Gå til innhold

Torsdagsgrøss...


Anbefalte innlegg

Skrevet

ukes elsk:

Mer energi enn på 9 mnd!

Fødsel som gikk bra

Baby som sover til 8!!!

Strålende sol

Amming som går som smurt

:-D

 

Hat:

Ehh mange bæsjebleier??! Kanskje

 

Nope ikke noe hat denne torsdagen

Grattis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsk:

- JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med.

- Muffinsglasur til overs (ca to spiseskjeer)

 

Hat:

- trøtt som faen

- spiste muffinsglasuren

- ukonsentrert

 

Kånngræts!

Skrevet

 

 

ukes elsk:

Mer energi enn på 9 mnd!

Fødsel som gikk bra

Baby som sover til 8!!!

Strålende sol

Amming som går som smurt

:-D

 

Hat:

Ehh mange bæsjebleier??! Kanskje

 

Nope ikke noe hat denne torsdagen

Grattis!

Takk :-D

Skrevet

Kjoleelsk!

http://www.piatjeltabytimo.com/

 

Hat: ingen kjoleannledning i sikte...

 

Fredag i morgen, alltid kjole på en fredag! :D

 

Jeg har forresten to nye fra Oasis etter forrige helgs shoppebonanza!

Skrevet

Elsk:

- JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med.

 

 

GRATTIS!!!  :duskedame:  :bursdag:  :blomst:

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Elsk:

- JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med.

 

Gratulerer med overstått  :roser:

Skrevet

Elsk:

- JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med.

- Muffinsglasur til overs (ca to spiseskjeer)

 

Hat:

- trøtt som faen

- spiste muffinsglasuren

- ukonsentrert

Gratulerer så masse med overstått :D :D

Skrevet

Gratulerer til Anne-B og Gullgåsa!:)

Skrevet

Gratulerer med overstått, Anne-B 🎉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...