sug lut Skrevet 3. april 2014 #26 Skrevet 3. april 2014 ukes elsk: Mer energi enn på 9 mnd! Fødsel som gikk bra Baby som sover til 8!!! Strålende sol Amming som går som smurt :-D Hat: Ehh mange bæsjebleier??! Kanskje Nope ikke noe hat denne torsdagen Grattis!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. april 2014 #27 Skrevet 3. april 2014 Elsk: - JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med. - Muffinsglasur til overs (ca to spiseskjeer) Hat: - trøtt som faen - spiste muffinsglasuren - ukonsentrert Kånngræts!
Lyckelin Skrevet 3. april 2014 #28 Skrevet 3. april 2014 ukes elsk: Mer energi enn på 9 mnd! Fødsel som gikk bra Baby som sover til 8!!! Strålende sol Amming som går som smurt :-D Hat: Ehh mange bæsjebleier??! Kanskje Nope ikke noe hat denne torsdagen Grattis! Takk :-D
frk Nilsen Skrevet 3. april 2014 #29 Skrevet 3. april 2014 Kjoleelsk! http://www.piatjeltabytimo.com/ Hat: ingen kjoleannledning i sikte... Fredag i morgen, alltid kjole på en fredag! Jeg har forresten to nye fra Oasis etter forrige helgs shoppebonanza!
frk Nilsen Skrevet 3. april 2014 #30 Skrevet 3. april 2014 Elsk: - JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med. GRATTIS!!!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 3. april 2014 #31 Skrevet 3. april 2014 Elsk: - JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med. Gratulerer med overstått
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. april 2014 #32 Skrevet 3. april 2014 Elsk: - JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med. - Muffinsglasur til overs (ca to spiseskjeer) Hat: - trøtt som faen - spiste muffinsglasuren - ukonsentrert Gratulerer så masse med overstått :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå