Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #26 Skrevet 3. april 2014 Tydelig at jeg ikke har noe med dette og gjøre, for en reaksjon da! Men tror nok at de fleste hadde reagert når de ser at en nyfødt baby, ligger i en handlevogn ( ihøyde med foreldrene), det er bikkjekaldt ute, og foreldrene prioriterer og røyke på hver sin side av ungen, framfor og sette ungen i bilen!Anonymous poster hash: 1fc47...c11 Men seriøst da... Er ikke sikkert barnet var kaldt.. Og uansett hvor mye tilleggsopplysninger du kommer med er ikke dette graverende med mindre ungen røyket selvSnakk om egosentriske foreldre!!!!!!!!!!!Anonymous poster hash: 1fc47...c11 Å hva er du? En forbanna slarve kjerring! Foreldrene gjorde ikke noe galt i det hele tatt. Du vet at alle barn har rett på et "røykfritt miljø"? Nå er jo lufta for alle, men jeg vil tro at de fleste oppegående foreldre ville satt barnet i bilen først....AMEN, HELT ENIG!!!!! :-) Anonymous poster hash: 1fc47...c11
DramaMama Skrevet 3. april 2014 #27 Skrevet 3. april 2014 Jeg er enig med deg HI. Røyk og barn hører ikke sammen, og spesielt ikke når barna er så små at de ikke kan flytte seg vekk fra røyken selv.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #28 Skrevet 3. april 2014 Røykere er stort en gjeng med uintelligente og egoistiske krek. Herregud, tenk å stå å blåse ved en baby, stakkars unge. Anonymous poster hash: 07853...18d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2014 #29 Skrevet 3. april 2014 Det beste jeg kan si om de foreldrene er vel at de må være veldig korttenkte. Jeg hadde også tenkt mitt om jeg så det. Hvis jeg så at babyen var veldig liten og jeg i tillegg så at den fikk røyk direkte på seg så kunne jeg funnet på å si fra også. Det er ikke bra for babyer og barn (eller noen for den saks skyld) å måtte puste inn røyk. Alle vet det i dag. All forskning viser at det ikke er bra. Det hjelper ikke å røyke ute om babyen får all røyken på og i seg - og disse foreldrene sikret seg jo godt i så måte siden de stod på begge sider av handlevognen... Anonymous poster hash: e6465...508
Novemberdama Skrevet 3. april 2014 #30 Skrevet 3. april 2014 ! Nei, fysj sier jeg, makan til prioriteringer sier jeg bare! Anonymous poster hash: 1fc47...c11 Har du hørt litt for mye på Kardemommeby og Tante Sofie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå