Gå til innhold

Hva hadde du gjort om mannen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tatt mobilen din og låst seg inn på toalettet for å sjekke alt innpå der?

 

Anonymous poster hash: a4812...776

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at han tror han har en god grunn til å sjekke alt?
Skulle gjerne gjort det selv med samboeren sin mobil..



Anonymous poster hash: c9d68...b1a
Skrevet

Ristet oppgitt på hodet, og ikke tenkt mer på det. Har ingenting å skjule. Men det ville heller aldri skjedd her.

Skrevet

Klikka i vinkel! Har ingen hemmeligheter men akkurat det der er et seriøst overtramp i min verden!

Skrevet

Jeg hadde klikka! Hvis han absolutt vil se, så skal han få lov, men å ta den og låse seg inne er for jævlig.
Jeg får åpenhet og ærlighet samt dialog så kan kunne godt få se den, men ikke på en sånn måte. 

Skrevet

Han tror jeg driver med noe fordi jeg driver mye med mobilen. Har absolutt ingenting å skjule, men synes det er et stort overtramp! Blir direkte kvalm av han!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a4812...776

Skrevet

Hadde blitt forbanna!! Har noen sms fra venninner som de ikke vil at andre skal lese og jeg har eposter fra klienter på telefonen!!



Anonymous poster hash: 53158...b0e
Skrevet

Jeg haddebedt han låse opp. Sagt at han kan sette seg i sofaen å gjøre det. Jeg har ingen ting å skjule!

Skrevet

Saken er den at jeg stod opp med barna i morgest. Han fikk ligge og dra seg. Så kommer han opp og er bare sur og grinete my meg, kaller meg fittekjerring og ber meg holde kjeft hver gang jeg prater. Foran barna!!!

 

Han ligger bare på sofaen og gjør ingenting. Så tilslutt låser jeg meg inn på rommet for å få fred litt.

 

Etter det tar han mobilen min.

 

Han påstår at han er sånn pga meg g jeg lurer oppriktig på om han blir slik pga ikke sex på noen dager. Han sier det selv. Alternativet må være at han er noe helt annet... Den oppførselen hans er ikke god!!

 

Sier til barna at de ikke må høre på mamma for hun er bare streng og prøver å bryte ned alle....!?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a4812...776

Skrevet

Jeg har ingen ting å skjule men hadde syns det var veldig rart og jeg har kode på den så han måtte bedt om den for å få åpnet min tlf.



Anonymous poster hash: c7258...84b
Skrevet

Jeg haddebedt han låse opp. Sagt at han kan sette seg i sofaen å gjøre det. Jeg har ingen ting å skjule!

Altså jeg stod og banket på døra etter kanskje 5 min, sa at han ikke ville finne noe der. Koker i meg!!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a4812...776

Skrevet

Saken er den at jeg stod opp med barna i morgest. Han fikk ligge og dra seg. Så kommer han opp og er bare sur og grinete my meg, kaller meg fittekjerring og ber meg holde kjeft hver gang jeg prater. Foran barna!!!

 

Han ligger bare på sofaen og gjør ingenting. Så tilslutt låser jeg meg inn på rommet for å få fred litt.

 

Etter det tar han mobilen min.

 

Han påstår at han er sånn pga meg g jeg lurer oppriktig på om han blir slik pga ikke sex på noen dager. Han sier det selv. Alternativet må være at han er noe helt annet... Den oppførselen hans er ikke god!!

 

Sier til barna at de ikke må høre på mamma for hun er bare streng og prøver å bryte ned alle....!?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a4812...776

Hallo alt det andre du skriver nå er jo mye verre.

En slik "mann" hadde jeg sparket ut.

Hadde ikke godtatt slik oppførsel.

 

Anonymous poster hash: c7258...84b

Skrevet

Tatt det som et klart signal på at han har null tillit til meg, og at han er sjalu og usikker. Hadde skjønt at vi hadde hatt store problemer, og at forholdet vårt ikke var spesielt bra for noen av oss. Man rører ikke andres mobil uten tillatelse. 

Skrevet

Litt ekkelt - telefonen har ikke noe på toalettet å gjøre. Tenk om han mister den oppi??! :o

Hos oss låner Kjæresten min mobil støtt og stadig for å f.eks. sjekke busstider (jeg har ny IPhone - hans er en telefon i dinosaurklassen).

Noen ganger ber jeg ham om å lese sms'ene mine høyt for meg om jeg har hendene fulle, ta bilder eller gå inn på mine utallige huskelister å notere noe for meg.

Hans telefon er skikkelig døll! Ingen spill og den har håpløst kamera.

Skrevet

Ok... de siste innleggene sier jo sitt. Ta beina på nakken og løp!

Skrevet

Litt av en type han der...
Her trur jeg dere må ta dere en prat.

Skrevet

Saken er den at jeg stod opp med barna i morgest. Han fikk ligge og dra seg. Så kommer han opp og er bare sur og grinete my meg, kaller meg fittekjerring og ber meg holde kjeft hver gang jeg prater. Foran barna!!!

Han ligger bare på sofaen og gjør ingenting. Så tilslutt låser jeg meg inn på rommet for å få fred litt.

Etter det tar han mobilen min.

Han påstår at han er sånn pga meg g jeg lurer oppriktig på om han blir slik pga ikke sex på noen dager. Han sier det selv. Alternativet må være at han er noe helt annet... Den oppførselen hans er ikke god!!

Sier til barna at de ikke må høre på mamma for hun er bare streng og prøver å bryte ned alle....!?

HiAnonymous poster hash: a4812...776

 

Dette er verre. En slik mann hadde jeg ikke villet bo med.

Skrevet

Enig i at det andre du skriver er mye verre. Jeg hadde ikke latt barna mine vokse opp i er sånt hjem. Er du lykkelig med denne mannen?

 

Anonymous poster hash: 8ac13...6a8

Skrevet

Så lenge jeg gir han bekreftelser og vi har regelmessig sex har vi det bra. I perioder uten er han som et monster. Vi har hatt det bra lenge nå, så glemte helt hvordan han kunne være.

 

Men han skylder på meg og sier at han blir sånn når jeg er ei fittekjerring. Jeg er tydeligvis ei fittekjerring når jeg er utslitt etter å ha vært alene med barna noen dager og det siste eg tenker på er sex.

 

Så ja, stemningen i huset er forferdelig når jeg er ei fittekjerring, men det er langt i fra bare min skyld!

 

Denne gangen tror jeg ikke jeg gidder mer. Begynner oppriktig å lure på om han har psykiske problemer.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a4812...776

Skrevet

Den dagen mannen min begynner å kalle meg for fittekjerring er dagen jeg sparker han ut døra. Han har jo null respekt for deg. Ekkel fyr det der. Æsj.



Anonymous poster hash: bb28b...12a
Skrevet

Å fy søren! Folk som skyller på den andre partneren når de behandler den skikkelig respektløst må du rømme fra. Å leve på den andres premisser i frykt for reaksjoner er ikke et godt liv, det bryter deg ned. Vet hvordan det føles. Kom deg bort! 



Anonymous poster hash: f349d...5ff
Skrevet

Hvis min hadde kalt meg fittekjærring så hadde det vært over mellom oss! Alvorlig talt, mannen din høres ikke frisk ut

Skrevet

Jeg har gått ifra en slik mann, har det mye bedre nå. Var først i ettertid jeg har skjønt hvor ødelagt jeg var

 

Anonymous poster hash: 98f61...c86

Skrevet

Hadde vel lurt litt på hvorfor han låste døra. Mobilen min får han gjerne se, har ingenting å skjule. 

Hadde han kalt meg "fittekjerring" foran barna, hadde han nok måtte tatt beina på nakken. Såpass respekt har jeg for meg selv, at slikt hadde jeg ikke funnet meg i.

Skrevet

Helt uaktuelt at mannen min hadde sluppet unna med å kalle meg f***kjerring eller noe i den gata. Og hadde han oppført seg slik foran barna hadde han fått så øra flagra.

Det med mobilen blir jo bare dråpen som får det til å renne over.

 

Mannen din er en idiot og har null respekt for deg. Her må det full skjerpings til, ellers har du det bedre uten ham. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...