Gå til innhold

Berit riise...


Anbefalte innlegg

Skrevet

For et vemmelig kvinnemenneske!!

 

Anonymous poster hash: a8e67...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har hun gjort deg?



Anonymous poster hash: f83e2...fe2
Skrevet

Hønemor



Anonymous poster hash: 57707...028
Skrevet

Vel ... Hun er jo faktisk et vemmelig kvinnemenneske.

 

Anonymous poster hash: 05ebb...2ac

Skrevet

er enig, hun elsker det at sønnen hennes er så kjent.. gir ut bøker og ut i media støtt og stadig.. så må hun selvfølgelig komme med stygge kommentarer om sin ex svigerdatter... som også er mor til hennes 2 barnebarn.. kvalmende.. 



Anonymous poster hash: e6431...25a
Skrevet

Det er lov å ha meninger, men man trenger faktisk ikke lufte alle meningene man har...

 

Må si at jeg stiller spørsmålstegn ved en person som starter to tråder om samme person på to dager (regner med at det er samme person...).

 

Hvor vemmelig er ikke en person som anonymt slenger dritt om en navngitt person?

 

Tråden rapporteres...



Anonymous poster hash: 05438...079
Skrevet

Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. :) Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. :)

 

Anonymous poster hash: 6e043...edc

Skrevet

Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. :) Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. :)

 

Anonymous poster hash: 6e043...edc

 

Hei Berit!

 

Anonymous poster hash: d2663...fca

Skrevet

Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. :) Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. :)

 

Anonymous poster hash: 6e043...edc

På måten du svarer på her så skjønner jeg hvordan du kan skryte så av Berit ;)

 

Anonymous poster hash: 91621...3e5

Skrevet

Må si at hele familien virker merkelige. Kalle svigerdatteren og mor til to av barnebarna på åpren fb profil? Hadde moren min gjort noe slikt om min eks. hadde jeg klikket i vinkel. Ikke at jeg er så begeistret for han etter et bittert brudd, men han er tross alt far til mine barn. Og nekter å synke ned på et slikt nivå.



Anonymous poster hash: 37090...54d
Skrevet

Vær så snill å pass på språkbruken og unngå personangrep.

Det kan også være greit å tenke igjennom hva man kaller andre mennesker, uavhengig av om man kjenner dem eller ei.

 

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. :) Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. :)

 

Anonymous poster hash: 6e043...edc

Herregud, ta deg en drink!

 

Anonymous poster hash: 26799...fc2

Skrevet

Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. :)

 

Anonymous poster hash: 6e043...edc

Like barn leker best? Dere er jo like classy begge to! :D

 

Anonymous poster hash: c80d1...230

Skrevet

Hva er det hun har sagt om ex svigerdatra?

 

Anonymous poster hash: bcba2...bf2

Skrevet

Vær så snill å pass på språkbruken og unngå personangrep.

Det kan også være greit å tenke igjennom hva man kaller andre mennesker, uavhengig av om man kjenner dem eller ei.

 

Kira

Brukermoderator

Kvalifiserer ikke hovedinnlegget til personangrep?!

 

*riste på hodet*

Skrevet

Vet du hva? Du rekker ikke Berit opp til ankelen engang. Hun er ett fantastisk menneske. Å ja, jeg kjenner både John-Arne og Bjørn-Helge, og jeg kjenner også Berit godt. Herlig og fantastisk familie. :) Mens du derimot, er en patetisk taper av ei fitte, som sitter her å slenger drit. Du er ikke verdt dritten under skoen min engang. :)

 

Anonymous poster hash: 6e043...edc

 

Du begynte så bra, og så når man kommer til de to siste setningene så datt du bare rett gjennom og sank på et enda lavere nivå enn HI. Synd...

 

Anonymous poster hash: cba37...4f9

Skrevet

 

Vær så snill å pass på språkbruken og unngå personangrep.

Det kan også være greit å tenke igjennom hva man kaller andre mennesker, uavhengig av om man kjenner dem eller ei.

Kira

Brukermoderator

Kvalifiserer ikke hovedinnlegget til personangrep?!

