Gjest Fru Banderas Skrevet 7. april 2014 #26 Skrevet 7. april 2014 Dritt, møkk og alt som er svart svartere svartest. Jeg er sur, lei meg og vil bare grine. Så enkelt er det.. Oida :-/ Noe vi kan gjøre for deg?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. april 2014 #27 Skrevet 7. april 2014 Dritt, møkk og alt som er svart svartere svartest. Jeg er sur, lei meg og vil bare grine. Så enkelt er det.. Oida :-/ Noe vi kan gjøre for deg? Hm si til de som skal flytte at de skal bare holde seg her? Få kroppen min til å skjønne at det er så totalt unødvendig med alle disse hodepinene? Få meg til å skjønne at 17 uker fri ikke er ensbetydende negativt? Få kroppen min i form og denne koseposen på magen til å bli litt mindre slik at jeg kunne følt meg vel i klær for en gangs skyld? Noen dager er bare å sette på kontoen for dritt tror jeg. Mulig jeg må innføre begrepet "post menstruell"
Iiiiik Skrevet 7. april 2014 #28 Skrevet 7. april 2014 Dritt, møkk og alt som er svart svartere svartest. Jeg er sur, lei meg og vil bare grine. Så enkelt er det.. Da synes jeg du skal grine litt. Eller masse. Det pleier å hjelpe. Dessuten kan du få en klem, det pleier å hjelpe meg litt.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 8. april 2014 #29 Skrevet 8. april 2014 Vet du jeg er helt enig iiiik - noen ganger så hjelper det veldig godt å bare la tårene strømme. Idag er en mye bedre dag og tusen takk for klem - håper du også har det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå