Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 For et vemmelig kvinnemenneske!! Anonymous poster hash: a8e67...3eb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Hva har hun gjort deg? Anonymous poster hash: f83e2...fe2
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Hønemor Anonymous poster hash: 57707...028
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Vel ... Hun er jo faktisk et vemmelig kvinnemenneske. Anonymous poster hash: 05ebb...2ac
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 er enig, hun elsker det at sønnen hennes er så kjent.. gir ut bøker og ut i media støtt og stadig.. så må hun selvfølgelig komme med stygge kommentarer om sin ex svigerdatter... som også er mor til hennes 2 barnebarn.. kvalmende.. Anonymous poster hash: e6431...25a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Det er lov å ha meninger, men man trenger faktisk ikke lufte alle meningene man har... Må si at jeg stiller spørsmålstegn ved en person som starter to tråder om samme person på to dager (regner med at det er samme person...). Hvor vemmelig er ikke en person som anonymt slenger dritt om en navngitt person? Tråden rapporteres... Anonymous poster hash: 05438...079
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. Anonymous poster hash: 6e043...edc
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. Anonymous poster hash: 6e043...edc Hei Berit! Anonymous poster hash: d2663...fca
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. Anonymous poster hash: 6e043...edc På måten du svarer på her så skjønner jeg hvordan du kan skryte så av Berit Anonymous poster hash: 91621...3e5
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Må si at hele familien virker merkelige. Kalle svigerdatteren og mor til to av barnebarna på åpren fb profil? Hadde moren min gjort noe slikt om min eks. hadde jeg klikket i vinkel. Ikke at jeg er så begeistret for han etter et bittert brudd, men han er tross alt far til mine barn. Og nekter å synke ned på et slikt nivå. Anonymous poster hash: 37090...54d
Gjest Kira Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Vær så snill å pass på språkbruken og unngå personangrep. Det kan også være greit å tenke igjennom hva man kaller andre mennesker, uavhengig av om man kjenner dem eller ei. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. Anonymous poster hash: 6e043...edc Herregud, ta deg en drink! Anonymous poster hash: 26799...fc2
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. Anonymous poster hash: 6e043...edc Like barn leker best? Dere er jo like classy begge to! Anonymous poster hash: c80d1...230
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #14 Skrevet 5. april 2014 Hva er det hun har sagt om ex svigerdatra? Anonymous poster hash: bcba2...bf2
Gustav Klitt Skrevet 5. april 2014 #15 Skrevet 5. april 2014 Vær så snill å pass på språkbruken og unngå personangrep. Det kan også være greit å tenke igjennom hva man kaller andre mennesker, uavhengig av om man kjenner dem eller ei. Kira Brukermoderator Kvalifiserer ikke hovedinnlegget til personangrep?! *riste på hodet*
B-real Skrevet 5. april 2014 #16 Skrevet 5. april 2014 Say no more... http://www.tv2.no/2014/04/04/underholdning/god-kveld-norge/5469048
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #17 Skrevet 5. april 2014 Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. Anonymous poster hash: 6e043...edc Du begynte så bra, og så når man kommer til de to siste setningene så datt du bare rett gjennom og sank på et enda lavere nivå enn HI. Synd... Anonymous poster hash: cba37...4f9
Gjest Kira Skrevet 5. april 2014 #18 Skrevet 5. april 2014 Vær så snill å pass på språkbruken og unngå personangrep. Det kan også være greit å tenke igjennom hva man kaller andre mennesker, uavhengig av om man kjenner dem eller ei. Kira Brukermoderator Kvalifiserer ikke hovedinnlegget til personangrep?! *riste på hodet* Jo, det synes jeg at det gjør. Nå er det slik at det ikke står noe i forumets regler om personangrep, derfor denne oppfordringen. Kira
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #19 Skrevet 5. april 2014 Say no more... http://www.tv2.no/2014/04/04/underholdning/god-kveld-norge/5469048 Omg...kan en synke lavere? Her snakker vi moren til hans to barn. For en classy gjeng! Har aldri likt moren, og nå fikk jeg det dårlige inntrykket enda bedre bekreftet. Bare veldig trist hele saken...stakkars barn som har slike familieforhold! Anonymous poster hash: 544b5...e1c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #20 Skrevet 5. april 2014 Vær så snill å pass på språkbruken og unngå personangrep. Det kan også være greit å tenke igjennom hva man kaller andre mennesker, uavhengig av om man kjenner dem eller ei. Kira Brukermoderator Kvalifiserer ikke hovedinnlegget til personangrep?! *riste på hodet* Jo, det synes jeg at det gjør. Nå er det slik at det ikke står noe i forumets regler om personangrep, derfor denne oppfordringen. Kira Men tråden kan vel slettes med tanke på at den er krenkende? Krenkende eller injurierende utsagn. Det er lov å diskutere offentlig person. Hvis tråden hadde vært stilet noe a la "hva mener du når offentlige personer angriper familiemedlemmer på fb eller i andre medier, f.eks. det berit riise nå har gjort ift sin ekssvigerdatter"..... da kunne tråden fått en diskusjon rundt temaet og man kunne uttalt at man synes det er en vemmelig handling. Da ville det vært innenfor forumreglene. Men her må det da absolutt sies å være et krenkende utsagn?! Her konkluderer HI at aktuell person er "et vemmelig kvinnemenneske". Jeg mener at det er innenfor forumreglene å slette en slik tråd. Anonymous poster hash: 05438...079
☆☆☆ Skrevet 5. april 2014 #21 Skrevet 5. april 2014 Kvifor dette behovet for å henge ut dama? Handlingane og skriveria hennar talar så godt for seg sjølv at slike trådar blir fullstendig overflødige.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #22 Skrevet 5. april 2014 Uff så fryktelig! Helt enig i at den dama alltid gir et fryktelig dårlig inntrykk. Og forresten: et utsagn er ikke injurierende dersom det er sant! Anonymous poster hash: bcba2...bf2
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #23 Skrevet 5. april 2014 Uff så fryktelig! Helt enig i at den dama alltid gir et fryktelig dårlig inntrykk. Og forresten: et utsagn er ikke injurierende dersom det er sant! Anonymous poster hash: bcba2...bf2 Men det er forskjell på å komme med "sannheten" og å komme med krenkende utsagn og egne meninger om en person. Anonymous poster hash: 05438...079
Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 #24 Skrevet 5. april 2014 Uff så fryktelig! Helt enig i at den dama alltid gir et fryktelig dårlig inntrykk. Og forresten: et utsagn er ikke injurierende dersom det er sant!Anonymous poster hash: bcba2...bf2 Men det er forskjell på å komme med "sannheten" og å komme med krenkende utsagn og egne meninger om en person. Anonymous poster hash: 05438...079 Tviler på disse uttalelsene ville rammes av straffeloven. Viser bla til NOU 1995: 10: " Alt avhengig av de konkrete forhold, kan de nærmere omstendigheter i tilknytning til ytringen avdempe eller forsterke injurien. 5 Således kan en injurierende karakteristikk undertiden tillates hvis den er fremsatt sammen med sanne og fullstendige premisser, og det fremgår at utsagnet er en subjektiv vurdering eller kommentar til faktum, se f.eks. Rt. 1979 s. 727 (s. 734)" "På den andre siden må den som bidrar til å heve temperaturen i debatten, tåle kvassere formuleringer enn andre, se f.eks. Rt. 1990 s. 257 (s. 264) og 1992 s. 625 (s. 630)." Anonymous poster hash: bcba2...bf2
Iiiiik Skrevet 5. april 2014 #25 Skrevet 5. april 2014 Uff, jeg synes virkelig synd på barna oppi dette. Å lese at farmor kaller mamma de verste ting, å skjønne at stemor mener at mamma er et grusomt menneske, det synes jeg barna burde vært spart for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå