Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #26 Skrevet 6. april 2014 Spesielt at en dame i midten av 30-årene er så sukkersøt og opptatt av rosa stæsj Anonymous poster hash: ca564...435 Hun er 27!Anonymous poster hash: cc513...011 Er hun? Virkelig? Ser ut som hun er minst 35. Sikker på at hun er 27 år?Anonymous poster hash: ca564...435 Jeg trodde hun var i begynnelsen av førtiårene 27, altså? Anonymous poster hash: ef357...3f5 Jeppsi, Peppsi hun er nok 27 :-) Anonymous poster hash: cc513...011
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #27 Skrevet 6. april 2014 Dette er jo jobben hennes. Hun hadde sikkert ikke gjort så mye ut av det om hun ikke skulle vise det frem på bloggen. Anonymous poster hash: 1bc42...16c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #28 Skrevet 6. april 2014 Hva skal hun gjøre med alle disse karusellene etterpå da? Kaste dem? Hun lever virkelig i en bruk- og kast verden. Anonymous poster hash: 8e605...f18 Tror faktisk ikke fruen kaster noe som helst, hun er veldig for gjenbruk og gir bort uhorvelige mengder med klær og ting hver eneste år til forskjellige organisasjoner som samler inn til bl.a vanskeligstilte, det har hun laget blogginnlegg om før. Jeg beundrer virkelig energien hennes, men det er jo en kjent sak at hun elsker sånt da, og de tingene man synes er gøy finner man vel energi til å gjennomføre også. Hun er vel ikke akkurat alene om å like slike ting... Anonymous poster hash: 55583...48a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #29 Skrevet 6. april 2014 Hva skal hun gjøre med alle disse karusellene etterpå da? Kaste dem? Hun lever virkelig i en bruk- og kast verden. Anonymous poster hash: 8e605...f18 Tror faktisk ikke fruen kaster noe som helst, hun er veldig for gjenbruk og gir bort uhorvelige mengder med klær og ting hver eneste år til forskjellige organisasjoner som samler inn til bl.a vanskeligstilte, det har hun laget blogginnlegg om før. Jeg beundrer virkelig energien hennes, men det er jo en kjent sak at hun elsker sånt da, og de tingene man synes er gøy finner man vel energi til å gjennomføre også. Hun er vel ikke akkurat alene om å like slike ting... Anonymous poster hash: 55583...48a Spørs vel hvor mye tid hun har til babyen. Anonymous poster hash: fbbf5...741
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #30 Skrevet 6. april 2014 Hva skal hun gjøre med alle disse karusellene etterpå da? Kaste dem? Hun lever virkelig i en bruk- og kast verden. Anonymous poster hash: 8e605...f18 Tror faktisk ikke fruen kaster noe som helst, hun er veldig for gjenbruk og gir bort uhorvelige mengder med klær og ting hver eneste år til forskjellige organisasjoner som samler inn til bl.a vanskeligstilte, det har hun laget blogginnlegg om før. Jeg beundrer virkelig energien hennes, men det er jo en kjent sak at hun elsker sånt da, og de tingene man synes er gøy finner man vel energi til å gjennomføre også. Hun er vel ikke akkurat alene om å like slike ting... Anonymous poster hash: 55583...48a Spørs vel hvor mye tid hun har til babyen. Anonymous poster hash: fbbf5...741 Jeg er aldri innom denne bloggen, men jeg må si at uansett hv som står der så er det bedritent å komme med sånne ekle oppgulp. For noen triste mennesker dere er, en del av dere! Anonymous poster hash: f2877...7b4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #31 Skrevet 6. april 2014 Hva skal hun gjøre med alle disse karusellene etterpå da? Kaste dem? Hun lever virkelig i en bruk- og kast verden. Anonymous poster hash: 8e605...f18 Tror faktisk ikke fruen kaster noe som helst, hun er veldig for gjenbruk og gir bort uhorvelige mengder med klær og ting hver eneste år til forskjellige organisasjoner som samler inn til bl.a vanskeligstilte, det har hun laget blogginnlegg om før. Jeg beundrer virkelig energien hennes, men det er jo en kjent sak at hun elsker sånt da, og de tingene man synes er gøy finner man vel energi til å gjennomføre også. Hun er vel ikke akkurat alene om å like slike ting... Anonymous poster hash: 55583...48a Spørs vel hvor mye tid hun har til babyen. Anonymous poster hash: fbbf5...741 Jeg er aldri innom denne bloggen, men jeg må si at uansett hv som står der så er det bedritent å komme med sånne ekle oppgulp. For noen triste mennesker dere er, en del av dere! Anonymous poster hash: f2877...7b4 Bla bla bla Anonymous poster hash: fbbf5...741
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #32 Skrevet 6. april 2014 Hva skal hun gjøre med alle disse karusellene etterpå da? Kaste dem? Hun lever virkelig i en bruk- og kast verden. Anonymous poster hash: 8e605...f18 Tror faktisk ikke fruen kaster noe som helst, hun er veldig for gjenbruk og gir bort uhorvelige mengder med klær og ting hver eneste år til forskjellige organisasjoner som samler inn til bl.a vanskeligstilte, det har hun laget blogginnlegg om før. Jeg beundrer virkelig energien hennes, men det er jo en kjent sak at hun elsker sånt da, og de tingene man synes er gøy finner man vel energi til å gjennomføre også. Hun er vel ikke akkurat alene om å like slike ting... Anonymous poster hash: 55583...48a Spørs vel hvor mye tid hun har til babyen. Anonymous poster hash: fbbf5...741 Skjønner ikke hva sånne utsagn kommer fra jeg, det virker da ikke som det barnet blir nedprioritert i det hele tatt. Jeg leser bloggen og har forstått det som at ungen sover til 9 om morgenen, etter en tidlig amming i seks, halv syv tiden. Fruen velger da å la barnet sove sammen med pappaen mens hun bruker de timene mellom 7 og 9 til sin daglige treningsøkt. Så er hun sammen med ungen hele dagen og skriver et lite blogginnlegg eller to innimellom slagene. Vil jo tro barnet sover en del på dagen enda også, så de enkle innleggene hun skriver nå i permisjonen sin må det da gå greit å få unna mens ungen sover? Så vidt jeg har forstått sover også ungen fra syvtiden om kvelden, og det er etter hennes leggetid fruen har sittet på nett og planlagt, handlet og bestilt inn til dåpsfesten. Hvordan i alle dager får du dette til å bli negativt, hvordan klarer du å tolke det som at barnet blir nedprioritert? Anonymous poster hash: 55583...48a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #33 Skrevet 6. april 2014 Hva skal hun gjøre med alle disse karusellene etterpå da? Kaste dem? Hun lever virkelig i en bruk- og kast verden. Anonymous poster hash: 8e605...f18 Tror faktisk ikke fruen kaster noe som helst, hun er veldig for gjenbruk og gir bort uhorvelige mengder med klær og ting hver eneste år til forskjellige organisasjoner som samler inn til bl.a vanskeligstilte, det har hun laget blogginnlegg om før. Jeg beundrer virkelig energien hennes, men det er jo en kjent sak at hun elsker sånt da, og de tingene man synes er gøy finner man vel energi til å gjennomføre også. Hun er vel ikke akkurat alene om å like slike ting... Anonymous poster hash: 55583...48a Spørs vel hvor mye tid hun har til babyen. Anonymous poster hash: fbbf5...741 Jeg er aldri innom denne bloggen, men jeg må si at uansett hv som står der så er det bedritent å komme med sånne ekle oppgulp. For noen triste mennesker dere er, en del av dere! Anonymous poster hash: f2877...7b4 Bla bla bla Anonymous poster hash: fbbf5...741 Trodde du at du provoserte meg nå? Anonymous poster hash: f2877...7b4
DramaMama Skrevet 6. april 2014 #34 Skrevet 6. april 2014 Jeg må innrømme at jeg også tok helt av da vi arrangerte dåp for datteren vår, svigermor lurte på om det var bryllupsfest jeg hadde planlagt... Jeg elsker å pynte, organisere og dille med detaljer - så her var det håndlagde bordkort, og alt matchet - fra innbydelser til bordkort, gaveliste, pynt, blomster og kaker. Det ble en veldig vellykket dag, og jeg kommer til å styre like mye neste gang. Jeg har full forståelse for at andre også liker å styre med slikt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2014 #35 Skrevet 6. april 2014 Hun lager jo ikke tingene selv. Hvor slitsomt er det egentlig å klikke noen varer hjem fra internett, bestille kaker osv? Bord og lokale må pyntes, men det måtte man jo gjort uansett. Anonymous poster hash: eedc5...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå