Gå til innhold

Stjeling i barnehage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri opplevd det selv heldigvis.

Men leste om en her inne som hadde dyre merkeklær som var forsvunnet fra barnehagen,å plutselig fant hun de til salgs på finn.no :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

av og til er et jo ungene som legger ting ute og sånn da.. ene sønnen min "mistet" et par nye ecco sko når han var ute å lekte… hyggelig :P 



Anonymous poster hash: d09e7...aba
Skrevet

Ja, har opplevd det noen ganger. Klærne har vært godt merket så når man har kommet hjem med feile klær skulle man klart å oppdage det. Det sureste er at det er alltid de dyre klærne som forsvinner :(

Skrevet

 

12 år totalt med barn i bhg, aldri blitt frastjålet så mye som en vott. Min mann er ikke etnisk norsk, og mistenker ham heller ikke for å stjele når han henter barna i bhg.........

 

Anonymous poster hash: b97dd...5f9

 

 

Tihi. Vil ikke kuppe en alvorlig tråd her, men flirte litt godt over den. 

 

Min mann (etnisk norsk) har jeg ikke like stor tillit til. Ikke fordi han er tjuvradd, men fordi flere ganger han har hentet ungen i bhg har ungen hatt på seg andres klær de bhg ansatte hadde kledd på ved feil. Og mannen min så det ALDRI, for han aner ikke hva vi eier. (Jeg vasker selvsagt klærne og returnerer til bhg). 

 

 

Anonymous poster hash: 48177...020

Skrevet

Vi har forøvrig mye dyre klær. Dyre klær som i reima dress votter lue osv. Aldri blitt frastjålet noe. Alt er merket med klistrenavn lapper men om man virkelig vil stjele så er det lett å bare klistre en ny lapp over. e

 

Anonymous poster hash: 94433...eea

Skrevet

Aldri opplevd



Anonymous poster hash: 39505...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...