*riste på hodet*

Jo, det synes jeg at det gjør.

Nå er det slik at det ikke står noe i forumets regler om personangrep, derfor denne oppfordringen.

 

Kira

Skrevet

Omg...kan en synke lavere? Her snakker vi moren til hans to barn. For en classy gjeng!  Har aldri likt moren, og nå fikk jeg det dårlige inntrykket enda bedre bekreftet. Bare veldig trist hele saken...stakkars barn som har slike familieforhold!

 

Anonymous poster hash: 544b5...e1c

Skrevet

 

 

Vær så snill å pass på språkbruken og unngå personangrep.

Det kan også være greit å tenke igjennom hva man kaller andre mennesker, uavhengig av om man kjenner dem eller ei.

Kira

Brukermoderator

Kvalifiserer ikke hovedinnlegget til personangrep?!

*riste på hodet*

Jo, det synes jeg at det gjør.

Nå er det slik at det ikke står noe i forumets regler om personangrep, derfor denne oppfordringen.

 

Kira

 

 

Men tråden kan vel slettes med tanke på at den er krenkende?

Krenkende eller injurierende utsagn.

 

Det er lov å diskutere offentlig person. Hvis tråden hadde vært stilet noe a la "hva mener du når offentlige personer angriper familiemedlemmer på fb eller i andre medier, f.eks. det berit riise nå har gjort ift sin ekssvigerdatter"..... da kunne tråden fått en diskusjon rundt temaet og man kunne uttalt at man synes det er en vemmelig handling. Da ville det vært innenfor forumreglene.

 

Men her må det da absolutt sies å være et krenkende utsagn?!

Her konkluderer HI at aktuell person er "et vemmelig kvinnemenneske".

 

Jeg mener at det er innenfor forumreglene å slette en slik tråd.

 

Anonymous poster hash: 05438...079

Skrevet

Kvifor dette behovet for å henge ut dama? Handlingane og skriveria hennar talar så godt for seg sjølv at slike trådar blir fullstendig overflødige.

Skrevet

Uff så fryktelig! Helt enig i at den dama alltid gir et fryktelig dårlig inntrykk. Og forresten: et utsagn er ikke injurierende dersom det er sant!

 

Anonymous poster hash: bcba2...bf2

Skrevet

Uff så fryktelig! Helt enig i at den dama alltid gir et fryktelig dårlig inntrykk. Og forresten: et utsagn er ikke injurierende dersom det er sant!

 

Anonymous poster hash: bcba2...bf2

 

Men det er forskjell på å komme med "sannheten" og å komme med krenkende utsagn og egne meninger om en person.

 

Anonymous poster hash: 05438...079

Skrevet

 

Uff så fryktelig! Helt enig i at den dama alltid gir et fryktelig dårlig inntrykk. Og forresten: et utsagn er ikke injurierende dersom det er sant!Anonymous poster hash: bcba2...bf2

 Men det er forskjell på å komme med "sannheten" og å komme med krenkende utsagn og egne meninger om en person. Anonymous poster hash: 05438...079

Tviler på disse uttalelsene ville rammes av straffeloven. Viser bla til NOU 1995: 10:

 

" Alt avhengig av de konkrete forhold, kan de nærmere omstendigheter i tilknytning til ytringen avdempe eller forsterke injurien. 5 Således kan en injurierende karakteristikk undertiden tillates hvis den er fremsatt sammen med sanne og fullstendige premisser, og det fremgår at utsagnet er en subjektiv vurdering eller kommentar til faktum, se f.eks. Rt. 1979 s. 727 (s. 734)"

 

"På den andre siden må den som bidrar til å heve temperaturen i debatten, tåle kvassere formuleringer enn andre, se f.eks. Rt. 1990 s. 257 (s. 264) og 1992 s. 625 (s. 630)."

 

 

Anonymous poster hash: bcba2...bf2

Skrevet

Uff, jeg synes virkelig synd på barna oppi dette. Å lese at farmor kaller mamma de verste ting, å skjønne at stemor mener at mamma er et grusomt menneske, det synes jeg barna burde vært spart for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...