Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #26 Skrevet 5. april 2014 Synes det var ganske drøyt av tv2 å gjøre dette til en nyhetssak også. Dama burde vært beskyttet mot seg selv, hun burde i det minste hatt en rådgiver. Forloveden til John Arne burde også holdt seg for god til å kommentere noe som helst, hun er tross alt stemor til barna hans og dama som hun omtaler så stygt. Utrolig hvis ikke John Arne reagerer på utsagnene, uavhengig av bitterhet ang skilsmissen. Han og søskenene har ikke valgt berit som mor og jeg synes synd i dem som må omgås en slik personlighet. John arne virker ok, selv om han åpenbart er i kategorien "dumsnill". Håper ekteskapet varer, selv om jeg dessverre tror det tar slutt etter at hun nye har rett på "barnebidrag" og lignende.... Anonymous poster hash: 3112b...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå