjør det du synes er riktig for deg, så kan alle andre selv få velge hva de vil. Ser ikke helt hvordan andre velger å leve sitt liv påvirker deg i den grad at du kan rette pekefinger mot noen.Selv ligger jeg rett ut med hypermesis og orker ikke sex og kos med mannen. Men jeg savner det!! Har jeg noengang nevnt det? Isåfall bør du lese igjen for du begynner å kjefte.Liker bare ikke den retningen verden går i, hvor det er greit å ligge med hvem en vil og alle endre opp med å ha hatt over 20 sexpartnere. Tenk når de flestes døtre i alder av 13 har sex, og de følger strømmen, for "sex er det greit å ha, det er ikke no' farlig". Som jeg nevnte først;"Kutt ut ONS før dere får noen sykdommer her da. Til deres eget beste, please." Til de kvinnene som har ONS hver helg og klager over at de har fått Klamydia, kom ikke her å klag. De valgte det selv og de vil angre når de sliter med evt. å få barn på egen hånd. For hver gang en har hatt Klamydia, reduseres sjansen å få barn på egenhånd. Jeg vil deres eget beste, men nytter tydeligvis ikke å hjelpe. Sex skal kun vær mellom to som elsker hverandre som skal leve livet sitt sammen, uten i ha å vært i utallige andre personer før og delt denne store tingen med. Tenk hvor fint det hadde vært å funnet mannen i sitt liv og dere var begge jomfruer? Og så blir dere gift, og er kun dere to som får se denne personen fra det perspektivet og kjenne denne personen som ingen andre har gjort og vært i, når det kommer til sex.At kun dere har fått opplevd mannen deres hvordan det er å ha samleie med han. Anonymous poster hash: 7e138...e91 Jeg kjefter ikke på deg, eller noen for den saks skyld. Du får nå bare stå for egne meninger du, men synes du burde la andre få gjøre det samme uten å være nedlatende. Du prater som du skulle hatt fasiten, hvilket du ikke har.Ingen har bedt om din hjelp, og de aller fleste er voksne mennesker som vet hvilke risikoer de tar. Jeg personlig, tror at fordi jeg har hatt andre partnere, nå vet hva jeg liker og har funnet den som passer meg perfekt. Jeg har hatt 6 forskjellige partnere, synes ikke selv at det er mye. Og jeg er glad for at jeg har hatt de. Endret 6. april 2014 av RosaParasoll
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #25 Skrevet 6. april 2014 Ikke ons akkurat, men heftig firkant med mannen min og et vennepar :-D Anonymous poster hash: 5361c...0db Æsj, så kvalme dere er. Du kan ikke elske mannen din særlig mye. Anonymous poster hash: d1578...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå