Gå til innhold

Venter fortsatt på denne karmaen jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du med "hus" til 4.7. Du høres bra dum ut. Og ærlig talt,hus til 4.7, snakker vi om en koie i indre Østfold eller? Tror jeg ler meg ihjel av sånne idioter som deg. Du er liten og ynkelig, stakkars barn....

Anonymous poster hash: b1fa2...420

Det var da voldsomt...? Har du en dårlig dag i dag frøken?

Du treng ikke å måtte bevege deg langt inn i indre Østfold for å finne enebolig til 4,7k. Se bare linken, her er ei liste over eneboliger i Akershus😊

http://m.finn.no/realestate/homes/search.html?property_type=1&price_to=4700000&location=0.20003

Her er i tillegg en på Mortensrud i Oslo 😄

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=47102208&location=0.20061&property_type=1&price_to=4700000&sort=1&ref=fas

Anonymous poster hash: 5fa78...4a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Karma finnes ikke.

Et gjennomsnittsmenneske har gode og dårlige tider, flaks og uflaks.

Mens noen får mer 'dritt' enn andre, tilfeldigheter.

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Det må være lov å ha dager da man synes litt synd på seg selv.

Det tror jeg de aller fleste har, med ulik grunn.

Har selv hatt et liv med "mange slag i trynet", fra tidlig barndom og oppover. Noen dager syns jeg livet er veldig urettferdig. Andre dager tenker jeg at det er forsåvidt bra alt dette har hendt, det har gjort meg sterk, og jeg vet jeg tåler en trøkk og står likevel oppreist når det røyner på. Det er jeg stolt av. De med et "lett", ukomplisert liv uten motgang, ser jeg bryte sammen for noe jeg ville sett på som en bagatell. MEN, man skal ikke tro at alt som ser perfekt ut, bare lykke og ingen problemer, er det. Det kan være mye grums i den beste familie og i det dyreste huset,så....

Enig i at man kan styre mye i livet selv, men ikke alt, ikke så lenge det finnes andre mennesker rundt en, og de nødvendigvis ikke har samme mål som en selv.

Så ja, mye er flaks/uflaks.

Skrevet

Man kan sitte å vente på karma, eller være sin egen lykkes smed...og bitterhet er den verste følelsen en kan leve med.

Skjønner at ting kan føles urettferdig, men ikke tro at alle andre har det bedre. Det skjer mye mellom husets fire vegger. Og glorifisering på face er ikke en målestokk på lykke. Tvert imot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...