Gå til innhold

Potetgull til frokost!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shit happens! 

Anonymous poster hash: 9ff0e...7ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang har da ingen betydning. Skulle du ta alle tilbakemeldingene som aksept for at det er greit å gjøre ofte, så er i hvert fall jeg uenig i det.

Anonymous poster hash: eab14...26b

Skrevet

Ikke vanlig her heller med chips til frokost,men det har hendt. Hadde en sen frokost når jeg sto opp.

Vi har faktisk hatt brus til frokosten også,på hyttetur en gang 🙀🙀

Ikke tenk mer på det! Går godt 👍😊

Skrevet

Sånn blir det av og til. Mine barn snakker fortsatt om den morgenen vi ikke hadde noe brødmat, frokostblanding, knekkebrød osv. Frokost ble spagetti med ketchup. Verdens beste frokost i følge 6-åringen som snakker om dette 1,5 år etter:P

Ingen tar skade av et unntak. Dere fikk sikkert en bedre dag sammen fordi du fikk sove ut. Nå skal ungene snart pakkes i seng og mor ta frem chipsposen. Ahh.... lørdagskveld:)

Skrevet

Haha, her er det nesten fast godis til frokost søndager, hun sparer gjerne en del av godteriet for å kose seg dagen etter. :) Jeg sover lenger i helgene, og er hun veldig sulten finner hun seg frokostblanding.

Har alltid hatt tilbudet om å la meg lage brødskiver, for så at jeg legger meg igjen, men det er nok noe av kosen i helger å kunne spise rester av godteriet mens mamma sover ;) Barnetv og godteri er helgekos! Ingen skader av det.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...