Gå til innhold

Dåpsbarnet Nelia..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager er vitsen med å ta så hinsides av i planleggingen av en dåp?! Bestille ting på ebay, male pynten, gjeste-gaver..

 

Anonymous poster hash: 8e605...f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi hun koser seg med disse forberedelsene kanskje...? Ser virkelig ikke problemet.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Hva er vitsen med å være så bitter?

Skrevet

Ja guri, hva er vitsen av å gjøre litt stas på dåpsdagen?!

 

Anonymous poster hash: 27279...5ba

Skrevet

Lurer også litt på det, tar jo helt av... Men må vel opprettholde det uberfancy imaget da. Lurer mest på hva søstera til ff syns, hun virker jo så jordnær og avslappa, kan ikke skjønne at hun trives i det oppspjåka greine...

 

Anonymous poster hash: 6555b...607

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er jo sånne ting jeg elsker! Det er så morsomt å planlegge, og å gjøre seg flid med slikt! Nå har ikke vi døpt da men, det gjelder jo andre store anledninger også. Men det er jo selvsagt litt forskjell i budsjett her da ;)

Skrevet

BLA BLA, hvorfor kan vi ikke bare drite i den uinteressante ungen og den uinteressante kjerringa? La dem leve sitt eget liv, la bloggen dø ut så de kan få seg en ordentlig jobb! :)

 

Anonymous poster hash: fbbf5...741

Skrevet

Samme her, jeg benytter hver en sjanse jeg har til å planlegge og lage skikkelig kalas. Dåpsdagen var intet unntak! Nå står 1-årsdag for tur og gjett om ebay skal få kjørt seg!:)

Skrevet

Her skal jeg faktisk forsvare damen.

Sånne ting er jo så morsomme å planlegge!

Nå valgte vi bort dåp/navnfest, men jeg er allerede igang med å se etter ting til 1 årsdagen til knøttebøtt. Og det er 5 mnd til :D

Så akkurat på det så forstår jeg henne godt. Noen liker å dille med slike ting, og gjør det noen skade?

Skrevet

Neida, gjør absolutt ingen skade, og jeg er ikke bitter. Bare lurer på hva som er vitsen med å bruke SÅ mye penger og tid på en fest til et barn som ikke bryr seg noenting om det! At pynten og fargene hun har valgt i tillegg er fryktelig sukkersøtt, oppbrukt og stereotypisk er en annen sak..

 

HI

 

Anonymous poster hash: 8e605...f18

Skrevet

Det er hvertfall første gang jeg har sett at man har bordoversiktplakat over gjestene, i en dåp! Men fruen liker jo alt dette dilldulldallet, så hun får no bare styre på:-)

 

Anonymous poster hash: cc513...011

Skrevet

Noen liker å drive med slikt og har de tid og penger så la de kjøre på!

Jeg har på ingen måte overskudd til sånt.

At pynten og fargene ff har valgt er sukkersøtt, oppbrukt og stereotypisk? Hehe, det er en dåp. Vi meg en dåp som ikke er sukkersøt, oppbrukt fargemessig og stereotypisk!



Anonymous poster hash: 275b2...496
Skrevet

Stakkar Nelia som må leve opp til å være perfekt i mors perfekte boble............



Anonymous poster hash: c7ada...698
Skrevet

Neida, gjør absolutt ingen skade, og jeg er ikke bitter. Bare lurer på hva som er vitsen med å bruke SÅ mye penger og tid på en fest til et barn som ikke bryr seg noenting om det! At pynten og fargene hun har valgt i tillegg er fryktelig sukkersøtt, oppbrukt og stereotypisk er en annen sak..

 

HI

 

Anonymous poster hash: 8e605...f18

Virker jo som kakene blant annet blir sponset og da har ho jo mer penger til å bruke på annet:-)

 

Anonymous poster hash: 43459...e57

Skrevet

Skal fotballfruen kunne tjene penger på bloggen sin fremover, så må hun jo gjøre disse tingene. Få er interesserte i å følge en hjemmeværende dame som lever middelmådig.

Skrevet

Har ikke så mye til overs for ff, men hallo- la nå dama kose seg med dåp. At du ikke forstår at hun styrer så mye for en dåp trenger du jo ikke å forstå. Vi er alle ulike. Jeg elsker også å dille med slikt! Det er jo det det handler om, at noen liker å legge mye energi ned i å planlegge begivenheter, ikke noe galt med det vel? Tipper også at det er viktig for henne å perfeksjonere slike ting- for meg virker det kanskje slitsomt å strebe etter perfeksjonisme, men nok engang- vi er alle forskjellige. Liker forøvrig pastelltemaet.:-)

 

Anonymous poster hash: 99dbb...e41

Skrevet

Spesielt at en dame i midten av 30-årene er så sukkersøt og opptatt av rosa stæsj



Anonymous poster hash: ca564...435
Skrevet

Ble litt inspirert jeg!

 

Angrer litt på at jeg ikke la litt mer i mine barns sin dåpsdag. Skal jeg døpe et barn til så var der mye flotte ideer! Sikker på dette blir minner for hele familien har med seg :)

 

Ikke alt jeg liker med fotballfrue, men denne dåpen den tar jeg av meg hatten og bøyer meg i støvet for!

Skulle ønske jeg var like kreativ og kunne kommet på like gjennomført ramme til mine barn.

 

Stå på fotballfrue sier bare jeg! Fest er fest!!

 

Anonymous poster hash: 9e3ae...c67

Skrevet

Spesielt at en dame i midten av 30-årene er så sukkersøt og opptatt av rosa stæsj Anonymous poster hash: ca564...435

Hun er 27!

 

Anonymous poster hash: cc513...011

Skrevet

Hva skal hun gjøre med alle disse karusellene etterpå da? Kaste dem? Hun lever virkelig i en bruk- og kast verden.

 

Anonymous poster hash: 8e605...f18

Skrevet

Hva skal hun gjøre med alle disse karusellene etterpå da? Kaste dem? Hun lever virkelig i en bruk- og kast verden.Anonymous poster hash: 8e605...f18

Viktig å bekymre seg på andres vegne... Håper du får sove om natten...!

 

 

 

Anonymous poster hash: 9e3ae...c67

Skrevet

 

Spesielt at en dame i midten av 30-årene er så sukkersøt og opptatt av rosa stæsj Anonymous poster hash: ca564...435

Hun er 27!

 

Anonymous poster hash: cc513...011

 

 

Er hun? Virkelig? Ser ut som hun er minst 35. Sikker på at hun er 27 år?

 

Anonymous poster hash: ca564...435

Skrevet

 

 

 

Spesielt at en dame i midten av 30-årene er så sukkersøt og opptatt av rosa stæsj Anonymous poster hash: ca564...435

Hun er 27!

 

Anonymous poster hash: cc513...011

Er hun? Virkelig? Ser ut som hun er minst 35. Sikker på at hun er 27 år?

 

Anonymous poster hash: ca564...435

Jeg trodde hun var i begynnelsen av førtiårene 😳 27, altså?

 

 

Anonymous poster hash: ef357...3f5

Skrevet

 

 

 

Spesielt at en dame i midten av 30-årene er så sukkersøt og opptatt av rosa stæsj Anonymous poster hash: ca564...435

Hun er 27!

 

Anonymous poster hash: cc513...011

Er hun? Virkelig? Ser ut som hun er minst 35. Sikker på at hun er 27 år?

 

Anonymous poster hash: ca564...435

Jeg trodde hun var i begynnelsen av førtiårene 27, altså?

 

 

Anonymous poster hash: ef357...3f5

 

Eh...spiller det noen rolle hvor gammel man er? Er jo en dåp! Kan jo ikke pynte med brunt og oransje bare fordi man er 35+?? "forvirra"

 

Anonymous poster hash: 275b2...496

Skrevet

Forberedelsene er jo mer enn halve moroa!

 

Hadde jeg hatt tid og krefter og litt færre barn hadde jeg gjort det samme.

 

Elsker nemlig å arrangere, og gjøre det gjennomført.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...