Gå til innhold

har du eller dine barn hatt lus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, erfarte det i fjor, og jeg har kun tenåringsbarn.

Jeg er da over 40 selv, og har aldri hatt det før. Men i fjor fikk vi vår runde for første gang, etter hundreogørten luselapper fra skole både i min barndom og barnas. 

vi tok kuren, og noen enkle grep hjemme. Så var vi kvitt alt sammen. Enkel greie å bli kvitt egentlig, men jeg vet mange strever noe fryktelig fordi de tror de må.

PS! Det har ikke med renslighet eller noe å gjøre. Bare med hår og kontakt........ Og husk det at det ikke er farlig. Det klør bare noe fryktelig :)

Anonymous poster hash: ff409...858
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna mine har hatt det, jeg har ikke. Det er riktig som det blir sagt over her at de liker noen hår bedre enn andre. Et av mine barn har veldig glatt hår, det liker ikke lusene. Har har hatt lus, men det er utrolig lett å få det bort. Søsteren derimot, har mye, krøllete og tykt hår -lusenes drøm...

Anonymous poster hash: 3f50c...683

Skrevet

Eldstemann har hatr lus, oppdaget det på bursdagen hans som også var første skoledag på ny skole! Fant bare ei levende, ei død og noen egg. Tok lusekur på han og de forsvant heldigvis.

Skrevet

To runder etter jul her. Første runde bare treåringen. Andre runde både henne og meg. Masse masse ekle lus! Begynner å klø bare jeg tenker på det!

Anonymous poster hash: 4d973...b71

Skrevet

Vi hadde både barna og jeg i høst. Utrolig ekkelt! Ble ikke kvitt det med flere runder shampo, måtte til slutt på den sterke lusekuren og da forsvant det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...