Gå til innhold

Hva hadde du gjort om mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er mye på hverandre sine mobiler, ikke for å snoke, men det er bare blitt slik. Om han hadde tatt telefonen min og låst seg inn på badet hadde jeg faktisk ikke reagert så mye.
Det jeg derimot ville reagert på og klikket i vinkel for, er om mannen hadde kalt meg for ei fittekjrring. Da hadde jeg kastet han ut på dagen- for slik oppførsel respekterer jeg absolutt ikke! Jeg fortjener å bli behandlet slik jeg behandler han, jeg forventer respekt! Det er absolutt ikke greit å bruke slike ord, ihvertfall ikke mot noen som bare vil den andre vel. HJELP!

Anonymous poster hash: 4b938...c2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer den andre, oppførselen hans er uakseptabel. Hvis premissene for god oppførsel er regelmessig sex har han alvorlige problemer og forholdet hadde vært over for min del. I tillegg til at det selvfølgelig er uakseptabelt at han kaller deg fi...kjerring.

Skrevet

Det med mobilen er en ting... Barnslig

Å bli sur når man er sexueltfrustrert er kanskje litt normalt (min mann blir og småsur når det går noen dager..)

Men å kalle andre stygge ting, og forran barna... DER går grensa mi iallefall! Mannen hadde måtte finne seg et annet sted å bo, respektløst og helt fjernt fra noen jeg vil bruke livet mitt sammen med.

Anonymous poster hash: 1ddc7...932

Skrevet

Mobilen hadde ikke jeg tenkt over. Vi benytter hverandre sine mobiler, ser på bilder av barna og leser hverandres meldinger. Akkurat på dette punktet er vi helt avslappet.

Hadde han derimot oppført seg slik din mann hadde gjort hadde jeg blitt meget forbannet...

Skrevet

Hadde ikke brydd meg - han hadde heller ikke trengt å låse seg inn på doen ;) han må gjerne sjekke telefonene min når som helst :) 

Skrevet

Hadde ikke brydd meg - han hadde heller ikke trengt å låse seg inn på doen ;) han må gjerne sjekke telefonene min når som helst :)

Jeg slutter aldri å forundre meg over hvilke forhold som finnes rundt om.... Hvordan kan man leve i ett sånt forhold å være lykkelig??? Har du ingen selvrespekt? Og hvordan kan du leve med at han kaller deg sånne ting foran barna.... Du forstår vel at de tar denne måten å behandle sin partner på med seg til sine egne fremtidige forhold,.. Du må våkne opp!!

Skrevet

Jeg slutter aldri å forundre meg over hvilke forhold som finnes rundt om.... Hvordan kan man leve i ett sånt forhold å være lykkelig??? Har du ingen selvrespekt? Og hvordan kan du leve med at han kaller deg sånne ting foran barna.... Du forstår vel at de tar denne måten å behandle sin partner på med seg til sine egne fremtidige forhold,.. Du må våkne opp!!

HÆ? Han kalle meg for noe? Min mann ville aldri sagt noe stygt til meg, det har han ikke gjort til dags dato - og vi har vært sammen i 14 år.

Jeg svarte kun på at han kunne lest på mobilen min ;) Den kan han lese på når som helst, facebook og mailen min og - jeg har ikke noe å skjule :) Men tviler på at han gidder, men han er hjertelig velkommen ;) 

Skulle jeg kanskje lest hele tråden før jeg svarte? :/ 

Skrevet

HÆ? Han kalle meg for noe? Min mann ville aldri sagt noe stygt til meg, det har han ikke gjort til dags dato - og vi har vært sammen i 14 år.

Jeg svarte kun på at han kunne lest på mobilen min ;) Den kan han lese på når som helst, facebook og mailen min og - jeg har ikke noe å skjule :) Men tviler på at han gidder, men han er hjertelig velkommen ;) 

Skulle jeg kanskje lest hele tråden før jeg svarte? :/ 

jepp :)))) ler

Skrevet

Akkurat å låne mobilen min er jeg rimelig avslappet på. Eneste jeg hadde blitt forbannet på da er om han var på jobbmailen. Pga taushetsplikt.

All den andre oppførselen derimot hadde jeg ikke godtatt!

Anonymous poster hash: 15078...e82

Skrevet

Mobilene våres bruker vi om hverandre, ingen hemmeligheter der.

Men å få sånne skjellsord etter seg er fullstendig uakseptabelt og hadde kvalifisert til å pakke snippsekken og funnet seg et annet sted å bo - noe jeg svært sjelden sier her inne.

Et forhold uten respekt er ikke et forhold jeg vil leve i.

Skrevet

hadde mannen min gjordt det hadde jeg begynt å lure.. blitt litt iritert men om han vil bruke tid på å lese om barnevogner, navne lister, sms fra mamma, hunde utstilling & designer sko så får han jo kose seg med det. hadda han gjort dette ofte hadde jeg gått fra han. om han ikks stoler soppas på meg er det ikke mye å hente gitt

Anonymous poster hash: 27abd...a72
Skrevet

Å låse seg inn på badet med telefonen for å snoke - uaktuelt

Kreve sex regelmessig - uaktuelt

Å kalle noen for fittekjærring - har ikke ord 

Å oppføre seg sånn mot partneren er uhørt! 

Det hadde vært kroken på døra lenge før for min del

Skrevet

Hadde min mann tatt med seg mobilen inn på badet og låst, så hadde det vært for å spille angry birds i fred..

Denne mannen din virker ikke helt god, og veldig sjalu..  Ville dratt han med på familievernkontoret og om det ikke ble endring, hadde jeg dumpet han.

Anonymous poster hash: 74f5d...4cb
Skrevet

Ikke brydd meg. Alt snusket jeg har å skjule har jeg på mobil nr 2 som samboer ikke vet jeg har.

Anonymous poster hash: 9910b...066

Skrevet

Saken er den at jeg stod opp med barna i morgest. Han fikk ligge og dra seg. Så kommer han opp og er bare sur og grinete my meg, kaller meg fittekjerring og ber meg holde kjeft hver gang jeg prater. Foran barna!!!

Han ligger bare på sofaen og gjør ingenting. Så tilslutt låser jeg meg inn på rommet for å få fred litt.

Etter det tar han mobilen min.

Han påstår at han er sånn pga meg g jeg lurer oppriktig på om han blir slik pga ikke sex på noen dager. Han sier det selv. Alternativet må være at han er noe helt annet... Den oppførselen hans er ikke god!!

Sier til barna at de ikke må høre på mamma for hun er bare streng og prøver å bryte ned alle....!?

HiAnonymous poster hash: a4812...776

Hæ.....? Her er det seriøst større problemer enn akkurat at han tok mobilen din og låste seg inn på do. Da jeg leste hovedinnlegget stusset jeg på at en voksen mann kunne gjøre noe slikt, særlig siden det ikke virket som om du hadde noe å skjule. Og nå stusser jeg enda mer på hele valget av mann. En slik hverdag har ikke barna godt av å vokse opp i, altså en hverdag der pappa behandler mamma som dritt.

Skrevet

Her tenker jeg at du er like mye av grunnen til at han gjør det. Han gjør jo dette av usikkerhet og da har han sikkert en grunn til å være usikker.

Prøv å gi mannen din litt kjærlighet du, så skal du se pipen får en annen lyd ;)

Anonymous poster hash: 104d1...2c6

Skrevet

Her tenker jeg at du er like mye av grunnen til at han gjør det. Han gjør jo dette av usikkerhet og da har han sikkert en grunn til å være usikker.

Prøv å gi mannen din litt kjærlighet du, så skal du se pipen får en annen lyd ;)

Hadde du et fristet til å gi en mann som kaller deg for fittekjærring mer kjærlighet?

Et spark i baken er det han fortjener!

Anonymous poster hash: 11caa...c8c

Skrevet

Hadde du et fristet til å gi en mann som kaller deg for fittekjærring mer kjærlighet?

Et spark i baken er det han fortjener!

Anonymous poster hash: 11caa...c8c

Tenker at det er en grunn til det også jeg da. Kanskje hun er en f.... I blandt. Det kan jeg være. Kanskje hi ikke er noe bedre selv og kaller mannen stygge ting også. Ikke bra at unga hører da.

Jeg klarer bare ikke tro på at verden er så sort og hvit som den er her inne

Skrevet

Hadde ledd lenge tenker jeg.

Sendte en mld feil, og den ble han litt skeptisk av vist. Så han var litt nyskjerrig når han kom hjem den dagen. Men ble så skuffet når han fant ut hva det egentlig var. Så hadde han tatt tlf min tror jeg han hadde blitt veldig skuffet for der er det ikke mye spennende.

Anonymous poster hash: c1c16...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...