Gå til innhold

Torsdagsgrøss...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det bare jeg som er oppe før sola her inne? 

I full gang med barnemusikk og dansing i stua vi nå, tjohoo.

Elsk

• I DAG skjer det. (snakker sant denne gangen altså, løy litt i går)
  • Våknet ganske fornøyd i dag!
  • Kjøpte nye klær i går, som ligger klare til å hoppe inn i. Trodde aldri jeg skulle finne bukse på Kappahl, men jøss. Bukse og cardigan, tilsammen 100 kr. Mihii
  • Forventer sol
  • Fryser ikke!
  • Bare ett intervju på jobb, så er jeg ferdig, og har fri i morgen til å leke leke leke, hele dagen med dukker, sugerør, og plastboller:D

• Hat:

• I DAG skjer det!
  • Jeg har dårlige forventninger, etter at jeg var så dum og googlet og leste i går. 
  • Auau i beinet i dag og.

Ønsker alle en fiiiiiiiiiiiin Torsdag!

(Innser nå at jeg står opp litt for tidlig)
Endret av Bustetroll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig fargerikt og festpynta innlegg, hehe. Lykke til med *DET* og god dag sånn ellers :)
Elsk:

stille

Hat:

trøtt

for trøtt til å finne elsk

Skrevet (endret)

Elsk: Ei heil natts søvn!!!! Riktignok kun frå midnatt til 6.30, altså tidsrommet mellom då gubben vekte meg då han kom og la seg (og starta samtale :( :( :( ) og då klokka til samme drittgubbe ringte. Babyen sov 20-6.30 :)

Meinar å ha satt inn smokken ein gong i natt, men er ikkje sikker :)

Hat: må vel vere han som vekte meg det da, men eg er for opplagt til å bere nag :) :) :)

Endret av ★
Skrevet

Elsk:

Sol

Besøket kommer ikveld

Våkna med mini i armkroken og vesla inntil ryggen

Jeg elsker ungene mine. Helt vanvittig, så det gjør vondt. Ja, dere vet jo. ;)

Hat:

Trøøøøøtt

Fordi mini mente det var morgen kl 03 i natt

Må skifte på senger og vaske bad

Kinken i ryggen gir seg faen ikke

Skrevet

Nå er jeg våknere (men det tok så lang tid at jeg ikke kan redigere innlegget mitt oppi her) og har registrert flere elsker:

- sol!!!! gjennom skydekket og inn i stua

- fine morsomme ungene

- masse rop og barnelatter ute

- ikke på jobb i dag så skal sitte i sol,  bli brun og blid i sol, lese i sol, superveldig avlaste arm i sol

- kaffebøtta mi (fine Indiska)

- krokus og påskeliljer på balkongen

- vet jeg har fine kjoler i sommertøyet, bare noen kan hjelpe meg å få det fram

hat:

- det eneste man kan stole på her i verden er at det alltid trengs å støvsuges. Jeg har en grense på 1 gang pr dag, men den er helt kunstig og reflekterer ikke virkeligheten på gulvet. Grøss.

Skrevet

Jeg eeeelsker rødstrupen som synger så inderlig sterkt og vakkert ute! Jeg elsker vestlandet i sol på andre uka. Jeg elsker stille morgener når du har fått huset tømt og kaffen i koppen.

Hater bittelitt den store bunken som skal oversettes og som ikke ser ut til å krympe. 

Luten - lurer på om du sov i seng i natt?

Skrevet

Jeg eeeelsker rødstrupen som synger så inderlig sterkt og vakkert ute! Jeg elsker vestlandet i sol på andre uka. Jeg elsker stille morgener når du har fått huset tømt og kaffen i koppen.

Hater bittelitt den store bunken som skal oversettes og som ikke ser ut til å krympe. 

Luten - lurer på om du sov i seng i natt?

Blås i bunken litt til og nyt rødstrupen :)

Njet, var litt for mye annet som skjedde (type jobb, nødvendig butikk, div) til at jeg orka å grave fram senga... men ny dag, nye muligheter :)

Skrevet

Elsk:

Tredje dag på rad en veldig sterk og flott stenlegger sender et stort smil før jeg går opp trappen til kontoret.

Han bærer altså store steiner (ca 70-40 cm) opp i en trillebår, rusler 25 meter og legger de ned. Rolige steg og puster godt før løftet. Jeg blir helt mo i knærne på flere vis...

Sol som jeg håper bryter gjennom florlett skydekke snart.

Bedre humør i dag enn i går da jeg var på linje med en sitron.

Vindstille (bråker i hjernen min når det blåser for mye).

Ikke noe hat i dag:)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Elsk:

Mye bedre humør idag enn igår; igår var en unyks dag

Det er sol og det kvalifiserer til elsk åkke som

Jeg er ikke støl

Hat:

Nok å ta av, men vil ikke bli like muggen som igår, så jeg skal bare fortrenge det

Skrevet

Jeg har en god hårdag  :danse:

Sola skinner

Kaffe i koppen

God musikk på radioen

Mindre elskverdig:

Jeg fryser

Leddene verker

Det er bare torsdag

Hjernen jobber overtid...

Gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan endre, og visdom til å se forskjellen... :mellow: 

En god hårdag... Det er det lenge siden jeg har hatt..

Jeg burde seriøst kaste alle sakser i huset. Klipper meg hver gang håret begynner å bli langt...

MÅ spare.. Skal spare..

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg burde seriøst kaste alle sakser i huset. Klipper meg hver gang håret begynner å bli langt...

MÅ spare.. Skal spare..

Jeg har hatt samme problem, men jeg løste det på den måten at når jeg ble lei så farget jeg håret for eksempel. Har hatt all verdens farger, nyanser, lugger osv de siste årene :sminkedokke:

Skrevet

Jeg farger håret omtrent hver mnd. Haha. Med fargen har sluttet å sette seg. Går ut etter en uke. Så skinner det rødbrunt i sola :-P

Skrevet (endret)

Hurra! Jeg drakk en cappuccino med vanlig melk i går, og fikk ikke magevondt! Tenk om intolleransen min har gått over? For det kan den sier legen. Det hadde vært digg med litt...nei foresten, MASSE is i sommer :)

Endret av bIomstre
Skrevet

Hurra! Jeg drakk en cappuccino med vanlig melk i går, og fikk ikke magevondt! Tenk om intolleransen min har gått over? For det kan den sier legen. Det hadde vært digg med litt...nei foresten, MASSE is i sommer :)

Erfaringsmessig kan den bli mye bedre iallefall! men det betinger(for min del) at jeg er flink til å være snill mot magen til vanlig. Hvis du putter på meg laktose til stadighet får de stakkars tarmtottene helt hetta og blir veldig følsomme, hvis jeg er snill mot dem, altså holder meg unna eller kun på laktosefrie melkeprodukter (utenom gulost, det fikser jeg. Brunost not so much), kan jeg skeie ut en gang i mellom. Dvs ikke kremkaker og softis, men ellers ok. Kremfløte er gift uansett, men heey! Tine gir oss jo laktosefri! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

ukes elsk:

Mer energi enn på 9 mnd!

Fødsel som gikk bra

Baby som sover til 8!!!

Strålende sol

Amming som går som smurt

:-D

Hat:

Ehh mange bæsjebleier??! Kanskje

Nope ikke noe hat denne torsdagen

Skrevet

Elsk:

- Blideste babyen som nå tar seg en cowboystrekk.

- Sol og vindstille. Det står trilletur på planen.

- Mannen har fri i kveld. Har nesten ikke sett hverandre siden han fikk "ny" jobb i forrige uke.

Hat:

- En stadig sjalu storebror gjør meg rådvill og trist.

- Pengene flyr av gårde, men jeg har ikke inntekt før i September. Liker ikke å leve på mannen. Jeg er vant til å " klare meg sjæl".

Skrevet

Elsk:

- JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med.

- Muffinsglasur til overs (ca to spiseskjeer)

Hat:

- trøtt som faen

- spiste muffinsglasuren

- ukonsentrert

Skrevet

Elsk:

Sol!

Koselig lekedate med herlige barn og koselige mamma'er.

Mini som sover i vognen og lar mamma nyte livet i solveggen.

En natt helt uten avbrytelser, dvs søvn fra 23-07. Fantastisk!

Hat:

Mini er fremdeles hoven og rød i ansiktet(men bedre enn i går da). Hva kan det være??

Bare 4 mnd til jeg må tilbake til drittjobben.

Skrevet

Elsk:

Sol

Har fri fra kurset jeg går på til over påske!!

Snart helg

Shoppet aldri så lite i dag, bare til barna da

Lax med grønnsaker og elske saus til middag!

Skal snart hente barna på skolen

Hat:

Det er kaldt hos meg. Bare 23 grader. Men snart (har bare frøset 1 time nå) kommer sola og varmer, så gidder ikke fyre i.

Snart lekser, blir alltid bråk på torsdag når storesøster har mattelekser for det er vanskelig.

Så travel dag i morgen at jeg burde legge meg nå, og burde ikke ha vondt lenger.

Skrevet

Elsk:

- JEG HADDE BURSDAG I GÅR! Stordag, til og med.

- Muffinsglasur til overs (ca to spiseskjeer)

Hat:

- trøtt som faen

- spiste muffinsglasuren

- ukonsentrert

gratulerer!!
Skrevet

Ny elsk!

Det er overstått.

Litt hat!

Ble nesten forelsket i han som mottok meg :-P

Skrevet

Ny elsk!

Det er overstått.

Litt hat!

Ble nesten forelsket i han som mottok meg :-P

Hurra! Så flink du er! Så godt å høre at du er ferdig for i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...